Mun mies on todella tylsä
Tavattiin 10 vuotta sitten, ja mies antoi itsestänsä todella jännittävän kuvan (siis puheissaan) teki muka kokoajan kaikenlaista. Kertoi ulkomaanmatkoista, vauhdikkaista harrastuksista, laivamatkoista harva se viikonloppu, ja ties mistä. No 10 vuotta on mennyt ja yhdelläkään ulkomaanmatkalla ei olla käyty (miehen mielestä ajan ja rahan haaskausta) ei ainuttakaan laivareissua (miestä ei kiinnosta. On kuulemma käynyt liikaakin) mitään harrastuksia hänellä ei ole. Hän ei ole suostunut kertaakaan lähtemään edes pyöräilemään kanssani. Kertaakaan ei ole tullut edes aivan vieressämme olevaan metsään, vaikka asuttu tässä 6 vuotta. Syömässä tai kahvilla ei olla käyty koskaan. Ei edes treffailuaikana. Ei elokuvissa tai siis yhtään missään. Miestä ei kiinnosta.
Kommentit (14)
Miehillä on keinonsa saada naiset koukkuun... kuten myös naisilla on keinot saada miehet koukkuun. Mutta että 10 vuotta olet jaksanut katsella?
Eikös sulla alkanut yhtään raksuttaa jo tapailuvaiheessa, jos mies kertoi tekevänsä kaikennäköisiä jänniä juttuja mutta yhtään ette niitä yhdessä toteuttaneet? Ihan mielenkiinnosta: mitä te sitten tapailuaikoina teitte, jos ette kerran käyneet missään?
Et sitten aiemmin havahtunut tilanteeseen? Esim ekan puolen vuoden aikana? Me ollaan molemmat kunnon reissulasseja, eka yhteinen ulkomaanmatka tehtiin parin kk seurustelun jälkeen ja aina haaveillaan ja suunnitellaan yhdessä. Nykyään lapsetkin jakaa tämän levottomuusgee in, aina pitää olla jotain yhteistä tekemistä ja menemistä. Jos olisi miehellä jäänyt tekemiset puheen asteelle, en olisi halunnut jatkaa suhdetta. Inhoan pelkkää kotona käkkimistä!!!
Ap. Nökötettiin mun tai miehen luona. Hän kertoi aina miten kohta mennään, kohta tehdään... n.4 vuotta hän jatkoi tuota maalailua, kunnes en enään reagoinut mitenkään, niin lopetti.
Miten tosiaan tämä asia vasta nyt 10 vuoden jälkeen on noussut vaivaamaan? Onko siihen joitain muita syitä kuin tuo harrastamattomuus, jos se ei aiemmin vaivannut?
Minusta sinä olet yhtälailla tylsä jos tullaista makoilua olet jaksanut 10 "harrastaa"!
Ei kai sinun tekeminen ja viihtyminen yhden miehen vastuulla ole?
Ap. Kertaakaan en ole häntä saanut mihinkään kesätapahtumaan, en terassille, ravintolaan, en yhtään minnekkään. Ulkoisesti hän näyttää ihmiseltä joka tekisi vain noita mainitsemiani.
No totta kai mies puhuu ummet ja lammet, että saa naisen kiinnostumaan! Koska eiväthän nuoret naiset kiinnostu tavallisista miehistä, täytyy laittaa Lapin lisää että saa. Halusi sitten seksiä tai parisuhteen.
Juu, olen syyllistynyt itsekin tähän, enkä ihan yhtä tai kahta kertaa.
T. Rauhallisten harrastusten mies.
Siis
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 18:34"]
Minusta sinä olet yhtälailla tylsä jos tuollaista makoilua olet jaksanut vuotta 10 "harrastaa"!
Ei kai sinun tekeminen ja viihtyminen yhden miehen vastuulla ole?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 18:32"]
Miten tosiaan tämä asia vasta nyt 10 vuoden jälkeen on noussut vaivaamaan? Onko siihen joitain muita syitä kuin tuo harrastamattomuus, jos se ei aiemmin vaivannut?
[/quote]
On se vaivannut, mutta olen kai toivonut, että mies kyllästyisi ja muuttuisi.
lähde yksin. anna ukon jäädä kotiin.
tuota onhan siinä sekin vaihtoehto että mies on sairas...siis kärsii sosiaalisista peloista ja sen vuoksi ei oikeasti uskalla kuin vaan haaveissaan lähteä mihinkään. Mutta se mitä en ymmärrä, niin miksi sinä marttyyrimaisesti itse jäät sitten kotiin jos kerran mies ei halua lähteä. Mikä estää sinua lähtemästä yksin vaikka sinne ulkomaille tai jonkun kaverin kanssa?
aikuinen voi sanoa toiselle, että hei mä olen nyt varaamassa itselleni matkaa laivalle/ulkomaille eli lähdetkö sinä matkaan vai menenkö yksin/ystäväni kanssa? ja jos mies haluaa jäädä kotiin niin omapa on häpeänsä..
Ap. No kun mies ei ole pelokas, vaan älyttömän rohkea ja puhelias. Minä olen se arkailija ja hiljainen. Hänestä saa tosiaan aivan täysin erilaisen kuvan kun kuuntelee pölpötystä.
Oikea mies!
Metroseksuaalit on erikseen.