Amerikkalaisia lifestyle-blogeja?
Olen yrittänyt etsiä netistä listausta amerikkalaisista, ihan tavallisten naisten kirjoittamista blogeista, mutta jostain syystä en ole löytänyt. Luetko sinä amerikkalaisia blogeja? Suosittele parhaita!
p.s. Ihan mistään teinien muotiblogeista en ole kiinnostunut, vaan enemmänkin sellaisesta 30+ - meiningistä.
Kommentit (6)
KIITOS!!! Juuri tuollaisia listauksia olen etsinyt, mutta jostain syystä en ole löytänyt. Nyt menen innolla tutustumaan listan blogeihin. Rakastan amerikkalaista elämäntyyliä. Kiitos vielä!
ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 21:49"]
KIITOS!!! Juuri tuollaisia listauksia olen etsinyt, mutta jostain syystä en ole löytänyt. Nyt menen innolla tutustumaan listan blogeihin. Rakastan amerikkalaista elämäntyyliä. Kiitos vielä!
ap
[/quote]
Ollos hyvä. Varoituksen sana tosin: noiden keskustelujen sävy on suurin piirtein sama kuin av:n keskustelut Mungosta tai Lontoon kotirouvasta. ;) Mutta sitä kautta tosiaan löytää linkkejä suosittuihin blogeihin.
A-haa, kiitos varoituksesta. ;D
Monissa blogeissa on onneksi myös ne bloggaajan omat lukulistat, jota kautta löytyy varmasti lisää blogeja. Tosi kivaa löytää uutta luettavaa! :-)
ap
up