Onko totta että jos savolainen mies menee helsingissä baariin niin se voi tyyliin valita yöseuralaisen
Ainakin kylillä miehet puhuvat, aikamoisia panojuttuja kun ovat käyneet Helsingissä.
Kommentit (66)
Vastuu jää kuulijalle, kun savolainen avaa suunsa.
Whaaat, miksi ihmeessä olis?? Kalavaleita sanon minä!
Miten savolaiset iskevät naisia? Onko kokemuksia?
Enpä usko. Onhan siellä baareissa varattujakin.
Aina teitä kuopiolaisia saa hävetä.
No savolaene naene aenakkii voe :D
Mites meinasit iskee?
"Halluutko munnoo" vai jotain romanttisempaa "oot sie kyl kaanis ja haaska, mentäskö teelle?"
Tuskin metsikössä olevat lippispäät ovat erityisesti naisten mieleen. Kaupungissa väki on keskimäärin koulutetumpaa ja haluaa myös koulutetun puolison. Toisaalta etelässä on enemmän myös tarjontaa, joten voihan sitä savolaista onnistaa hyvällä säkällä.
Vierailija kirjoitti:
En anna savolaiselle
Mä antaisin, mutta miten niitä saa? Piiritin joskus vuosikausia yhtä savolaismiestä, eikä lohjennut.
Vierailija kirjoitti:
Mites meinasit iskee?
"Halluutko munnoo" vai jotain romanttisempaa "oot sie kyl kaanis ja haaska, mentäskö teelle?"
Eli suoraan mennään asiaan? Mun kokemuksen mukaan savolaismiehet kyllä kiertelevät ja kaartelevat asian ympärillä.
Helsinki taitaa olla Suomrn suurin savolaiskaupunki, joten miten ap ajattelit erottautua joukosta?
Vierailija kirjoitti:
Mites meinasit iskee?
"Täällä ois kalakukkua tarjolla".
Vierailija kirjoitti:
Tuskin metsikössä olevat lippispäät ovat erityisesti naisten mieleen. Kaupungissa väki on keskimäärin koulutetumpaa ja haluaa myös koulutetun puolison. Toisaalta etelässä on enemmän myös tarjontaa, joten voihan sitä savolaista onnistaa hyvällä säkällä.
Metsikön lippispäät menevät kuin kuumille kiville koulutettujen kaupunkimiesten keskuudessa... älä unohda että ap ei rajoittanut tätä vain heteropanoihin.
Ka voepi olla niinniin, vuan suattaapi olla olemattakkiin