Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupoissa ja kauppakeskuksissa asiakkaita terrorisoivat liittymämyyjät. Miksi ne hyökkää pelottavasti yksinään liikkuvan kimppuun?

Vierailija
31.07.2020 |

Sanon usein, että minulla on jo teidän liittymä, vaikka ei olisikaan mutta nyt ne on alkaneet utelemaan josko päivitettäis se.
Sit on ne namusedät jotka suklaalla tai lakupatukoilla houkuttelevat nääntyneitä shoppailijoita haaviinsa. Tarviin varman keinon millä karkoittaa jo etukäteen hyökkäystä suunnitteleva myyjä, joka vaanii saalistaan keskellä käytävää ja liikkuu sivuttaissuunnassa aina sinne minne sinäkin. Pennywisekin on vähemmän pelottava kuin liittymämyyjät.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaikki tyrkyttäjät pitäs kieltää samoin kuin hyväntekeväisyyteen kerjääjät. Sanon aina EI ja lompsin ohi. Laki pitäs olla että ihmisten vainoaminen kauppakeskuksissa ja kaupoissa kielletty. Lisäksi vielä kerjäläiset valloittaneet joka nurkan.

Vierailija
22/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan myyjät raivostuttavia! Ei koskaan Elisaa!

Telia ja DNA asiallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanovat jotain, niin pyörittelen päätäni ja sanon että ei nyt, en edes hidasta. Eivät juokse perässä.

Vierailija
24/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina sanoa, että on työsuhdeliittymä. Vaikka ei oikeasti olisikaan.

Vierailija
25/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon aina kaikille myyjille, että haluan maksaa nykyisestä palvelustani enemmän.

Vierailija
26/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ei kiitos!

Vierailija
27/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso päin, älä pysähdy tai hidasta niiden kohdalla, äläkä ole kuulevinasi jos yrittävät puhutella. Näin niistä pääsee eroon.

Vierailija
28/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

telia pahin, dna paras

Vierailija
29/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ne ei tule koskaan mitään väkisin tuputtamaan ja feissaritkin kiertävät minut kaukaa. Johtunee siitä että minulla on aina ollut jonkinlainen pistävä katse ja nykyisin minulla on vielä sellainen liivijengiläistyylinen partakin ja näytän siltä kuin olisin omilla lomilla Saramäestä.

Vierailija
30/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iso ja ruma. Ei minulle tule kukaan koskaan juttelemaan.

Vierailija
31/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen ohi sanomatta mitään tai katsomatta kohti. Säästyy molempien aikaa. En minäkään siitä tyrkyttämisestä pidä, mutta jotenkin nostan hattua, kun ovat kuitenkin töissä.

Vierailija
32/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ne ei tule koskaan mitään väkisin tuputtamaan ja feissaritkin kiertävät minut kaukaa. Johtunee siitä että minulla on aina ollut jonkinlainen pistävä katse ja nykyisin minulla on vielä sellainen liivijengiläistyylinen partakin ja näytän siltä kuin olisin omilla lomilla Saramäestä.

Itse en ole mutta on kiva käydä kaupoilla köyhän kaverini kanssa niin nuo kiertää kaukaa, kun ei viitsitä tyrkyttää luottotiedottomalle. Toki sitten vastapainoksi vartijat seuraa kaupassa perässä :D

Vierailija
33/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viiskymppisenä olen ilmeisesti mukavassa kuplassa kun mua ei ahdistella. Ilmeisesti olen liian vanha jotta mulle viitsisi kaupitella kivoja "lisiä" (kun en tekniikasta mitään kuitenkaan ymmärrä) eikä nuoret jannut halua tulla nähdyksi, edes työn takia, vanhan ruman ja lihana eukon seurassa XD Toisaalta en ole vielä riittävän vanha jotta olisin ns. helppo huijattava. Ssanoisin että vois olla asiat tässä mielessä huonomminkin. Ja minä osaan sanoa tyrkyttäjille "ei kiitos" ja jatkaa matkaani vaikka jäisivät perään huutelemaan.

Vierailija
34/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä katso päin, älä pysähdy tai hidasta niiden kohdalla, äläkä ole kuulevinasi jos yrittävät puhutella. Näin niistä pääsee eroon.

Tätä käytän itse, ja hyvin tehoaa. Kurjaa tietysti sille raukalle, joka koittaa provikoitaan ansaita kurjalla pohjapalkalla, mutta en minä voi kaikkien palkkoja maksaa.

Vierailija
35/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi opiskelijakaveri teki näiden tyrkkymyyjien kanssa aina niin, että sellaisen tullessa tarjoamaan mitä milloinkin, hän sanoi heti ilman sekunninkaan viivettä jonkin ihan absurdin syyn sille, ettei voi vaihtaa liittymää tai sähkösopimusta tms. 

"Ei kiitos, minulla on taittovika." "Kiitos vaan, mutta jätetään väliin, minut on lapsena huostaanotettu." "Täytyy tällä kertaa skipata, meillä on koiralla juoksuaika."

Oli mahtavaa, kun ne myyjät meni hämilleen juuri siksi ajaksi, että ehdittiin kävellä ohi.

Vierailija
36/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huikkaan jo siinä vaiheessa kun tonttu vetää henkeä ja on ottamassa askeleen mua kohti, että " Ei, kiitti!" 

Tollerot säästyvät vaivalta ja jatkan ite matkaa. En myöskään ole lahjottavissa millään lakuilla, mitä tyrkyttävät ihmisille. Jessus sentään, aikuset ihmiset. 

Vierailija
37/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa sanoa: Ei kiitos! Ja kävellä tiehesi. Ei se sen kummoisempaa jutustelua vaadi. En jää selittelemään mitään kiireestä tai ehtimisestä yms. Silloin on myyjällä aikaa alkaa inttämään että ei mene kauan. Ja minun menoni ja aikatauluun ei heille kuulu. Näin siis toimin myös feissarien kohdalla.

Vierailija
38/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten Elisan myyjät Helsingin Itäkeskuksessa oli aivan järkyttäviä. Juoksivat ihmisten perässä, osa juoksi ja hyppäsi sivusta vielä ihmisten eteen. Joku vanhempi ihminen tai muu huonommin liikkuva olisi voinut vaikka kaatua tuollaisessa tilanteessa. Mikään ei tehonnut, jos kulki huomioimatta ohi, tai sanoi ei kiinnosta tms. Silloin kuljin tuon Elisan myyntipisteen ohi kiertämällä yläkerran kautta. Tuli ilmeisesti paljon valituksia kun myyjien toiminta siistiytyi.

Samaa kertoi eräs tuttu joka joutui kävelemään työpaikalleen sitä kautta.

Vierailija
39/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa nyt siitä kapitalismista

Vierailija
40/44 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin kerran et sori nyt ei pysty mulla on kalkkuna uunissa. Mua nauratti