Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei ota koskaan lapsia mukaan kun menevät

Vierailija
06.07.2013 |

kaveria/kavereita tapaamaan mutta naisilla sitä vastoin on lähes aina lapset mukana kaveritapaamisissa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä? 

Vierailija
2/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 19:53"]

kaveria/kavereita tapaamaan mutta naisilla sitä vastoin on lähes aina lapset mukana kaveritapaamisissa?

[/quote]

Eihän sitä mitää tuu jos kakarat jaloissa pyörii..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoiluna olutta ja sitä ei voi lapsilleantaa

Vierailija
4/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ikinä ottanut lapsia mukaan, kun menen kavereitani tapaamaan. Mies jää lapsia vahtimaan kotiin. Samoin minä, kun mies menee omien kavereittensa kanssa.

Silloin kun ollaan vapaalla, se on vapaata ja omaa aikaa eikä silloin tarvitse ottaa lapsia mukaan. Ei kummankaan, meillä.

Vierailija
5/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tekevät niin, että jos tapaavat kaveriaan, jolla on puoliso, jättävät lapsen tämän kaverin puolison niskoille silläaikaa kun juttelevat kaikessa rauhassa mukavia kaverinsa kanssa. T: nimimerkillä "kokemusta on"

Vierailija
6/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni ottaa välillä, välillä menee yksin.

Kuten minäkin, välillä lapset ovat mukana. Yleensä eivät ole :)

Vierailija
7/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo kyllä melkeen koskaan lasta mukana kaveritapaamisissa, ja olen nainen, lapsi on 1v.

Vierailija
8/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kiva jos mies joskus järjestäisi lapsille leikkiseuraa, kyllä miehellä perheellisiä kavereita on.

In my dreams.

Vierailija
9/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 20:06"]

En mä ole ikinä ottanut lapsia mukaan, kun menen kavereitani tapaamaan. Mies jää lapsia vahtimaan kotiin. Samoin minä, kun mies menee omien kavereittensa kanssa.

Silloin kun ollaan vapaalla, se on vapaata ja omaa aikaa eikä silloin tarvitse ottaa lapsia mukaan. Ei kummankaan, meillä.

[/quote]

Sama homma. Ei siitä seurustelusta mitään tule jos nuo kaksi apinaa pyörivät kintuissa.

Vierailija
10/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Hitto, mitä lapasia teillä on miehinä.

Oikeasti hoitavat lapsia?

Pyytääkö ne dildoa perseeseen makkarissa?

Vierailija
11/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 20:21"]

^^

Hitto, mitä lapasia teillä on miehinä.

Oikeasti hoitavat lapsia?

Pyytääkö ne dildoa perseeseen makkarissa?

[/quote]

Miks pitäs pyytää dildoo peffaan jos ottaa lapset kaverille mukaan, vihjaatko että mies on homo silloin ?

Vierailija
12/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ottaa lapsen aina mukaan. Meni sitten kavereille tai kauppaan. Minä en ota koskaan. Menen yksin. Vastarannankiiski olen, kun olen ihan erilainen, kuin normi av-mammuli :)

Vierailija
13/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää onkin näitä ikuisuuskysymyksiä, miksi miehet ovat kuin lapsia aikuisen ruumiissa, vapaamatkustajia ja ikuisia pikkupoikia? Sama homma kun menemme kylään perheenä toiseen perheeseen tai perhe tulee meille. Miehet istuksivat sohvalla kaikessa rauhassa samalla kun naiset järkkäävät lapsille tekemistä, vahtivat lasten touhuja, laittavat kahvipöytää ja vielä juttelevat keskenään.

Vierailija
14/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppien syytä. Kasvattaisivat poikansa paremmin eivätkä lellisi loputtomasti.

Vierailija
15/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä av:ta. Vastaaja(naise)t ovat ihan että kyl mun mies ottaa lapset mukaan kaveritapaamiseen (hahhaa), mä en koskaan... No joo tosiaan.

Vierailija
16/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ymmärtävät sen, että silloin kun ne mukulat on jaloissa pyörimässä, ei juttelusta tule niin yhtään mitään.

Vierailija
17/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 23:24"]

Tyypillistä av:ta. Vastaaja(naise)t ovat ihan että kyl mun mies ottaa lapset mukaan kaveritapaamiseen (hahhaa), mä en koskaan... No joo tosiaan.

[/quote]

Niin, eikö maailma olekin ihmeellinen? Kyllä meitä löytyy, jotka eivät ole 24/7 kiinni lapsessa/lapsissa ja nauttivat keskusteluista ystävien kanssa ilman jälkikasvu on keskeyttämässä.

Vierailija
18/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 20:07"]

Tai sitten tekevät niin, että jos tapaavat kaveriaan, jolla on puoliso, jättävät lapsen tämän kaverin puolison niskoille silläaikaa kun juttelevat kaikessa rauhassa mukavia kaverinsa kanssa. T: nimimerkillä "kokemusta on"

[/quote]

Tämä on niin tuttua! Siksi minä sulkeudun omaan huoneeseen, kun miehelle tulee kaveri lapsineen. Ilmoitan, että ei saa häiritä ja sillä selvä. Muutaman kerran ei ole uskottu, että en katso lasten perään ja seurauksena on mm. murtunut ranne. Vieraalla lapsella siis, jota minä en katsonut velvollisuudekseni katsoa perään.

Vierailija
19/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taitaa olla maailman paras mies! Me ollaan oltu tasan samanarvoisia siitä asti kun lapsi synty. 

Mies ottaa lapsen (nyt 3v.) mukaan kavereille. On ottanut jopa golfkentälle!!

Molemmat tapaa ihan yhtälailla kavereita lapsen kanssa tai ilman.

Ja mun mielestä on paljon miehekkäämpää viettää aikaa oman lapsen kanssa kuin maata sohvalla tai pelata änäriä ja kitata kaljaa! 

Vierailija
20/43 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 23:24"]

[/quote]

Niin, eikö maailma olekin ihmeellinen? Kyllä meitä löytyy, jotka eivät ole 24/7 kiinni lapsessa/lapsissa ja nauttivat keskusteluista ystävien kanssa ilman jälkikasvu on keskeyttämässä.

[/quote]

No mistä tuo nyt tuli? Puhuin miehestä. En itse ota lasta kaveritapaamiseen mukaan, mutta ei totisesti ota mieskään. Paitsi av:läisten miehet...... muka. Siitähän tässä oli kyse. Comprendo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan