Ulkomaan matka tuttavapariskunnan kanssa ja seksi
Olemme varanneet ulkomailta asunnon viikoksi yhdessä hyvän tuttavapariskunnan kanssa. Harrastatteko tällaisilla matkoilla kumppaninne kanssa seksiä vai odotatteko kotiin asti? Meillä kotona pienet lapset ja seksiä sen vuoksi arkena hyvinkin vähän. Lomamatkoille (ilman lapsia) odotukset ovat siis yleensä melko suuret mutta nyt mietityttää tämä tuttavien kanssa samassa huoneistossa asuminen. Itse olen sitä mieltä että asiassa ei ole ongelmaa, jos se tehdään hiljaa ja salassa mutta mieheni on jo alkanut "murehtimaan" asiaa, sillä hänen mielestään asia on ehdoton nounou jos muita paikalla.
Kommentit (31)
kyllä me ollaan tollasilla lomilla harrastettu seksiä ihan normaalisti... mä tuppaan vielä olemaan aika äänekäskin mutta ei me sen anneta häiritä... eikä meille olla valitettu että häiritsee... aikuisiahan sitä ollaan.
En ole mitenkään erityisen äänekäs, en siksi kysele. Taidetaan olla vain vähän tarkkoja tällaisten asioiden suhteen.
Ap
No on se nyt ihme jollei aikuiset ihmiset voi viikkoa olla ilman seksiä. Nauttikaa lomasta! Nähtävyyksistä ja ystävienne seurasta. Kotona kahden kesken ehtii kyllä varmasti hoitaa omia tarpeitaan. Itse olisin todella loukkaantunut, jos saisin tietää, että tuttavapariskunta on harrastanut seksiä meidän paikalla ollessa.
Minä olen edellisen kanssa melko eri linjoilla. Kaikki on ok kunhan muistaa, että muiden ei ole mukavaa kuunnella mitään ääniä taikka sängyn nitinää.
Meillä mennään sekasaunaan ja parinvaihtoakin tehdään.
Meillä mennään sekasaunaan ja parinvaihtoakin tehdään.
Heh, kärvistelkää te vain loma selibaatissa, olen ihan varma että se toinen pariskunta ei tee niin :) Jos teillä on omat makkarit niin en tajua mikä olis ongelma. Me ainakin harrastetaan miehen kanssa ihan normaalisti, jos ollaan kahdestaan suljetun oven takana. Eihän sitä meteliä tartte pitää.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 18:24"]
Heh, kärvistelkää te vain loma selibaatissa, olen ihan varma että se toinen pariskunta ei tee niin :) Jos teillä on omat makkarit niin en tajua mikä olis ongelma. Me ainakin harrastetaan miehen kanssa ihan normaalisti, jos ollaan kahdestaan suljetun oven takana. Eihän sitä meteliä tartte pitää.
[/quote]
Voitko tajuta, että toisille se "normaalisti" voi olla kerta kahteen kuukauteen? Silloin on ihan normaalia, jos lomalla ei sekstailla.
Kyllä meillä ainakin harrastellaan ihan normaalisti. Tykkäämme myös pienestä jännityksestä joka tulee kiinnijäämisen riskistä.
Kuinka vaikea sitä on saada suunsa auki ja sanoa että menkää vaan edeltä, me tullaan vähän myöhemmin rannalle/baariin/altaalle. Varmasti aika tuttu pariskunta kun kumminkin yhdessä lomailette.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 16:05"]
On joo ongelmat. Mulla ei tulisi mieleenkään harrastaa lomilla seksiä. Menen sinne ihan muista syistä. Miehen kanssa on käyty kaupunkilomilla ja etelässä, eikä ole seksiä harrastettu kertaakaan. Minusta seksi ei todellakaan kuulu lomille, eihän sitä kotonaan ole kuin korkeintaan kerran kuukaudessa, miksi siellä lomalla sitten pitäisi olla sen useammin?!
[/quote] Minkälainen ihminen peukuttaa tälle kirjoitukselle? Taitaa kirjoittaja itse olla kuuden peukun takana... Käy nyt hyvä kirjoittaja juttelemassa lääkärin kanssa tuosta asiastasi, ota myös miehesi mukaan. Jotakin on vialla ja pahasti.
[/quote]
Ei taida moni ymmärtää sarkasmin päälle.