Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jess mun mies osti mulle Chanelin Lego clutchin :)

Vierailija
06.07.2013 |

wuhuu :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva. Saiskohan tuosta tehtyä kopion muksun Legoista?

Vierailija
22/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi kauhea lego-laukku maksa jotain 9000 USD? Sillä hinnalla olisin valinnut kyllä jotain ajattomamman Chanelin. Tosin mikäs siinä, jos miehellä on varaa ostella tuon hintaisia kausilaukkuja, ei ole minulta pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Mun mies ostaisi varmaan just jotain noin kauhean näköistä. Onneksi sillä ei taida olla nyt tarpeeksi ylimääräistä.

Vierailija
24/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi pyhä sylvi miten ruma laukku. Jopa Chanelin laukuksi se on ruma.

- paljonko saat Chanelilta rahaa heidän tuotteidensa mainostamisesta kaupungilla toin jälkeen?

Vierailija
25/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuli kans matkalta ja toi mulle Malacon Godispussin.

Vierailija
26/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelleni että haluan Chanelin laukun, niin hän vastasi että eikö niitä ala jo olemaan jokaisella "naapurin Lissulla" ja että ostetaan sinulle joku kunnollinen, ja sitten hän vei minut Pariisissa Hermes-liikkeeseen valitsemaan sopivan mallin haluamillani nahoilla ja metalleilla, harmi vaan että laukkua on nyt odotettava 6-8 kk. Ihmettelen mistä oli saanut päähänsä ostaa 7500 euron laukun minulle tuosta vaan, mutta epäilen että hänen työkaverinsa oli ostanut Chanelin vaimolleen niin halusi minulle jotain parempaa ja kalliimpaa :-D Voi noita hassuja kilpailuhenkisiä miespuolisia olentoja!

Vierailija
27/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen ostanut itse itselleni Hermeksen Evelynin; kauniin oranssin. Ei laukun ostoon miestä tarvita.
Mutta mies kyllä kehui laukkua :)

Vierailija
28/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 00:29"]

Minäpä olen ostanut itse itselleni Hermeksen Evelynin; kauniin oranssin. Ei laukun ostoon miestä tarvita.
Mutta mies kyllä kehui laukkua :)

[/quote]

Antaa nyt miesten vapaasti kilpavarustella vaimojaan laukuilla, mieluummin kuin että pistäisivät ne rahat johonkin noloihin auton tuunaussetteihin ;D

Vierailija
29/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jonkun palikka testin, juhuuuu

Vierailija
30/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko nyt kaikki laukun omistajat ONNELLISIA?

Vierailija
31/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies ostaisi mulle jonkun 7000€ käsilaukun, en nyt mitenkään onnellisena pomppisi ympäriinsä. Vähempikin riittäisi, mutta en olekaan laukkukeekoilija:)

Vierailija
32/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskan näköinen laukku. mikä väri?

Vierailija
33/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies osti mulle viime vuonna Harley-Davidsonin.

Vierailija
34/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oonko mä ainoa av:lainen, joka ei koskaan ole taatusti laittanut edes 100 euroa yhteen veskaan?? Mitä ihmeellistä on jossain kalliissa laukussa, statussymboli vai? Mä haaveilen yhdestä mahtavasta huonekalusta, joka maksaa pari tonnia -olisi vielä tosi käytännöllinen- ja vaikka periaatteessa rahaa olisikin, se nyt vaan tuntuu liian kalliilta, koska halvempiakin vastaavia löytyy ihan kivoja. Mutta että 7 donitsia LAUKKUUN?! :)

Vierailija
35/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täydellisen ihana veska! :D Huomaavainen mies sulla, kuin noin muistaa. En kyllä nyt pääse tuon laukun hulvattomuuden yli vaikka se ei minun tyyliäni olekaan. Hulvattomuudella en siis tarkoita mitään pahaa, vaan se todellakin vangitsee katseen. Hyvässä ja pahassa, kuten viestiketjusta huomaa. ;)

Ohhhhhhh, nyt menen kyllä selaamaan laukkuja! Jos löytyisi jokin kiva, vastaavan hulvaton omalle lompakolle sopiva. ;)

Vierailija
36/36 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ostaa legoja vain meidän lapsille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan