Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapaat baaritiskillä miehen joka sanoo olevansa lentäjä Finnairilla, alatko heti epäillä ja tentata tätä vai ajatteleko vain ”just, niin varmaan”?

Vierailija
01.08.2020 |

Millaisilla kysymyksillä pyrit pääsemään puheiden pitävyydestä selville kuitenkin niin, ettei mies tajua että epäilet hänen puheitaan?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia tulisi ilmi jossain järkevässä kontekstissa kysyisin varmaan kuinka korona on vaikuttanut hänen töihinsä. Luultavasti hän kysyisi mitä minä teen työkseni ja hetken juttelisimme töistä. Se on aika tavallista kun kaksi aikuista ihmistä kohtaa.

Sen sijaan, jos hän vain töksäyttäisi olevansa lentäjä poistuisin kohteliaasti paikalta. Ihan sama puhuisiko totta, mutta minulle tuo viestisi sitä, että hänen persoonansa on niin ohut ja epäkiinnostava, että tuo on ainoa asia millä hän yrittää herättää huomiota.

Vierailija
2/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaritiskillä nyt voi puhua mitä vaan

Siellä voi työpajalainen ja kymmenen lastaan äitiensä kanssa jättänyt kertoa vapaan miehen seikkailuistaan maailman merillä vaikka ei olisi 300km päässä kotoaan käynyt

Sehän se juttu on, ventovieras on ventovieras ja suurin osa sellaiseksi jääkin mutta tarinat jäävät elämään

Keksi oma tarinasi, improa kuin huomispäivää ei olisikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baaritiskillä nyt voi puhua mitä vaan

Siellä voi työpajalainen ja kymmenen lastaan äitiensä kanssa jättänyt kertoa vapaan miehen seikkailuistaan maailman merillä vaikka ei olisi 300km päässä kotoaan käynyt

Sehän se juttu on, ventovieras on ventovieras ja suurin osa sellaiseksi jääkin mutta tarinat jäävät elämään

Keksi oma tarinasi, improa kuin huomispäivää ei olisikaan

Näin juuri. Kun on selkeä päämäärä, keinot siihen pääsemiseksi ovat lähestulkoon vapaat.

Vierailija
4/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyvin matalaälyinen mies sepittää aina näitä iänikuisia "mää muute lennän finnairilla" juttuja. Keksisi edes jotain variaatioita näihin tarinoihin ja olisi edes KLM:n apupilotti, tai vaikka Lufthansan.

Vierailija
5/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjistähän jää suuri osa lentoyhtiöidenvähennys ja konkurssiaallossa työttömiksi.

Tuskin kukaan tuollaista negatiivista asiaa toisi valheellisesti esiin.

Vierailija
6/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvin matalaälyinen mies sepittää aina näitä iänikuisia "mää muute lennän finnairilla" juttuja. Keksisi edes jotain variaatioita näihin tarinoihin ja olisi edes KLM:n apupilotti, tai vaikka Lufthansan.

Sori mutta ei voi koska tietenkin kysysit ”mukahuumorimielessä” vaivihkaa jotain saksaksi tai hollanniksi, jolloin käry kävisi.

Vierailija
7/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama oli lentäjä tai ei, mutta ei kiinnostaisi. Ensinnäkin ei kiinnosta reissumiehet ja toisekseen valehtelijatkaan eivät innosta. 

Vierailija
8/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lähellä lentokenttää, enkä varmaan tajuaisi edes epäillä mitään. Pitäisi vähän kuulostella, onko vailla empatiaa ja haluaako keskustella hankalasta työtilanteestaan. Lentäjillä saattaa olla valtavat velat niskassa kalliin koulutuksen jäljiltä.

Vierailija
9/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tapasi vastata ammattikyselyihin olevansa bussikuski. Oikeastaan ihan oikein paitsi, että se lensi airbussia.

Vierailija
10/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedustelisin kohteliaasti mitä koneita ja reittejä hän lentää ja tunteeko hän erästä lähisukulaistani joka Finnairilla on myös lentäjänä.

Vierailija
11/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finsikin lentäjät ovat korona takia lomautuksilla - ja pitkää. Luultavasti häipyisin. Sen lisäksi tenttaisin tosi tarkkaan löytyykö alko-ongelmaa.

Vierailija
12/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Finnairin lentäjä tai ei niin minua ei kiinnosta ammatti. Minuun ei tee vaikutusta ammatti(nimikkeet)

Pääasia on että käy töissä ja elättää itsensä.

Vierailija
13/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli oltua yötä lentäjällä baarin jälkeen. Asui pienessä kaksiossa, ja olisi halunnut ryhmäseksiä.

Vierailija
14/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä olisi jykevä leuka niin vaivautuisin kysymään mihin alaan erikoistunut lääkäri hän on, minulle kelpaa vain jykeväleukaiset lääkärilentäjät.

Vierailija
15/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Finnairin lentäjä tai ei niin minua ei kiinnosta ammatti. Minuun ei tee vaikutusta ammatti(nimikkeet)

Vielä parempi olisi, jos ei kävisi töissä lainkaan ja eläisi silti (pääomatuloilla). Olisi kaikki maailman aika minulle 😍

Vierailija
16/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan liukenisin paikalta. Tätini on naimisissa alati töikseen matkaavan miehen kanssa, ja on käytännössä ollut yh, kun setä on aina Kiinassa tms.

Vierailija
17/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, tunteeko hän serkkuani, joka on Finnairilla töissä ja muita työhön liittyviä kysymyksiä niin kuin kenen tahansa muunkin työstä. 

Vierailija
18/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu lentäjistä naisten unelmina on pelkästään joku omituinen palstameemi. Mistä ihmeen sarjakuvista sekin on otettu? :D Ei näistä jutuista muutenkaan enää tiedä, minkä kanssa ollaan tosissaan ja minkä ei. Parodiahorisontti on ylitetty jo kauan sitten.

Itse kysymykseen kuitenkin: jos minua epäilyttää joku asia, niin tuon sen ihan rehellisesti esiin. Jos jonkun miehen ego ei tätä kestä, niin voi nyyhkis sentään.

Vierailija
19/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä koko äijään huomiota. Miksi ihmeessä kukaan tulusi minulle sönköttämään ammatistaan?

Vierailija
20/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. En usko, että kummankaan ammatit tulisivat edes jutun aiheeksi nopeasti, vaan jos juttu loistaisi, niin puhuisimme ihan muista asioista.

En ole ollut ikinä kiinnostunut muiden ihmisten ammateista tai koulutuksista, vaan ihminen niiden takana arkielämässä on se, josta kiinnostun. Ehkä tämä asia tulee jo siitäkin, että teen työtä senioreiden kanssa ja heidän kanssaan en juttele ammateista tai koulutuksista, vaan ihan kaikesta muusta. N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan