Jyrki Lehtolalta hapokasta tekstiä #challengeaccepted touhusta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006586916.html
Jopa identiteettipolitiikka mainittu.
Vai onko tämäkin nyt sarkasmia ja ironiaa?
Kommentit (15)
Kyllä nyt Turkissa varmaan vapistaan pelosta, kun somessa on tällainen kampanja menossa. Hui, nyt kyllä meno Turkissa muuttuu!
Kerrankin samaa mieltä Lehtolan kanssa. Miksei jaeta niiden murhattujen kuvia? Se saisi ihmiset ajattelemaan sitä perimmäistä syytä. Nyt huomio kiinnittyy vaan niihin julkkiksiin 🙈.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt Turkissa varmaan vapistaan pelosta, kun somessa on tällainen kampanja menossa. Hui, nyt kyllä meno Turkissa muuttuu!
Mihin paha muka muuttuisi
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin samaa mieltä Lehtolan kanssa. Miksei jaeta niiden murhattujen kuvia? Se saisi ihmiset ajattelemaan sitä perimmäistä syytä. Nyt huomio kiinnittyy vaan niihin julkkiksiin 🙈.
Koska niitä julkkuja ei kiinnosta muu kuin omien kuvien jakaminen.
Ei sentään hyvesignalointia maininnut koska sitähän se on. Juuri noin se toimii.
En fanita Lehtolaa mutta tästä asiasta olen samaa mieltä. Ei auta turkkilaisnaisten asemaa että muijat täällä julkaisevat mahdollisimman kauniiksi filtteröityjä kuvia itsestään. Varsinkin kun sitä tekevät todennäköisesti enimmäkseen ne, joiden elämää väkivallan uhka ei kosketa. Enemmän auttaisi jos vaikka jotenkin tukisi paikallisen turvakodin toimintaa, tai miksei turkkilaisenkin jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan (järkevä) kuvittele tuon kampanjan pysäyttävän Turkin tilannetta, sillä on tarkoitus osoittaa tukea ja lisätä tietoisuutta.
Some on näihin tehokas väline juuri tavoitettavuutensa takia. Harmi vain, että näitä some-kampanjoita on nykyään niin tuhottomasti ja valtaosa rakennettu siten, että itsestä laitetaan vain kiva kuva. Menettävät täysin tehonsa ja ideansa.
Vierailija kirjoitti:
En fanita Lehtolaa mutta tästä asiasta olen samaa mieltä. Ei auta turkkilaisnaisten asemaa että muijat täällä julkaisevat mahdollisimman kauniiksi filtteröityjä kuvia itsestään. Varsinkin kun sitä tekevät todennäköisesti enimmäkseen ne, joiden elämää väkivallan uhka ei kosketa. Enemmän auttaisi jos vaikka jotenkin tukisi paikallisen turvakodin toimintaa, tai miksei turkkilaisenkin jos siltä tuntuu.
No Martina Aitolehden kohdalla koskettaa, mutta usein hän on sen uhan lähde?
No tottahan tuo puhui.
Vaikuttaminen nykypäivänä on sitä, että lätkästään nettiin kuva omasta lärvistä ja sit alle kulloiseenkin "huulilla olevaan" ilmiöön sopiva # ja sit ollaan niinq niin tiedostavia.
Se että joku Michelle Obama on tuonkin asian "femistinen ikoni", tällä taustalla:
"Michelle Obama: Harvey Weinstein is a wonderful human being, a good friend and just a powerhouse
(November 8, 2013)"
https://twitter.com/JackPosobiec/status/1289042208461643776
HÄN SANOO TUON VIDEOLLA ^
On ABSURDIA.
Oksettavan tekopyhää.
Sehän on aina pois Eerolta, kun maailmassa osoitetaan tukea muille kuin eeroille. Eero on kuitenkin maailman sorsituinta enemmistöä ja muutenkin on pahamieli.
Kuitenkin täysin harmitonta touhua ja saihan tämä kampanja jopa tuon yrmynaaman kirjoittamaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta Turkissa. Eli kyllä se tietoisuutta lisää.
Tuotahan se on. "Minä minä minä, huomatkaa minut. Oon se hyvä ihminen kun käytän kehyksiä"