Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko painon kommentointi ok parisuhteessa? Itseäni ahdistaa.

Vierailija
31.07.2020 |

Olemme molemmat miehen kanssa lihonneet parisuhteessa, mies jopa hieman enemmän.
Olemme puhuneet siitä, että alamme syömään terveellisemmin ja liikkumaan yhdessä. Haluamme molemmat sitä ja olemme päättäneet koska me aloitamme yhteisen projektin.
Itseäni harmittaa ja hävettääkin, että kiloja on tullut ainakin kuusi lisää tässä suhteen aikana, paino vaihtelee alas ja ylös, joka johtuu puhtaasti vääränlaisesta ruokavaliosta yms.

Eilen kuitenkin mies alkoi yhtäkkiä haukkumaan kuinka läski olen. Läski, läski, läski. Hoki vain ja puhui myös omasta lihomisestaan ja nauroi itselleen. Sanoi, että aletaan heti pian treenaan kun sinäkin olet läski, mikset voi myöntää vaikka sanoin tietäväni kyllä jne. Ihmetteli miksi pahastuin mutta tuo tuli niin puskista ja tuntui kamalalta, että mies vieressä puhuu niin kärjistyneesti arvostellen. Lisäksi kertoi mitä minun tulisi painaa ja paljonko nyt painan, ja miltä pitäisi näyttää.
Aloin jopa itkemään. Pyyteli anteeksi mutta ei lopettanut kritisointia. Eikä ymmärtänyt miksi loukkaannuin.
En edes halua, että tuo koskee minuun.
Oli vain aika mautonta mielestäni.

Aion kyllä taas pitää itsestäni parempaa huolta mutta tuollainen kommentointi on jo minulle ainakin loukkaavaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+6kg ei tee kenestäkään

LÄSKIÄ.

Se +6 on hyvin pian +12, ellei asioille tee jotain.

Ai niin mutta kehopostiivisuus ja lisää pullaa nassuun.

Ei tässä siitä ollut kyse. Ap:n mies haukkui läskiksi, lihavaksi, kun oli +6kg.

En mäkään ymmärrä tätä kehopositiivisuusidiotismia, mutta ei siltikään + 6kg tee läskiksi kuin jonkun taaperon.

Vierailija
62/63 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteenne kuulostaa kaikelta muulta kuin onnelliselta ja tasaiselta.

Onneksi olet päättänyt lähteä.