Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ilmeisesti elämäni ensimmäinen virtsarakontulehdus! Mitä nyt?

Vierailija
06.07.2013 |

Pissattaa ja kun käy pissalla niin loppuvaiheessa nippaa inhottavasti virtsaputkensuulta tai jostain sieltä... jomottelee myös alavatsaa ennen pissalle menoa. Mitäs nyt? Tarviiko välttämättä antibiootteja? Oon nyt googlen (:D) ohjeiden mukaan juonut tosi paljon, karpalo tai puolukamehua en pääse ostamaan kun olen muksujen kanssa kotona yksin vielä pari tuntia... puolukkahilloa söin pari lusikallista, en tiedä auttaako :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa mennä itsestään ohi tulehduskipulääkkeillä ja isolla annoksella c-vitamiinia (> 1g).

Vierailija
2/4 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö hilloa, siinä on paljon sokeria. Juo reilusti vettä, tai laita veden sekaan sitruunaa jos löytyy. Yritä pidätellä pissaa mahdollisimman pitkään, niin että sitä tulee sitten reilummin ulos kun menet pöntölle, jolloin virtsaputki huuhtoutuu paremmin. Ota pari buranaa (jos sinulla ei ole vahvempaa reseptillä saatavaa vaan vain niitä reseptivapaita). Ja juo tosiaan PALJON.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla myös sukupuolitauti, mene lääkäriin ja otata tulehdusarvot! Ei ole mikään leikin asia, jos tulehdus etenee munuaisaltaisiin, jos siis on pissatulehdus. Silloin kuume kyllä nousee korkeaksi.

Vierailija
4/4 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin pyllyseksiin, ei enää ongelmia.