Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaan matka tuttavapariskunnan kanssa ja seksi

Vierailija
07.07.2013 |

Olemme varanneet ulkomailta asunnon viikoksi yhdessä hyvän tuttavapariskunnan kanssa. Harrastatteko tällaisilla matkoilla kumppaninne kanssa seksiä vai odotatteko kotiin asti? Meillä kotona pienet lapset ja seksiä sen vuoksi arkena hyvinkin vähän. Lomamatkoille (ilman lapsia) odotukset ovat siis yleensä melko suuret mutta nyt mietityttää tämä tuttavien kanssa samassa huoneistossa asuminen. Itse olen sitä mieltä että asiassa ei ole ongelmaa, jos se tehdään hiljaa ja salassa mutta mieheni on jo alkanut "murehtimaan" asiaa, sillä hänen mielestään asia on ehdoton nounou jos muita paikalla. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä on erilliset makuuhuoneet? Itse ainakin harrastaisin seksiä, mutta toiset huomioiden (hiljaa ja silloin kuin ei ole tarkoitus tehdä yhteisiä asioita) Samassa huoneessa odottaisin kotiin tai siihen kun toinen pari on jossain muualla.

Vierailija
2/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen kämppä = yhteinen seksi eli ette kai te sinne mene vain oman kanssa naimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset makuuhuoneet on toki. Paikka on meille uusi, joten en tiedä onko makuuhuoneet vierekkäin vai esim olohuone välissä.

Ap

Vierailija
4/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä silloin, kun toiset ovat vaikkapa rannalla. Eihän sitä yhteiselläkään lomalla tarvitse (kannata) koko ajan toisen pariskunnan kanssa yhdessä olla. Samoin te voitte välillä antaa heille naimisrauhan.

Vierailija
5/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun toinen pariskunta on jossain muualla (ostoksilla/ rannalla tms) niin teillä voi olla seksiä.

Vierailija
6/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran omissa huoneissanne olette, niin ovi kiinni vaan ja tekemään, niin ne toisetkin tekee omassa huoneessaan ihan varmasti. Aikuisia kun olette kerran kaikki. Eihän siinä tarvitse mitään karmeaa meteliä pitää, ette varmaan sitä kovin kovalla äänellä kotonakaan puuhaa? Ja käykää suihkussa ennen, sitä lemua ei kukaan kestä jos likaisena tuhrataan... :-)

Vierailija
7/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tapana aikaisemmilla lyhyillä matkoilla tehdä kaikki yhdessä, joten voi tuntua hassulta jonain päivänä sanoa, että lähtekää te vain sinne ja tonne, mutta me jäämme tänne. Eli aika rajautuu todennäköisesti aamuun ja iltaan jolloin kaikki ovat asunnossa. 

Ap

Vierailija
8/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voitte harrastaa seksiä. Ihan hassu kysymyskin!

Vierailija
9/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt aikuiset ihmiset ymmärtävät, jos pariskunta haluaa olla vaikka pari tuntia omissa oloissaan? Kyllähän nyt lomamatkaan seksi kuuluu, itse en ainakaan odottaisi kotiin asti.

Vierailija
10/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat. Mites toi yöaika, muut saattaa jopa nukkua silloin. Mutta tietty jos siitä erityisesti jonkun numeron haluaa tehdä...

Vierailija
11/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastettiin seksiä kun miehen äiti ja veli perheineen olivat meillä pidempään kylässä. Meillä oli ovikin auki alakerrassa vaikka joku nukkui yläkerran aulassa. Ei pidetty ylimääräistä meteliä, pieni "kiinnijäämisen pelko" jopa hieman kiihotti. Sain ihanan orgasmin. ;)

Vierailija
12/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tuurilla teillä saattaa olla makkarit eri kerroksissa. Kyllä mä lomalla harrastan seksiä siinä missä kotonakin. Varovaisempi saa toki olla. Kyllä niitä tilaisuuksia saa siten, että järjestää ja hyödyntää aikaa. Vaikka olettekin lomalla yhdessä toisen porukan kanssa niin tuskin olette yhdessä 24/7.

Vierailija
13/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo ongelmat. Mulla ei tulisi mieleenkään harrastaa lomilla seksiä. Menen sinne ihan muista syistä. Miehen kanssa on käyty kaupunkilomilla ja etelässä, eikä ole seksiä harrastettu kertaakaan. Minusta seksi ei todellakaan kuulu lomille, eihän sitä kotonaan ole kuin korkeintaan kerran kuukaudessa, miksi siellä lomalla sitten pitäisi olla sen useammin?!

Vierailija
14/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toinen pariskuntakaan siellä ole kuin luostarissa. Ja ainahan siitä voi vähän vitsin poikasta vääntää kavereiden kanssa omaan huoneeseen painelette. Olimme aikoinaan mieheni kanssa usein toisen pariskunnan kanssa reissussa milloin missäkin. Nukuimme mm. omissa teltoissa. Pariskunnan rouvan kanssa välillä nauroimme illalla, että "kai se pitää hoitaa homma kotiin taas". Miehiä nauratti myös, että "pitää mennä kun rouva käskee". Aikuisia olimme ja muutaman viinilasin jälkeen homma sujuikin nopeasti. Huumoria peliin, lomallahan te olette!

Vierailija
15/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta haista ja ähkiä toisten nenän edessä. Siksi mekään ei miehen kanssa harrasteta seksiä koskaan.

Vierailija
16/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 16:05"]

On joo ongelmat. Mulla ei tulisi mieleenkään harrastaa lomilla seksiä. Menen sinne ihan muista syistä. Miehen kanssa on käyty kaupunkilomilla ja etelässä, eikä ole seksiä harrastettu kertaakaan. Minusta seksi ei todellakaan kuulu lomille, eihän sitä kotonaan ole kuin korkeintaan kerran kuukaudessa, miksi siellä lomalla sitten pitäisi olla sen useammin?!

[/quote] Ihana! :D Voin kuvitella mielessäni pariskunnan, molemmat harmaita, ryppyisiä ja kumaraselkäisiä. Mies saa huutia heti kun vähän yrittääkään vihjaista mitään, naisen suu kiristyy heti ja mykkäkoulu alkaa. Onneksi olen vielä nuori ja vaihdevuodetkin ovat kaukana edessä vaikka lapset onkin jo tehty ja koululaisia.

Vierailija
17/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ennen lapsia teimme pari pitempään lomaa kavereiden kanssa. Vaikka porukalla matkassa olimmekin, niin liikuimme milloin milläkin porukalla. Välillä kaikki, välillä pariskunnittain, välillä naisporukalla jne. Mukavaa oli ja kukaan ei ihmetellyt, jos pari lähti ruokapaikasta ennen muita hotellille.

Vierailija
18/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 16:05"]

[/quote] Minkälainen ihminen peukuttaa tälle kirjoitukselle? Taitaa kirjoittaja itse olla kuuden peukun takana... Käy nyt hyvä kirjoittaja juttelemassa lääkärin kanssa tuosta asiastasi, ota myös miehesi mukaan. Jotakin on vialla ja pahasti.

Vierailija
19/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä etukäteen suunnitellaan ja murehditaan : o eikös vois elää tilanteen ja fiiliksen mukaan.

Vierailija
20/31 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotenkin poikkeuksellisen kovaäänistä seksiä, kun asia on nostettu tapetille? Jos teillä on omat makuuhuoneet niin eihän siitä touhusta edes paljon kuulu ellei voihki äänekkäästi ja läiski toista takamukseen ja paukuttele litisten menemään ihan täysillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi