Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpit! Miten osaatte laskea eri ruoista hiilarimäärät?

Vierailija
14.07.2006 |

Jos syöt palan vaaleaa leipää ja vähän pastaa, mistä tiedät paljonko syöt hiilareita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä innostun puutarhanhoidosta niin menen kirjakauppaan ja hankin pinon opuksia puutarhanhoidosta. Jos innostun hevosista niin haen kasan ratsastusoppaita ja -videoita.

Eli te karppaajat toi ravintoaineiden laskenta on aivan PERUSJUTTU missä tahansa ruokavaliossa. Kasvissyöjän on osattava syödä niin että on tarpeeksi proteiineja, sama juttu karppaamisessa: sun pitää itse tietää mitä mikäkin ruoka-aine sisältää. Tosi hankalaa jos joudut jokaista suupalaa täällä netissä kysellä!!!!

Hanki tietoa, vaikka netistä kunnon opassivuilta. Googleta, kokeile etsintä sivu www . fi

Vierailija
2/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä tiedän nykyään katsomattakin, että puolikas palanen vaaleaa leipää vastaa n 30g hiilareita vähintään. Pastassa ei ihan niin paljon ole, mutta kyllä sellaisessa ison potun kokoisessa annoksessakin on 20-30g jo.

Leipäpaketeissa yleensä lukee minkä painoinen on 1 pala, jos on valmiita paloja. Jos ei lue, niin arvioin koko paketin painosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpit EIVÄT SYÖ vaaleaa leipää eikä pastaa.

Siinä sulle ravintoarvot!

Vierailija
4/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella voisi laskea jos ehtisi ja jaksaisi. Mulla ei kyllä innostus riitä niin pitkälle, että punnitsisin joka suupalan ja laskisin hiilarit ja proteiinit.

Vierailija
5/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai 200g ja sitten katsot taulukosta kuinka paljon siinä on hiilareita. En käytä vaakaa tässä puuhassa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä