Helsinki, naiset, kutsuhuuto!
Tällänen 35v äijä etsiskelisi pikatreffiseuraa helsingistä. En etsi mitään yhdenillan panojuttua, vaan olisi mukavaa tavata uusia ihmisiä.
Alkaa olemaan tylsää elämässä ja tarvii vaihtelua! Ei vaan jaksa vongata missään lihatiskillä jotain yhdenillan virkistystä. Olisi mukavaa jos olisit urheiluhenkinen, sillä itse olen. Pidän myös hetken mielijohteesta saaduista ideoista tyyliin: lähetään vaikka autolla ajamaan jonnekkin ja katotaan mistä löydetään itsemme, ja jäädään vaikka yöksi hotelliin. Tai vaikka: Otetaan lento lontooseen ja ollaan yö siellä.
Minkänäköinen/oloinen olen? Siisti, sinivihreät silmät, lyhythiuksinen, pari kämmenen kokoista tatuointia, on sanottu että muistutan Daniel Graigia, Vin dieseliä, Johnny Deppiä... En sitten tiedä mistä ne on päähänsä nuo saaneet, kuitenkin niin erityylisiä ihmisiä kaikki. Itse en oikein löydä yhtäläisyyksiä, mutta entä sinä? :)
Pistä vaikka sähköpostia deittipostia@gmail.com osoitteeseen jonka tein tuossa ihan tätä varten. Ei haittaa vaikka ei juuri tälle illalle kerkeäisikään. Itse olen lähdössä tänään baanalle helsingin yöhön, ihan yksikseen. On taas ollut liian pitkä tauko kun on päässyt tuulettumaan. :)