Haluaisin ryypätä mutta mies ei suostu että juon.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 16:28"]
Lapsia?
Teetkö aina kaiken kuten mies sanoo?
[/quote]
yksi 5v lapsi on. Aika usein teen niin en jaksa tapellakkaan. Mies vähän kipeä flunssainen teki 12 tunnin päiviä ja nyt vaan lepää kun ensiviikolla samanlaisia työpäiviä.
Haluat ryypätä...vetää perseet vai?
Toki voit pari ottaa mutta mikä pakko on "ryypätä" varsinkin jos se mies on flunssas ja töistä väsynyt.
Itse en keneltäkään lupaa kysy jos pari siideriä ym. juon mutta ei onneksi ole tarve isommin ryypätä ;)
No kannattaa unohtaa nuo ryyppäämiset, mutta voithan sinä pari kaljaa ottaa. Ei kai siinä mitään pahaa ole. Itse en ymmärrä ollenkaan, miksi pitäisi vetää perseet olalle...
Jätä se mies! Sitten saat juoda ihan niin paljon kuin huvittaa. Ranttaliksi vaan. Ei kukaan mies ole juomattomuuden arvoinen.
Ei sun miehesi voi määrätä mitä voit tai et voi tehdä. Hommaa lapselle hoitaja ja sen kun menet!
Vähän sama täälä...siskoni tuli käymään ennen ulos lähtöä ja sanoin miehelleni,etten lähde,tissuttelen kotona hänen kanssaan.Nyt sitten haluttaakin lähteä siskon kanssa (muutenkaan nykyään lapsien takia ei usein ulos pääse yhdessä) ja muutenkin muutettiin lähekkäin.Nyt lähdenkin ja sillä siisti.Ukko suuttu.
Onko pakko ryypätä..pienten lasten äidit, mikä ihme niissä kapakoissa vetää? En yhtään ihmettele jos perheenisä ei halua katsella kännistä vaimoa, kuka sitä juovaa ukkoakaan kauan kattelis.
No minua ei kyllä mies tuollaisessa asiassa määräilisi. Juon kun haluan. En käytännössä usein juo, ja harkitsen aina tilanteen mukaan milloin voin juoda, mutta sen nimenomaan aikuisena ihmisenä harkitsen minä, eikä minua komentele mies kuin pikkulasta.
Jotkut naiset vaan eivät tunne omia rajojaan juomisen suhteen... Saattaa vaikuttaa monen miehen mielipiteeseen naisensa juomisesta.
Joskus mies voi kieltää naistaan myös juomasta koska pitää naistaan seksikkäänä. Ja mies tietää, mitä toinen mies ajattelee, kun näkee baarissa seksikkään, humalaisen naisen.
m30
Lapsia?
Teetkö aina kaiken kuten mies sanoo?