Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa elämästäsi muisto, joka on jäänyt lähtemättömästi mieleen,

Vierailija
06.07.2013 |

se voi olla joku yksittäinen tilanne, tunnetila, hetki, jolloin koit onnea tai syvää surua, nauroit maha kippurassa, tajusit jotain olennaista tms. Mitä tapahtui?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvin yksittäinen hetkellinen tunne, joka on jäänyt mieleen, on se, kun loppuraskaudessa lääkäri ultratessa sanoi: "Valitettavasti en löydä sykettä" ja tajusin, että vauva on kuollut. Mahanpohjasta kouristava kauhu, pelko, heikotus ja eräänlainen omassa, kaikuvassa, muusta maailmasta eristyneessä kuplassa olo on jäänyt mieleen. Positiiviset hetkelliset tunnetilat, joita olen kokenut (esim. muiden lasten syntymät) eivät ole jääneet yhtä hyvin mieleen, niissä se hetkellinen tunne ei ollut yhtä intensiivinen.

Vierailija
2/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kivassa ruokaravintolassa kahden läheisimmän ystävän kanssa. Yhtäkkiä toinen ystävä huomautti jostain toisen pienestä epäjohdonmukaisuudesta ja kaikki puhkesimme niin älyttömään nauruun, ettei sitä saatu loppumaan. En muista koskaan nauraneeni niin, vedet valuivat silmistä, kuola suusta eikä ulos tullut muuta ääntä kuin pihinää ja satunnaisia ulvahduksia. Naurun alkuperäinen syy ei edes ollut kovin hauska, lopulta nauroimme vain naurulle ja tyytyväisyydelle. Olimme kaikki selvinpäin. Tuo yhteinen täydellinen hetki on jäänyt mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

skidin syntymä.

Vierailija
4/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihmeelinen koekmus kun olin pien lapsi Enkeli tuli luokseni kun olin ulkona nukkumssa päivä kodissa ja kosketti minua taivaallisella voimalla ja tämä toi minulle ihanania kokemuksia ja iloja ja elävän veden virtoja ja  jälkeen päin kyllä koin rukous hueneella toisen kerran Pyhän Hengen voiman ja ilon ja viisauden jotka jäi minun mieleeni pysyvästi siunatuna hetkinä kiitos ja kaikkea hyvää teille kaikille,keijo södertälje

Vierailija
5/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seurustellut nykyisen mieheni kanssa muutaman kuukauden. Hän oli lähtenyt viikkoa aikaisemmin Espanjaan lomalle (työnantajan huoneisto), ja minä tulin tyttäreni kanssa perässä (olin aloittanut uudessa työpaikassa, eikä ollut paljon lomaa). Mies tuli meitä vastaan lentokentälle, ja kun näin hänen kävelevän meitä kohti, tajusin, että tässä tää on. Muistan vielä senkin mitä hänellä oli yllään.

Loma oli muutenkin onnistunut. Olin eronnut traumaattisesta suhteesta, jota olin surrut pitkään, mutta tuolla reissulla pääsin entisestä lopullisesti irti.

Tuosta on kulunut 16 vuotta aikaa, mutta olen häneen edelleen ihan yhtä rakastunut kuin tuolloin.

Vierailija
6/6 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelimme Theo Hutchcraftin kanssa ja vietimme hauskan illan. Minä lähes 20v vanhempi nainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan