Mies ja kaukosäädin
Ne legendat miehestä ja kaukosäätimestä ainakin meillä on totta. Mun pitää erikseen sanoa, että tätä ohjelmaa katson, ei saa häiritä. Muuten mies tulee ja sanoo, tämä on ihan typerä ja vaihtaa kanavaa tuosta vaan kysymättä katsonko. Yleensä katson telkkaria aika vähän, mutta jotain leffoja. Vähäisiä seuraamiani sarjoja onneksi saan katsottua koneelta omaan tahtiin, vaikka olisihan ne kivempi katsoa isosta telkkarista.
Kommentit (6)
Meillä mies ei katso telkkaria kuin vähän, minä ja lapset sitä lähinnä katsotaan. Jos sieltä jotakin tulee, niin otan sen heti digiboxille ja katson kun on hyvä hetki. En osaisi olla enää ilman sitä ja tietokoneen kautta en jaksa ohjelmia katsoa ollenkaan. Joskus katson puhelimella, mutta vain kun joudun istumaan jossakin umpitylsässä paikassa kaauan ja saan samalla puhelimen laturiin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2013 klo 09:00"]
Mun mies lähtee aina optimoimaan kun haluaisin vain katsoa jotain ohjelmaa. Plärää läpi kaikkia kanavia siinä toivossa että jossain menisi jotain parempaa. Koitan sanoa että mulle olisi kivempi katosa joku vähän huonompikin show, mutta kokonaan, ilman jatkuvaa rämppäämistä. Silloin harvoin kun löytyy ohjelma jota mieskin katsoo haikailematta muualle niin se rämppää kuvasuhdetta, kirkkautta, ääntä jne niin ettei mitään selvää saa kun on jatkuvasti joku laatikko siinä ruudussa.
[/quote]
Samaa myös ap:lla.
Hankkikaa toinen televisio, ne eivät maksa paljon, kun malttaa odottaa hyvää tarjousta. Loppuu tappelut television katselusta siihen.
Mikään ei ole tylsempää kuin nahistella siitä, mitä katsotaan ja mitä ei katsota. Yleensä näissä nahisteluissa voittaa mies ja kaukosäädin :p ellei tosiaankaan ole sitä toista televisiota. jonka kimppuun voi mennä tarvittaessa.
Kyllä meillä osataan jutella siitä mitä katsotaan... meillä on muutenkin aika sama maku sarjojen ja leffojen suhteen.
Meillä minä hallitsen kaukosäädintä, mies kyllä katsookin tosi vähän telkkaria. Kun yhdessä katsotaan, niin myös yhdessä sovitaan, mitä katsotaan, jos jotain toiselle mieluista tulee, niin sitten sitä.
On kyllä toinenkin telkkari ja nauhoittava digiboksi, mutta harvemmin käytetään.
Mun mielestä kanavien rämppääminen on ihan veetuilua ja kiusantekoa, voi olla, että jos meillä ilmenisi, lentäisi kake kyllä ihan jonnekkin tavoittamattomiin, eikä kumpikaan katselisi mitään.
Mun mies lähtee aina optimoimaan kun haluaisin vain katsoa jotain ohjelmaa. Plärää läpi kaikkia kanavia siinä toivossa että jossain menisi jotain parempaa. Koitan sanoa että mulle olisi kivempi katosa joku vähän huonompikin show, mutta kokonaan, ilman jatkuvaa rämppäämistä. Silloin harvoin kun löytyy ohjelma jota mieskin katsoo haikailematta muualle niin se rämppää kuvasuhdetta, kirkkautta, ääntä jne niin ettei mitään selvää saa kun on jatkuvasti joku laatikko siinä ruudussa.