Aloittelevan blogin lukijamäärät
Olen aloittanut blogini n. kuukausi sitten ja pohdin lukijamääriä. Mun blogiani on käynyt katsomassa ensimmäisen kuukauden aikana n. 30 eri henkilöä viikossa, pari vakikävijää näyttää olevan. Onko tällainen lukijamäärä tuoreelle blogille ihan surkea, miten muilla? Hyvä asia sentään on, ettei todennäköisesti yksikään lukija ole sukulainen tai tuttu, kun en ole blogista vielä kenellekään kertonut :) EIkä ole ns. mammablogi...
Kommentit (6)
Mulla oli aika nopeasti 50-100 vierailua päivässä, heti kun olin blogin Blogilistalle lisännyt.
Mulla on pari kk vanha blogi ja päivittäin on semmoista 20-80 kävijää. Ihmettelen usein kuinka niinkin paljon, kun en ole blogia mainostanut enkä pidä sitä sillä tarkoituksella että siitä tulisi suosittu, se on enemmänkin oma päiväkirjani joka on jaettu niille jotka on kiinnostuneita. Ajattelin sen luodessani että ketään ei varmaan kiinnosta ja se olisi ollut mulle ok, mutta jotkut näköjään lueskelee, on mulla muutama seuraajaksi kirjautunutkin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 22:59"]
Mulla on pari kk vanha blogi ja päivittäin on semmoista 20-80 kävijää. I[/quote]
Sulla on ihan kivasti lukijoita! Onko sulla jonkun tietyn alan blogi vain ihan vaan päiväkirjanomainen?
Kyllä mä myönnän, että edes jokusen lukijan toivoisin itsellei, muutenhan voisin pitää päiväkirjaa ihan vaan omalle kovalevylleni kirjoitellen :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 22:59"]
Mulla on pari kk vanha blogi ja päivittäin on semmoista 20-80 kävijää. I[/quote]
Sulla on ihan kivasti lukijoita! Onko sulla jonkun tietyn alan blogi vain ihan vaan päiväkirjanomainen?
Kyllä mä myönnän, että edes jokusen lukijan toivoisin itsellei, muutenhan voisin pitää päiväkirjaa ihan vaan omalle kovalevylleni kirjoitellen :)
[/quote]
Mun blogin pääaihe on alkoholin liikakäytöstä irti pääseminen eli elämänmuutos tässä asiassa parinkymmenen vuoden suurkulutuksen jälkeen. Sen lisäksi kaikenlaisia tuntemuksia ja ajatuksia kirjoittelen. Ilmeisesti on muitakin joilla sama ongelma tai tilanne ja siksi on lukijoita tullut. Blogilistalla blogini on, mutta muuten en ole mainostanut.
No aivan takuulla koskettaa suurta joukkoa blogisi aihe, itsekin valitettavsti jouduin vuosia sivusta seuraamaan läheisen kamppailua asian kanssa. Toivotan sinulle kovasti tsemppiä elämänmuutoksessasi :)
No mitä haet lukijamäärillä? Kirjoitan blogia mutta päivävierailijat vaihtelevat parista vierailusta 30:een. Ei siis ole suuret määrät. Olen päätynyt harrasteblogillani pienen piirin lukupiiriin, jossa samanmieliset vierailevat toistensa blogeissa. Tämä on minulle ihan ok, koska omassa blogissani ei ole menestysblogin aineksia. Aloitin alun perin blogin, koska halusin esittäytyä niiden blogien kirjoittajille, joita kävin kommentoimassa.