Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet yh-äideistä?

Vierailija
31.07.2020 |

Minö olen 15v poika ja mulla on 34v yh-äiti. Oli kai vuoden syntymäni jälkeen isäni kanssa yhdessä mutta riitojen takia isäni pahoinpiteli. Näen isääni ehkä pari kertaa vuodessa eikä se kovin tärkeetä ole.

Jos olet yh-äitejä vastaan ok, mutta voistko olla asiallinen? Moni on sanonut minulle että niitä pitäs hakata, sylkeä päälle ja jopa ra****ta.
Tulee melkei itku tuollaisesta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin söisi toisen jämät lautaselta.

Vierailija
26/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sitä sivistyksen puutetta jos pitää huonona asiana, että äiti hoitaa yksin lapsensa. On monia syitä miksi joku voi olla yh-äiti ja ne syyt ei muille kuulu. Jokainen tehkööt mitä haluaa elämällään, se, että joku nainen on päättänyt kasvattaa ja hoitaa lapsensa yksin syystä tai toisesta on ihana asia. Voiko kunniallisempaa tekoa olla kuin hoitaa jälkikasvunsa?

Vierailija
27/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sitä sivistyksen puutetta jos pitää huonona asiana, että äiti hoitaa yksin lapsensa. On monia syitä miksi joku voi olla yh-äiti ja ne syyt ei muille kuulu. Jokainen tehkööt mitä haluaa elämällään, se, että joku nainen on päättänyt kasvattaa ja hoitaa lapsensa yksin syystä tai toisesta on ihana asia. Voiko kunniallisempaa tekoa olla kuin hoitaa jälkikasvunsa?

On ok, mutta turha ul.ista ongelmista.

Vierailija
28/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on edelleen sitä kivikautista jäämistöä, kun ajateltiin, että naisen pitää miellyttää miestään ja mies on ylempänä arvoasteikossa, on siis hieno asia kun nainen "saa pidettyä" miehen.

Hohhoijjaa. Nykyään on jokainen ihminen samanarvoinen eikä kenenkään tarvitse sietää esim. väkivaltaista miestä, sen voi hyvillä mielin potkia pellolle ilman, että tarvitsee kuulla kenenkään sovinistisia ja vanhanaikaisia letkautuksia.

Vierailija
29/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan suuresti yh-äitejä. 

Vierailija
30/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman voi sanoa sille vaimonhakkaajalle ja lapsen siittäjälle/hylkääjälle.

Vierailija
31/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ne jãnnämiehet on niin kiihottavia.

Vierailija
32/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy poikaasi, joka joutuu kasvamaan ilman isää. Sillä on koko loppuelämän kestäviä psykologisia vaikutuksia.

On silläkin, jos jää hakkaavan puolison kanssa yhteen. Niin mulla kävi. Vanhemmat olivat sitä ikäpolvea vielä, että ei erota helposti. Ensin isäni löi vain äitiä, mutta sitten hän alkoi lyödä myös mua ja veljeäni.

Kyllä äiti sitten lopulta erosi, mutta liian myöhään. Itselleni jäi loppuiän traumat. Eikä todellakaan ole syy äidissä.

Vierailija
33/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli taas se nainen oli se syypää ja paha kun meni kiihottumaan. Mutta se mies, se jota isäksikin kutsutaan, sitä ei huomata. Se mies joka pisti paksuksi naisen, hakkasi hänet ja ei millään tavoin edes taloudellisesti toiminut isän roolissa. Mutta nainen joka hölmönä rakastui tähän mieheen, se oli oma syy. Olisihan pitänyt toki ennustaa, että kyseessä on vaimonhakkaaja. Naisen syy. V.tun yh, turha vinkua. Jep jep.

Vierailija
34/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy poikaasi, joka joutuu kasvamaan ilman isää. Sillä on koko loppuelämän kestäviä psykologisia vaikutuksia.

Ei minulla tietääkseni ole psykologisia ongelmia.

Edellinen varmaan projisoi omia ongelmiaan.

Vierailija
35/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista lähtevät huonoista suhteista, joissa he tai heidän lapsensa joutuvat väkivallan kohteiksi. Osa naisista jättää rakkaudettoman suhteen. Osa haluaa huolehtia lapsistaan itsenäisesti jne. 

Tärkeintä on, että perheissä kaikilla on hyvä olla ja lapsista pidetään hyvää huolta. 

36/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eihän yksinhuoltajuus ole mikään ihmistä määrittävä tekijä. Itse voisin hyvin alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla on jo lapsia, kunhan niitä ei tarvitse lisää tehdä.

Vierailija
37/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikone kirjoitti:

Joo eihän yksinhuoltajuus ole mikään ihmistä määrittävä tekijä. Itse voisin hyvin alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla on jo lapsia, kunhan niitä ei tarvitse lisää tehdä.

Eikös niitä tupsahtele vaa? Minun äiti ainaki sano että niitä alkaa vaa tulemaan ku miehen kaa on yhdessä

Vierailija
38/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin - sinusta. 

Vierailija
39/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, hänestä kasvaa normaali ja tasapainoinen ihminen.

Vierailija
40/42 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hänestä kasvaa normaali ja tasapainoinen ihminen.

Minä luulen että enemmän vaikutuksia olisi tullut siitä jos olisin nähny isän pahoinpitelevän äitiä jatkuvasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä