Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka ei ymmärrä Ali Jahangirin huumoria?

Vierailija
31.07.2020 |

En välttämättä pidä Sami Hedbergistä tai vaikkapa Niko Kivelästä mutta kyllä heidän juttunsa joskus naurattavat(tosin harvoin). Jahangerin sen sijaan jutut aiheuttavat minussa lähinnä myötähäpeää. Ihmettelen aina, että mille hän itse nauraa jutuissaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surkeaa läppää. Hedbergin on aivan eri tasolla.

Vierailija
22/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä stand upista enkä ymmärrä muitakaan huumoriohjelmia. Minulla on erittäin valikoiva huumorintaju. En siis yleisellä tasolla pidä Alin huumoriatakaan, mutta joitakin helmiä häneltä välillä kuulee.

Esim.hänelle kasvoi (terror-)parta nuorena, ja sen takia hän oli Hakunilan suosituin nuori. Ja jos tulee ulkomaalainen lipuntarkastaja, niin hänen on pakko vastata "osta oma". Esim.nuo jaksavat naurattaa minua edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nähneeni yhden hänen klippinsa ehkä youtubesta, mutta mulle tuli siitä myös tunne että nyt ei oikein lähde. Ajattelin että hänestä ilkeä on yhtä kuin hauska. Kyllä muutkin koomikot usein nauravat muiden ihmisten tölväilyille mutta positiivisempaan sävyyn. Paras jos koomikko/kertoja itsekin kuuluu tuohon ryhmään ja tekee itsestään pilaa.

Ali ja Husu -radio-ohjelmassa herran tyyli toimi paremmin kun hänellä oli hyvä vastapari, ja sanailu kuulosti hyvien kavereiden väliseltä veetuilulta mutta yksinnauruna sellainen ei toiminut.

Vierailija
24/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä stand-up-koomikot eivät ole hauskoja vaan jutut on tekemällä tehty.

Ismo Leikolalla on hyvät jutut, vaikka se ylivedetty rooli on pidemmän päälle raskas. Ei turhaan tituleerattu maailman hauskimmaksi ja ainoa stanupisti jota voisi mennä katsomaan.

Vierailija
25/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka toinen sana on v...u niin ei siinä mitään huumoria ole.

Vierailija
26/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä stand-up-koomikot eivät ole hauskoja vaan jutut on tekemällä tehty.

Ismo Leikolalla on hyvät jutut, vaikka se ylivedetty rooli on pidemmän päälle raskas. Ei turhaan tituleerattu maailman hauskimmaksi ja ainoa stanupisti jota voisi mennä katsomaan.

Leikola ja Jahangiri aivan yliarvostettuja koomikoita, ihmetellä täytyy taas kerran Suomen kansan huonoa huumorintajua, alapääjutuilla ja huutamisella pääsee televisioon.

Vierailija
27/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pitäisin häntä satusetänä kuin minään stand up-koomikkona, hauska niitä sen tarinoita on kuunnella. Liikaa möykkää kyllä.

Vierailija
28/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on täynnä ihme käkättäjiä nykyään. Joka saakelin ohjelma on pelkkää heko hekoa ja lässyn lässyä.

Vierailija
29/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali Jalkahiki sanoi nuorena, että hänestä tulee koomikko. Kaikki nauroivat.

Nyt ei naura enää kukaan.

Vierailija
30/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali huutaa koko ajan, ei jaksa kuunnella. Niko Kivelällä sama, mutta ei ihan niin paha. Leikolalla ainut joka ei heitä halpaa ja helppoa alapääjuttua, siitä pointsit.

Vierailija
31/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle on täynnä ihme käkättäjiä nykyään. Joka saakelin ohjelma on pelkkää heko hekoa ja lässyn lässyä.

Joo päällimmäisenä rääkyjänä Kuustonen - tuntuu että pelkästään siitä hysteerisestä räkättämisestä tienaa mansikoita, koska muuta ei osaa.