Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imusolmukkeista kysymys

Vierailija
07.07.2013 |

Onko kenelläkään ollut tunnettavissa imusolmuketta soliskuopassa, ilman, että se on ollut mitään vakavaa? lääkärit ovat tunteneet minulla siellä muljuavan, normaalikokoisen solmukkeen, eivätkä katso tarpeelliseksi tutkia sitä. Mutta joka paikassa toitotetaan, että ne pitäisi tutkia, joten siksi kysynkin josko jollain olisi ollut ilman mitään. Ja voiko kilpirauhasen häiriöt aiheuttaa tuommoisen? 

siis nyt kaipaan vaan kokemuksia, en diagnoosia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei soliskuopassa, mutta kaulalla. Ensimmäinen lääkäri rauhoitteli, että on ihan normaalia eikä tarvi murehtia jos ne eivät siitä enempää suurene mutta toinen lähetti ultrattavaksi. Ei löytynyt mitään poikkeavaa. vieläkin nuo tuntuvat pahkuroina ja välillä ovat suurempia, välillä pienempiä.

Vierailija
2/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa kaulalla on pari pientä tunnettavissa, ja ne on ultrattu eivätkä olleet mitään. Itse en edes tunne noita soliskuoppien solmukkeita, eikä niitä myöskään ultrattu silloin. 

Nyt lääkärit epäilevät minulla kuitenkin kilpirauhasessa tulehdusta tms ja toivoisinkin, että semmoinen löytyisi, ja se selittäisi nämä solmukkeet. Lääkäri painotti minulle, ettei minulla ole yhtään suurentunutta imusolmuketta missään, vaan ne ovat tunnettavissa, mutta tuo soliskuoppa minua vain huolettaa silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas. Se on normaalikokoinen, miksi sitä pitäisi tutkia?? Niiden kuuluukin tuntua palpoidessa!

Vierailija
4/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun joka paikassa toitotetaan, että soliskuopassa ei saa tuntua mitään, siksi huolestuin. Lääkäri sanoi, että se on tulkintavirhe, eli soliskuopassa tuntuvat suurentuneet pitää tutkia. 

En oikein tiedä mihin tässä uskoa.. On siis todella heikko luotto lääkäreihin, siksi toivoinkin, että löytyisi joku jolla olisi vastaavaa ilman sairautta.

Vierailija
5/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa kuullut, että jos solisluun kohdalla rauhaset turvoksissa, on vakavaa.

Toisaalta, jos väkisin hierot sieltä, niin kai se turpoaa. Et kai ole mikään lääkärin vakiasiakas, joka etsiin syytä käydä joka viikko siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan