Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö mitä yhteistä on menestyjillä?

Vierailija
31.07.2020 |

Ne keskittyvät uuden luomiseen ja määrätietoisesti puskevat kohti tavoitteita. Jos jollain menee hyvin, ne haluavat pyrkiä samaan. Luuserit sen sijaan keskittyvät katkeruuteen ja kateellisuuteen. Jos jollain on jotain, ne pyrkivät tuhoamaan sen, maksavat vaikka 100 euroa jotta toinen ei saa 50 euroa.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysperäiset sairaudet ovat lisääntyneet vuosien aikana ja esimerkiksi Kelassa sairauspäivärahan mielenterveyssyiden takia kasvoi 43 prosenttia vuodesta 2016 vuoteen 2019. Sitten on ne, joka yritti, ehkä menestyikin ja uupui tai sairastui niin pahasti, ettei enää tullut työkykyiseksi. Mutta oma vikahan se, mitäs eivät yrittäneet tarpeeksi eivätkä olleet tarpeeksi määrätietoisia. Mullakin oli kovat tavoitteet, lahjoja ja kehitin paljon itseäni, mutta niin vaan se masennus ja uupumus pisti stopin.

Mun näkemyksen mukaan nykyajan yhteiskunta on kylmä ja suorituskeskeinen.

Muakin on isolla porukalla yritetty lyödä maahan ja jonkin aikaa siinä onnistuivatkin, mutta mulla on syntymälahjana (geenit, ei vanhempien ansiota) sinnikkyys ja resilienssi. Kyky nousta....aina.

Niin mullakin on ollut kyky nousta, mutten ole sen takia jotenkin menestyneempi ja parempi ihminen.

Olet menestynyt kyllä jos olet noussut tuhkasta.

En ole. Olen vain ihminen, joka on kokenut paljon p*skaa ja jotenkin selvinnyt siitä tähän asti ja nähnyt kuitenkin mahdollisuuksia ja valoa. Se ei ole pelkästään minun ansiotani, vaan myös ulkopuolisten tekijöiden ansiota. Kaikille ei niin käy. Osa jopa riistää hengen itseltään enkä todellakaan näe heitä jonain epäonnistujina.

No harmi. Ei voi mitään jos asenteesi on tuo. Tsemppiä kuitenkin.

Vierailija
62/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän varsin hyvin. Nimittäin se on muna mikä kaikkia menestyjiä yhdistää!

Kuka **tun Barbe-Nicole Ponsardin 1777 – 1866?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyminen millään osa-alueella ei tule kenellekään kuin Manulle illallinen. Toki lähtökohdilla on merkitystä, mutta kyllä siihen silti tarvitsee itsekin nähdä vaivaa. Toisille elämä on vaikeampaa kuin toiselle, se on fakta, mille ei oikeasti voi tehdä yhtään mitään. Sen sijaan, että velloo ja haukkuu "menestyjiä" täällä av:llä voisi vaikka keskittyä siihen, miten itse voisi elää mielekästä elämää.

Vierailija
64/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit, Sherlock.

Vierailija
65/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutullani on menestyvä yritys. Isin antama ylimääräinen 50 000 alkupanostus varmaan helpotti hiukan, tietysti samaan aikaan asui isin omistamassa asunnossa niin ettei asumiseen mennyt rahaa.

Omasta mielestään on ihan itse kaiken tehnyt, ja on sitä mieltä että kaikilla on tasan samat mahdollisuudet menestyä kuin hänellä.

No onhan tehnyt itse. Sen 50000 e olisi voinut menettääkin konkurssissa. Sai yrityksen kasvamaan. Jos on menestyvä yritys, niin on varmaasti maksanut isälleen takaisin.

Ei ole maksanut takaisin. Joo, olisi voinut mennä konkurssiin mutta hiukan helpompi aloitta yrittäjyys jos on varaa ostaa iso osa tarvitsemistaan jutuista kerralla valmiina ja palkata ammattilaisia auttamaan. Ehkä hiukan vaikeampaa jos alkupääomaa on murto-osa ja kaikki pitää tehdä itse. Isi muuten on nyt tukenut yritystä kun korona vaikeutti asioita, ei ole tarvinnut pankin kanssa asioida.

Mitähän se sulle kuuluu? Ihme pskanjauhamista taas...

Vierailija
66/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysperäiset sairaudet ovat lisääntyneet vuosien aikana ja esimerkiksi Kelassa sairauspäivärahan mielenterveyssyiden takia kasvoi 43 prosenttia vuodesta 2016 vuoteen 2019. Sitten on ne, joka yritti, ehkä menestyikin ja uupui tai sairastui niin pahasti, ettei enää tullut työkykyiseksi. Mutta oma vikahan se, mitäs eivät yrittäneet tarpeeksi eivätkä olleet tarpeeksi määrätietoisia. Mullakin oli kovat tavoitteet, lahjoja ja kehitin paljon itseäni, mutta niin vaan se masennus ja uupumus pisti stopin.

Mun näkemyksen mukaan nykyajan yhteiskunta on kylmä ja suorituskeskeinen.

Muakin on isolla porukalla yritetty lyödä maahan ja jonkin aikaa siinä onnistuivatkin, mutta mulla on syntymälahjana (geenit, ei vanhempien ansiota) sinnikkyys ja resilienssi. Kyky nousta....aina.

Niin mullakin on ollut kyky nousta, mutten ole sen takia jotenkin menestyneempi ja parempi ihminen.

Olet menestynyt kyllä jos olet noussut tuhkasta.

En ole. Olen vain ihminen, joka on kokenut paljon p*skaa ja jotenkin selvinnyt siitä tähän asti ja nähnyt kuitenkin mahdollisuuksia ja valoa. Se ei ole pelkästään minun ansiotani, vaan myös ulkopuolisten tekijöiden ansiota. Kaikille ei niin käy. Osa jopa riistää hengen itseltään enkä todellakaan näe heitä jonain epäonnistujina.

No harmi. Ei voi mitään jos asenteesi on tuo. Tsemppiä kuitenkin.

Mikä mun asenteissani on vikana? Sekö, etten aseta itseäni muiden yläpuolelle, vaikka mulla on nykyään tavoitteita, näen mahiksia ja kehitän itseäni jatkuvasti? Mitä se muita alaspäin katsova asenne hyödyttää? Mä koen suurta kiitollisuutta, että olen tässä ja että kykenen suunnittelemaan yritystoimintaa ja opiskelemaan.

Vierailija
67/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla varsinkin se, että osaa asettaa ITSE omat tavoitteet. Loppuunhan siinä palaa, jos yrittää täyttää kaikki muiden asettamat menestyksen kriteerit. Eikä sitten edes lopulta tee mitään kunnolla.

Ei ole mitään "positiivista kateutta". Kaikki kadehtiminen vie vain harhapoluille. Pitää hyväksyä, ettei kaikkea voi saada samaan aikaan ja joskus vain voi kadehdituttaa toisen elämä, vaikka asiat olisivat jo niin hyvin kuin voi olla.

Vierailija
68/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjillä on sisäistettynä Law of Attraction elämänasenne -- menestyjät fiilaavat että menestys on jo saavutettu ja asenne on sen mukainen.

Menestyjät käy salil, parturis, selaa Jordan Petersonin materiaalii.

Menestyjät ovat poikkeuksetta itsevarmoja, röyhkeitä, dominoivia.

Ole menestyjä.

Vierailija
69/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ensin ymmärtää kaiken järjettömyys jotta pääseen niskanpäälle.

Vierailija
70/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhon nimenomaan narsistit ne vasta saavatkin kaiken ja enemmänkin itselleen. Kun taas empaattiset ja kiltit jäävät jalkoihin. Narsisti tavoitteleee valtaa ja elää sitä suorastaan.

Vierailija
71/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Menestyjillä on sisäistettynä Law of Attraction elämänasenne -- menestyjät fiilaavat että menestys on jo saavutettu ja asenne on sen mukainen.

Menestyjät käy salil, parturis, selaa Jordan Petersonin materiaalii.

Menestyjät ovat poikkeuksetta itsevarmoja, röyhkeitä, dominoivia.

Ole menestyjä.

Olet narsisti klassisimmillaan. Opiskele mitä se on- se on just tuota mitä kuvasit.

Vierailija
72/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhon nimenomaan narsistit ne vasta saavatkin kaiken ja enemmänkin itselleen. Kun taas empaattiset ja kiltit jäävät jalkoihin. Narsisti tavoitteleee valtaa ja elää sitä suorastaan.

Et ole ymmärtänyt menestymisestä mitään.

Vierailija
73/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestys pitää mitata onnellisuudella, ei rahalla.

Vierailija
74/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestys pitää mitata onnellisuudella, ei rahalla.

Tämä!

Vierailija
75/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisisti ei koskaan voi olla menestynyt koska on jatkuvasti tyytymätön. Ei se että saa materiaalista voittoa tarkoita että on yhtään menestynyt. Mielenrauha = menestys.

Vierailija
76/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Kavereiden kanssa ollaan vitsailtu, että suomalainen maksaa vaikka 500 euroa omasta pussistaan, jotta naapuri ei voittaisi miljoonaa lotossa.

Vierailija
77/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyjillä on yleensä turvaverkko ja rikas perhe, tai rikkaat kaverit. Yksin he eivät menestystään saa vaikka niin mainostavat. Tämä on nähty niin moneen kertaan. Jos on vaatimattomista oloista, menestykseen tarvitaan niin paljon energiaa, että monet väsyvät matkalla. Itseäni ärsyttävät nämä itseään kehuvat "menestyjät" jotka eivät todellakaan ole yksin tehneet yhtään mitään, vaan siellä on rahaa taustalla ja valmiit verkostot.

Nainen50

Omituiset määritelmät tässäkin "menestykselle". Lakatkaa mittaamasta sitä omaisuudella tai verkostoitumisilla ja muulla älyttömällä.

Vierailija
78/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisisti ei koskaan voi olla menestynyt koska on jatkuvasti tyytymätön. Ei se että saa materiaalista voittoa tarkoita että on yhtään menestynyt. Mielenrauha = menestys.

Tämä! Narsistilla voi olla kaikki ns kohdallaan, perhe, hyvä työ, terveys, rahaa, mutta jatkuva kateus ja kilpailu muiden kanssa tekee sen että narsisti ei pysty nauttimaan tuosta hyväsä mitä on. Joka hetli se miettii, että tuo yrittää viedä multa jotain tai saiko tuo jotain mitä minä en. Raskasta varmaan, mutta minkä sairaudelleen voi.

Vierailija
79/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjillä on sisäinen palo yrittää ja sisäiset motivaattorit. Sen takia niitä ei myöskään kiinnosta muiden elämä tai kateus. Se mitä on opittu on merkitystä, mutta sillä ei ole merkitystä ilman kovaa työntekoa, jonka jälkeen kohtalo tai sattuma voi puuttua peliin aina. Monilla menestyjillä on myös jotain huonoja kokemuksia tai heikkous, jonka ne on jotenkin pystynyt ylittämään, joka saa heitä jatkamaan ja jatkamaan. Monet menestyjät on kokenu paljon myös pettymyksiä, se taas miten he ovat pettymyksiin suhtautuneet, tulee kotoa. 

Vierailija
80/82 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiska otsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi