Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutin 25 kiloa ja elämä hymyilee

Vierailija
05.07.2013 |

Ihanaa olla taas normaalipainoinen, ostaa vaatteita "normaali"osastolta, nauttia pirteästä olosta ja voida hyvin! Seksielämäkin on saanut uutta säpinää, kun itsetunto on paljon parempi ja tohdin taas olla ns. vähissä vaatteissa muuallakin kuin pimeässä peiton alla. 

Kaduttaa vaan, etten ryhtynyt tähän aiemmin vaan monta vuotta elämästä meni ihan turhaan jaksamattomuuteen ja "kaapuihin" pukeutumiseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa! 

Vierailija
2/7 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähteny 8 kg ja jo se tuntuu, saan ostaa pienempiä vaatteita ja tuntuu että ihmisetkin huomaavat eron. :) hyvä hyväog

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta! Eikö lihavat olekaan niitä leppoisia?

Vierailija
4/7 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teit sen?

Vierailija
5/7 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö iho roikkumaan? Ja minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/7 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kohta 40, eikä iho jäänyt roikkumaan - sen verran tasaisesti sitä massaa vähän joka paikkaan kertyi ja pikkuhiljaa eli muutama kilo per vuosi.. Ja kilot eivät "ehtineet" olla kuitenkaan kuin olisiko kahdeksan vuotta, sitä ennen olin aina ollut normaalipainoinen, nuorempana alipainoinen.

Leivät pääsääntöisesti pois, pastat pois, sokerit pois, perunat pois. Tilalle paaaaljon vihreitä vihanneksia, kylkeen kalaa, kanaa, lihaa. Aamu-, ilta- ja välipaloiksi rahkaa, marjoja, hapankorppua... 

Ja mulla on toiminut parhaiten se, että en kieltäydy yhtään mistään kokonaan. Syön pitsan tai hampparin silloin tällöin - kunhan se tosiaan on se kerran kuussa eikä kerran viikossa. Pari palaa suklaata silloin tällöin - makeaa mun tosin tekee mieli vain harvoin joten se ei ole mikään "ongelma". 

Pitkiä kävelylenkkejä - liikuntahan sinällään ei laihduta (jos ei liiku TODELLA paljon), mutta piristää aineenvaihduntaa ja edistää rasvanpolttoa. 

-ap

Vierailija
7/7 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Hieno saavutus. :) Olin jo kokoa 40 ja hyvin tyytyväinen, kun sain uuden kortisonikuurin. Turposin muutamassa kuukaudessa 10 kiloa. Harmittaa, kun en mahdu ostamiini vaatteisiin. Paino ei putoa, ennen kuin pääsen eroon kortisonista.