Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ex-miehesi pettänyt sinun kanssasi tyttöystäväänsä eronne jälkeen? Kerta hairahdus vai useammin?

Vierailija
31.01.2024 |

Ei kovin epätavallista ainakaan että vanha suola janottaa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarkkana, mies voi pettää exäsnsä kanssa.

Vierailija
2/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-ihastukseni/hoitoni petti minun kanssani vaimoaan. Tuon meidän vuosien säätämisen jälkeen meni naimisiin, oli naimisissa kymmenisen vuotta, kunnes alkoi hänellä kai vanha suola janottaa. Eikä hänellä ollut mitään tunnontuskia pettää vaimoaan 1,5 vuoden ajan. Itse kadun tekemisiäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa pantiin säännöllisesti vaikka hän oli uudessa suhteessa. Lopetettiin vasta kun ryhdyin itse seurustelemaan nykyisen miehen kanssa.

Vierailija
4/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap mikään sukupuoleen sidottu taipumus.

Vierailija
5/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos olen itse ollut sinkku. 

Vierailija
6/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-ihastukseni/hoitoni petti minun kanssani vaimoaan. Tuon meidän vuosien säätämisen jälkeen meni naimisiin, oli naimisissa kymmenisen vuotta, kunnes alkoi hänellä kai vanha suola janottaa. Eikä hänellä ollut mitään tunnontuskia pettää vaimoaan 1,5 vuoden ajan. Itse kadun tekemisiäni. 

Lisäyksenä vielä, että vaimo sai tietää petoksesta, koska itse kerroin hänelle. Mies ei olisi koskaan tehnyt sitä. Vaimoa säästääkseni en kuitenkaan voinut kertoa kuin murto-osan. Jos hän tietäisi kaiken tai edes puolet, niin menettäisi lopullisesti uskon ihmisiin. Välitin miehestäkin ja uskon, että heidän suhteensa on paremmalla tolalla, kun joutuivat puimaan likapyykkiä. Päättivät jatkaa yhdessä. 

Vierailija
7/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni paasasi exästään jatkuvasti. Niin paha ihminen oli tämä exä. No selvisi että olivat edelleen aviossa ja asumusero oli päällä. Asuin jo miehen luona. 

Vierailija
8/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimo arvosteli pettäjiä. Petti minua uuden miesystävänsä kanssa ja pantiin kun hän oli "sinkku". Hän siis petti todellisuudessa minua uuden kanssa ja uutta minun kanssa. Eli erittäin uskollinen ja luotettava nainen

Vierailija
9/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipuheita ja tuhmia kuvia lähetellään joka viikko.  Emme tapaa, vaikka asumme samassa kaupungissa. Exällä on ollut uusi vajaan vuoden verran. 

Vierailija
10/10 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up