Jess mun mies osti mulle Chanelin Lego clutchin :)
Kommentit (36)
So? Ulkomailtako sen osti? Miksi halusit juuri tuon laukun?
miksi ihmeessä?! Se laukku on sitten ensitalvena niin out ettet kehtaa enää sitä käyttää!
Piti oikein käydä googlaamassa uusi tuttavuus. Kiva ja nuorekas! Chanelista tulee yleensä vanhat tädit mieleen, ei tästä. Minkä värisen sait?
tosi kiva laukku, vähän erilainen eikä varmaan kaikilla. ihana mies sulla :)
Hienoa! Itse en ko. laukun tyylistä niin pidä, mutta ärsyttää sekin että mun mies taas on niin pihi että jos edes itse omilla rahoillani ostaisin tuollaisen, varmasti jäkättäisi pitkään miten on tullut turhuuteen tuhlattua ja olisi tuolta Prismasta laukun saanut halvemmallakin...
Ihanaa, laitapa kuva siitä niin saamme mekin ihailla :)
Hirvee. Itse sain vähän aikaa sitten tuliaiseksi Mulberryn Daria Clutchin. Olen tykännyt.
ahahaha voiks tota sanoo laukuks? :D
Oi miten kiva! Se sopii varmasti sinun tyyliisi. Itse olen hieman klassisempien laukkujen ystävä enkä voisi kuvitella omassa arkikäytössäni tuollaista. Itsekin sain yllätykseksi hetki sitten pidemmältä työmatkalta palanneelta mieheltäni Vuittonin Alman. Oli matkalta soitellut äidilleni ja kysellyt neuvoja. Tämmöiset yllätykset ovat niin kivoja! :)
Ei, suomalaisistakin on tullut niin sivistyneitä, että pikkulaukku on clutch.
Hirveen ruma :D Siis ihan kamala veska.
Jos on legoista tehty, sittenhän se kestää sukupolvelta toiselle ja vieläkin pidempään.
Leg godt