Minkälainen ihminen katselee televisiota iltayhdeksältä upealla kesäsäällä?
Kommentit (30)
Sellainen ihminen, joka on herännyt aamulla 4.30 töihin. Touhunnut koko päivän jotain lasten kanssa ja kolme varttia sitten laittanut tenavat nukkumaan ja itsekin suunnittelee tekevänsä kohta samaa.
Pitäsköhän tohon kerrostalon pihaan mennä oleilemaan...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:40"]
Sellainen jolla lapset nukkuu ja omaa pihaa ei ole. Eli asuu kerrostalossa. Ei siis mahdollisuutta mennä ulos.
[/quote]
Minä en ui Suomessa luonnonvesissä. Liian kylmä vesi. Ja ulkona jo oleilin tarpeeksi.
UIDA? Jokin lämpimämpi ehdotus, kiitos. Ja tosiaan minäkin olen yksin.
Sellainen jolla lapset nukkuu ja omaa pihaa ei ole. Eli asuu kerrostalossa. Ei siis mahdollisuutta mennä ulos.
[/quote]
Lähdenpä tästä sitten parin kilometrin päähän rannalle uimaan, jääkööt lapset nukkumaan....?
En edes jaksaisi enää olla ulkona, kun 11h siellä jo tänään oltiin.
Tällainen joka kauniillakin ilmalla viihtyy hyvin myös koneella sisällä.
Joku, joka on vienyt televisionsa ulos ja katselee sitä, koska on kyllästynyt katselemaan radiota.
[/quote]
Uida?? Missä sitä kaupungissa 9 aikaan ui ilman että pitää lähteä pitkän matkan päähän rantaan. Millainen ihminen näitä kummallisia "miksi ette ole kuin minä" kyselyitä oikein tuottaa.
jahans, mitenköhän kuvailisin tuota miestäni, joka katselee televisiota juuri nyt? sellainen, joka pitää kakkoselta tulevasta pasific-sarjasta.