Mies aloitti triatloniharrastukse pyöräilee 5km UI 200Km ja lopuksi juoksee cuuperin
On kohta varmasti suomenhuippuja kun ton reenin vetää joka päivä.
Kommentit (21)
Suomenhuiput pyöräilee 500 km ja juoksee Cooper S.n.
Aika jännä tratloni siellä Porvoossa. Pyöräilymatka tuollainen perus työmatkapyöräily. Sitten uinnissa matkana Helsingistä Tallinnaan ja takaisin ja vielä muutama kymmenen kilometriä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä tratloni siellä Porvoossa. Pyöräilymatka tuollainen perus työmatkapyöräily. Sitten uinnissa matkana Helsingistä Tallinnaan ja takaisin ja vielä muutama kymmenen kilometriä päälle.
Ja juostaan coopperia e.. 12 minuuttia itse valittu matka.
Käykö Superalkossa uintireissullaan Tallinnaan?
Mun mies ui, juoksee ja pyöräilee maailman ympäri kaksi kertaa vuodessa. Melkoisen surkea rimpula tuo sinun miehesi. Jopa aloittelijaksi.
Se löytää sieltä uuden naisen. Sellaisen tumman ja tulisen. Hieman miehekäs kasvoista ja noin 40v.
Onko miehelläs kalan pyrstö, kun ui 200km😂
Kertokaa joku se mustalaisten triathlon!
Vierailija kirjoitti:
Ui 200 km :D
:-)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelläs kalan pyrstö, kun ui 200km😂
Jos sil on ropelli...
Hengästyin jo otsikon lukemisesta. Uimisessa on aina se vaara että vesi on liian kylmää. Kerran kävin avannossa ja se jäi viimeiseksi kerraksi. Pyhän mailan lepopituus kutistui alle 20 cm. Onneksi kukaan nainen ei nähnyt niin noloa hetkeä. Oma triatlon on sänky, jääkaappi ja vessa. Heh sängyssä on kulunut useita kaloreita muiltakin kuin multa. Jees, jees ehkä mä uskallan yrittää tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kovia jätkiä ne porvoolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ui, juoksee ja pyöräilee maailman ympäri kaksi kertaa vuodessa. Melkoisen surkea rimpula tuo sinun miehesi. Jopa aloittelijaksi.
Vuodessa? Meidän ukko tekee tuon 2 kertaa viikossa, siis ensin ui maailman ympäri, sitten pyöräilee maailman ympäri ja lopuksi vielä juoksee maailman ympäri, Sitten se kääntyy ympäri ja tekee samat matkat toiseen suuntaan päinvastaisessa järjestyksessä jotta se pääsee takaisin kotiin viikonlopuksi.
Miestäs ei varmaan kovin paljoa kotona näy? Nimittäin aikaa kuluu tollaseen treeniin. Kai se nyt kerran viikossa yhden lepopäivän pitää, noin niiku kehittymisen kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku se mustalaisten triathlon!
Kävellen uimahallille ja pyörällä takaisin
Ui 200 km :D