Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupoissa ja kauppakeskuksissa asiakkaita terrorisoivat liittymämyyjät. Miksi ne hyökkää pelottavasti yksinään liikkuvan kimppuun?

Vierailija
31.07.2020 |

Sanon usein, että minulla on jo teidän liittymä, vaikka ei olisikaan mutta nyt ne on alkaneet utelemaan josko päivitettäis se.
Sit on ne namusedät jotka suklaalla tai lakupatukoilla houkuttelevat nääntyneitä shoppailijoita haaviinsa. Tarviin varman keinon millä karkoittaa jo etukäteen hyökkäystä suunnitteleva myyjä, joka vaanii saalistaan keskellä käytävää ja liikkuu sivuttaissuunnassa aina sinne minne sinäkin. Pennywisekin on vähemmän pelottava kuin liittymämyyjät.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse menosuuntaan ja "tuhannen jaardin tuijotus" päälle. Ei ne eteenkään hyppää.

Vierailija
42/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen ohi katsomatta heitä. Ei ongelmaa. Jos änkeävät liian lähelle, aina voi huomauttaa turvaväleistä kuuluvalla äänellä. Maski oli kaikkein paras. En ole niitä pahemmin käyttänyt mutta olin silloin käynyt labrassa ja samalla reissulla käväisin kauppakeskuksessa. Kun kävelin heidän ohitseen ei kukaan lähestynyt minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei ole kiire, jään kyllä kuuntelemaan, mitä liittymämyyjällä on tarjottavanaan. Taannoin minulla oli Telialta ihan ylihalpa liittymä ja Elisan standilla myyjä naureskeli, kun kerroin kyselyjen jälkeen liittymän speksit ja hinnan. Sanoi, ettei tuollaista liittymää voi olla.

Kun oli tosiaan aikaa tapettavana, kirjauduin sitten Telian appiin ja näytin sieltä liittymän tiedot ja laskuhistorian. Myyjä oli ihan haavi auki ja käski kollegansakin katsomaan. Totesi sitten päivittelyjen saattelemana, että palataan asiaan kun liittymäsopimukseni päättyy. Heillä ei ole mitään vastatarjousta antaa.

En tiedä miksi, mutta aina kun halpa määräaikainen sopimukseni päättyy ja olen vaihtavinani toiseen operaattoriin, saan Telialta aina kilpailukykyisimmän tarjouksen. Nuo kauppakeskusten ständimyyjät on käsittääkseni sidottu siihen yhteen tiettyyn halvimpaan vaihtoehtoon, mutta kun meinaa irtisanoa asiakkuutensa, on yhtäkkiä paljon enemmän tinkivaraa.

Loppukevennyksenä: Koulun pihalla lapset leikkivät muunnosta vanhasta kuka pelkää mustaa miestä -leikistä. Yksi on keskellä pihaa ja huutaa ”Onks teillä liittymäasiat kunnossa?” ja muut lapset yrittävät juosta ohi ilman, että Teliamies saa kiinni.

Vierailija
44/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hesarin myyjät ja sähkön myyjät. Ärsyttävää..

Hyvä että ne kosmetiikan tyrkyttäjät ovat hävinneet.