Oireeton Korona vaurioitti keuhkojani, sydäntäni ja munuaisiani
Olin täysin perusterve. Yht äkkiä tänä keväänä on tullut pahoja ongelmia sekä keuhkojen, munuaisten että sydämen kanssa. Toimivat kaikki vähän väärin. Olen työkyvytön ja aivan puolikuntoinen. Pystyn kävelemään hitaasti, mutta en treenaamaan tms. Elämänlaatu on täysin mennyt. Lääkärit eivät ole löytäneet mitään muuta syytä oireilleni kun mahdollisen oireettomana ts. ei kuumetta, yskää tai muita oireita, sairastetun Koronan.
Kommentit (110)
Yksi päivä oli kuumeinen olo, meni ohi ja sitten muutaman päivän päästä tuli puristava tunne rintaan ja kaulaan. Huomasi lähinnä vain levossa ja puristava tunne hävisi taas muutaman päivän jälkeen, mutta nyt pumppu tuntuu tykyttelevän vähän miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi päivä oli kuumeinen olo, meni ohi ja sitten muutaman päivän päästä tuli puristava tunne rintaan ja kaulaan. Huomasi lähinnä vain levossa ja puristava tunne hävisi taas muutaman päivän jälkeen, mutta nyt pumppu tuntuu tykyttelevän vähän miten sattuu.
Kiitos, nyt vasta hoksasin etsiä tämän.
Lue tuo nyt, kun se olis ihan uusi asia, luulen:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3923200/aldicarb-joku-kaipasi-tietoa-si…
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yht äkkiä tänä keväänä on tullut pahoja ongelmia sekä keuhkojen, munuaisten että sydämen kanssa. Toimivat kaikki vähän väärin. Olen työkyvytön ja aivan puolikuntoinen.
Ap, millaisia ongelmia tarkalleen keuhkojen, munuaisten ja sydämen kanssa? Olitko töissä aiemmin?
Kuulostaa hyvin ylimalkaiselta aloitukselta. Esim. synnynnäinen sydänvika aiheuttaa oireita keski-iässä.
Mikä on hoitotahosi?
Pahoja rytmihäiriöitä ja muita sydäntuntemuksia, pulssi ihan mitä sattuu, keuhkoissa hengenahdistusta enkä pysty harrastamaan liikuntaa, eivät vaan toimi kunnolla. Synnynnäistä sydänvikaa ei ole, eikä suvussa kellään mitään sydäntauteja, sydän on ultrattu ja ekgt otettu, mutta pahat oireet jatkuvat.
Nyt olen sisätautipolin asiakkaana, tutkivat miksi munuaiset yht äkkiä hukkaavat kaliumia.
Hoitotahtoa en ole tehnyt. Työkyvyttömyys johtuu huonosta ja heikosta olosta ja keskittymiskyvyttömyydestä. Tuntuu että kognitiiviset kyvyt ovat ehkä 10 % siitä mitä ennen. Vielä tammikuussa hommat sujuivat erittäin hyvin, samoin kuin urheilut."Brain fog" on yksi oire josta monet koronasta toipumassa olevat valittavat USAssa.
"Onko sun lääkkeissä puuvillasellusta tai soijasta tehtyä ainesta? Siitähän tuo "riski" tulee selvästi, vaikke kukaan tohdi sanoa;-D
"Epidemiological studies provided no convincing evidence that aldicarb could
significantly alter immunological function in humans.
In addition to the above epidemiological studies, studies conducted in 1982 and 1983
attempted to correlate any potential adverse health effects with the occurrence of
aldicarb in drinking-water. Although the authors concluded that further study was
needed, there was no clear evidence that aldicarb contamination of drinking-water
generally at concentrations of about 4–12 µg/litre, but at a maximum concentration of
400 µg/litre, was related to any health effects.
The anticholinesterase potential of aldicarb has been extensively investigated in
humans. These studies revealed the same pattern of rapid cholinesterase inhibition and
rapid recovery seen in experimental animals. Transient erythrocyte cholinesterase
depression was seen at single doses of 0.05 mg/kg of body weight, and the NOAEL
for cholinesterase depression (discounting changes in plasma enzyme activity) was
0.025 mg/kg of body weight.
A number of poisoning incidents have been reported in the agricultural use of
aldicarb, but there has been no indication that the workers exposed were harmed once
removed from the exposure source. Although several deaths have been reported, all of
these have been attributed to suicide or gross neglect.
A number of food-borne aldicarb intoxications have been reported in the literature.
These have all been associated with misuse, and reliable quantification of the dose of
aldicarb involved has always proved difficult, if not impossible."Soijankin kasvatuksessa on käytetty aldicarbia, mutta puuvillasellu on ainakin Bayerin käytössä...
https://www.vauva.fi/keskustelu/3923200/aldicarb-joku-kaipasi-tietoa-si…
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama oireettoman keuhkokuumeen jälkeen. Älä huoli kyllä vielä paranet mutta siinä menee pitkä aika. Ei tämä korona ja sen jälkioireet poikkea oikeastaan mistään pahemmasta keuhkokuumeesta/influenssasta.
http://www.ilo.org/dyn/icsc/showcard.display?p_lang=fi&p_card_id=0094&p…
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä se syy lopulta oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama oireettoman keuhkokuumeen jälkeen. Älä huoli kyllä vielä paranet mutta siinä menee pitkä aika. Ei tämä korona ja sen jälkioireet poikkea oikeastaan mistään pahemmasta keuhkokuumeesta/influenssasta.
http://www.ilo.org/dyn/icsc/showcard.display?p_lang=fi&p_card_id=0094&p…
"Hengitystiet:
Hikoilu.
Silmäterän supistuminen,
lihaskouristus,
voimakas syljeneritys.
Huimaus.
Vaikeutunut hengitys.
Pahoinvointi.
Oksentelu.
Kouristuksia.
Tajuttomuus. "
itselläni sattuu keuhkoon mutta alkoi maskien käytönjälkeen.
kellään muulla tämmöistä?
Laitettiinko tahdistin heti?