Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Curly girl metodi ja hiusten kihartuminen?

Vierailija
31.07.2020 |

Eli hiukseni ovat voimakkaasti vaalennetut useaan kertaan koko pää. Aloitin CG metodin pari päivää sitten. Nyt sain hiukset kuivatuksella 2a-2c asteisiksi. Joskus saan alimmaisiin hiuksiin yhden spiraalikiehkuran. Niin kävi tänäänkin. Tarkoittaako se että kun hiukset ovat paremmassa kunnossa niin spiraaleita voisi tulla enemmänkin päähän? Nyt varsinkin ylimmät hiukset aika pörröä ja suoristuu kuivuessaan kun ovat eniten vahingoittuneet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi kasvattaa vaalrnnus pois

Vierailija
2/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut metodilla yli vuoden. Aika rennosti noudatan, mutta pääperieaatteista en jousta. Mulla se oma "kihartumisaste" tuli melkein saman tien, varmaan samaa luokkaa kuin sinulla. Kihartuminen ei ole juurikaan lisääntynyt, mutta riippuu aina vähän aineista ja olosuhteista, eli vähän vaihtelua on päivissä. Yleensä semmoinen kivan laineikas, joskus joku loiva korkkiruuvi. Hiukset on kuohkeat ja ilmavat eivätkä makaa litteinä päätä myöten. En ole tod. palaamassa silikoniaineisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi kasvattaa vaalrnnus pois

En vielä tiedä mitä teen vaalennuksen kanssa, kasvatanko vai otanko uudestaan raitoja. Vaalennus on joku on kk vanha vasta joten ei juurikasvua vielä.

Ap

Vierailija
4/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut metodilla yli vuoden. Aika rennosti noudatan, mutta pääperieaatteista en jousta. Mulla se oma "kihartumisaste" tuli melkein saman tien, varmaan samaa luokkaa kuin sinulla. Kihartuminen ei ole juurikaan lisääntynyt, mutta riippuu aina vähän aineista ja olosuhteista, eli vähän vaihtelua on päivissä. Yleensä semmoinen kivan laineikas, joskus joku loiva korkkiruuvi. Hiukset on kuohkeat ja ilmavat eivätkä makaa litteinä päätä myöten. En ole tod. palaamassa silikoniaineisiin!

Niin, tuota juuri mietin että kihartuuko enemmän vai onko se tässä. En vielä ole kovinkaan ihastunut kiharoihini tai laineisiini. Kun katsoo instaa niin kaikilla on vaan kihartunut entisestään. En ole koskaan pitänyt hiuksiani luonnollisilla laineilla. Tarhaikäisenä hiukseni olivat aika suorat. Kampaajat ovat aina ihmetelleet märkiä hiuksiani kun kihartuvat niin paljon. Ovat kysyneet onko permanentti yms.

Ap

Vierailija
5/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin CG-kokeilun reilu vuosi sitten ja sille tielle olen jäänyt. Hiukseni eivät ennen metodia olleet kuin lievästi kiharat alahiuksissa, mutta nyt on vahva kihara 2c-3a. Noin puolen vuoden kohdalla itsellä selkeästi alkoi löytyä se kihara potentiaali kunnolla, siihen asti taisi imeä kaiken kosteutuksen ja tulos oli aika laimea, vaikka selvästi kihartuikin. Ja itsekin tietysti opin, mistä omat hiukset pitävät.

Vierailija
6/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kihartuivat hyvin. Ajan kuluessa muuttuivat pörröksi ja piti siirtyä takaisin hoitoaine-shampootyyliin. Nyt vuorottelen niiden kanssa.

Vierailija
7/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että itselläni sivuhiukset kihartuvat ihan juuresta alkaen. Ja CG kirjan mukaan viittaisi 2c laineisiin jos alkaa juuresta kihara. Vahingoittuneimmat hiukset on 2a

Ap

Vierailija
8/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up