Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö mitä yhteistä on menestyjillä?

Vierailija
31.07.2020 |

Ne keskittyvät uuden luomiseen ja määrätietoisesti puskevat kohti tavoitteita. Jos jollain menee hyvin, ne haluavat pyrkiä samaan. Luuserit sen sijaan keskittyvät katkeruuteen ja kateellisuuteen. Jos jollain on jotain, ne pyrkivät tuhoamaan sen, maksavat vaikka 100 euroa jotta toinen ei saa 50 euroa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyjillä on sisäinen palo yrittää ja sisäiset motivaattorit. Sen takia niitä ei myöskään kiinnosta muiden elämä tai kateus. Se mitä on opittu on merkitystä, mutta sillä ei ole merkitystä ilman kovaa työntekoa, jonka jälkeen kohtalo tai sattuma voi puuttua peliin aina. Monilla menestyjillä on myös jotain huonoja kokemuksia tai heikkous, jonka ne on jotenkin pystynyt ylittämään, joka saa heitä jatkamaan ja jatkamaan. Monet menestyjät on kokenu paljon myös pettymyksiä, se taas miten he ovat pettymyksiin suhtautuneet, tulee kotoa. 

Muuten allekirjoitan, mutta tuo viimeinen lause ei päde ainakaan meillä. Mun vanhempia negatiivisempia saa hakea. Meistä lapsista tuli positiivisia ja pienistä asioista nauttivia. Siskoni on maailman sitkein ja positiiviin ihminen jonka tiedän. Kotoa tää oppia ei tullut. Vanhemmilleni pienetkin vasroinkäymiset oli maailman suurimpia.

Vierailija
82/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu.

Olen varmaan muiden silmissä suht menestynyt. Olen saavuttanut urheilussa MM-mitalin, minulla on kiva työpaikka ja hyvä palkka, teinistä asti kestänyt parisuhde ja olen ihan kivannäköinen.

Jos mietin että mikä on ”menestymiseni” takana niin sanoisin että periksiantamattomuus ja toisto. Jos olen jotain halunnut niin olen ollut valmis toistamaan samaa kaavaa niin kauan että olen saavuttanut haluamani tuloksen. Jos en sillä metodilla ole tulosta saanut niin sitten olen etsinyt toisen metodin ja toistanut sitä haluttuun tulokseen asti tai etsinyt jälleen uuden, toimiva metodin jne. Kummallisinta on kuitenkin ettei tämä kaava ole oikeastaan tehnyt minua onnelliseksi mutta menestyneeksi ilmeisestikin. Olen aina etsinyt sitä seuraavaa tavoitetta ja miettinyt metodia, jolla sen saavuttaisin.

Uskonkin että onnelliset ihmiset ovat tyytyväisiä vähään ja siihen mitä heillä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi