Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytölle musta haalari syksyksi? Ostaisitko?

Vierailija
08.07.2013 |

Ajattelin, että olisi mukavaa vaihtelua ostaa tytölle musta välikausihaalari, ja asusteet sitten keltaista ja pinkkiä :)

Voisitko itse ostaa tytölle mustaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi mustaa haalria, ellei mun tyttö todellakin sellaista itse haluaisi, mutta en sittenkään kovin mielelläni, tehostevärinä keltanen ei kävisi, mutta pinkki olis ok.

Vierailija
2/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mustia vaatteita myös niin pienillä lapsilla, jotka eivät osaa vielä edes puhua tai osaa muuten ilmaista mitä väriä vaatteisiinsa haluavat. Ei näytä kivalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, samasta syystä kuin vastauksessa nro 6. Sinänsä haalarin värillä ei ole mielestäni muuten mitään väliä, kunhan on lapselle mieluinen.

Ihan turvallisuusnäkökulmasta aion hankkia lapselle vähintään kuvioidun ja mielellään värikkään haalarin. Viime syksynä/talvena autoillessa tämän yksiväristen ja tummien haalareiden vaarallisuuden todella tajusin. Jokainen tehköön silti omat valintansa, en tuomitse. 

Vierailija
4/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolella ei ole väliä vaatteiden värissä, voisin hankkia sinisen tai mustan haalarin tytölle ja punaisen tai vaaleanpunaisen pojalle, jos lapsi itse tykkäisi.

Olennaista olisi kuitenkin, että vaate on sellainen, että näkyy syyspimeällä. Eli varsinkin tummissa vaatteissa pitäisi olla tavallistakin paremmat heijastimet.

Vierailija
5/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 10:32"]

Meillä on tytölle talveksi odottamassa veljen vanha musta talvihaalari. Veli käytti sen kanssa turkooseja ja keltaisia asusteita, pikkusisko perii veljensä keltaiset asusteet ja lisäksi ajattelin hankkia pinkit tms. 

Mä en keksi syytä, miksi en voisi käyttää lapselle mustaa haalaria. Molon haalarissa on kaiken lisäksi poikkeuksellisen tehokkaat heijastimet, joten näkyvyys (varsinkin kirkkaisiin asusteisiin yhdistettynä) on hyvä.

[/quote]

Juuri tällainen Molon haalari on meillä tulossa, siinä on todella hyvät heijastimet. Pipoihin olen ommellut viime talvena heijastimet ja saman teen nytkin, ne näkyy kauas.

Tyttöni on vasta 2, joten ei ihan vielä tässä asiassa ilmaise mielipidettään.

ap

Vierailija
6/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, musta on väri siinä missä muutkin ja ihan makuasia. Mun mielestä väreistä tyylikkäin. Ja muuten, mä oon nähnyt pastellinvärisiä vaatteita pienillä lapsilla, jotka ei osaa vielä puhua ja ilmaista milelipidettään. Ei näytä kivalta. :D

Vierailija
7/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytön (6 v)  lempiväri on musta ja sai viime talveksi mustan haalarin :-) Äitikin tykkäsi.

Vierailija
8/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juu, miksi tytöt puetaan pinkkiin, glitteriin ja Hello kittyyn kun eivät voi siihen vaikuttaa, ja pojilla on rumia traktori- ja supersankarivaatteita vaikka eivät edes tiedä kuka tai mikä on Spiderman?

ap

Vierailija
9/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä sen keksin....meidän 6v välttis halusi kokopinkin talvihaalarin ensi talveksi (ja mä saan siitä päänsärkyä), mutta voisin hommata siihen mustat asusteet.... :)

T.7

Vierailija
10/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se meille kuuluu minkä värisiä vaatteita tykkäät lapsellasi käyttää...??????

Vierailija
11/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 09:18"]

Mitä se meille kuuluu minkä värisiä vaatteita tykkäät lapsellasi käyttää...??????

[/quote]

Heh, ajatella, että haluan vain jutella aiheesta :)

ap

Vierailija
12/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mustahan on tyylikäs, mutta vierastan silti mustaa alle 10-vuotiaalla. Jotenkin tuntuu, että siinä mennään aikuisen tyylitajun eikä lapsen ehdoilla. 

Vierailija
13/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan omien tyttöjeni valita itse, eivät ole halunneet mustaa.

Vierailija
14/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ostaisi myöskään pojalle mustaa haalaria koska musta näkyy huonosti syksyllä jolloin muksu voi todennäköisemmin jäädä auton/fillarin/tms. alle.

Vierailija
15/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja keltainen... ampiainen :)

Pinkki tai lime olisi kiva tehosteväti. Miksei vaalea liilakin,

Olis ihan tyylikäs  ja äidin mieleen, mutta ei kelpaisi meidänkään 6-vuotiaalle.

Tumman harmaa voisi olla vielä kivampi, mun makuuni.

Vierailija
16/16 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tytölle talveksi odottamassa veljen vanha musta talvihaalari. Veli käytti sen kanssa turkooseja ja keltaisia asusteita, pikkusisko perii veljensä keltaiset asusteet ja lisäksi ajattelin hankkia pinkit tms. 

Mä en keksi syytä, miksi en voisi käyttää lapselle mustaa haalaria. Molon haalarissa on kaiken lisäksi poikkeuksellisen tehokkaat heijastimet, joten näkyvyys (varsinkin kirkkaisiin asusteisiin yhdistettynä) on hyvä.