Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymiö jota et ymmärrä?

Vierailija
30.07.2020 |

😖?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emojeissa on hyvä muistaa myös se, että eri laitteet voivat näyttää ne eri tavalla. Esim applen laitteesta laittamasi emoji voi vastaanottajan samsungissa näyttää aivan erilaiselta

Vierailija
42/61 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😜

En ymmärrä, enkä ole varma, haluanko edes. Tosi ärsyttävän näköinen, eikä ilme ole mitenkään luonnollinen.

(Siis silmänisku ja kieli ulkona, jos jonkun laite näyttää sen eri tavalla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙈

Meinasin just tulla laittamaan tämän. "see no evil" -apina on yhtäkkiä alkanut symboloida nolostelua, ja sitä käytetään mitä typerimmissä tilanteissa.

Itse en käytä hymiöitä ollenkaan. Jonkun perushymyn voin joskus laittaa, jos epäilen että vastaanottajan somen turruttavat aivot pitäisivät muuten neutraalia viestiäni vihaisena -näinkin on käynyt.

Tämä. Ihmiset eivät tiedä näiden kuvien oikeaa merkitystä. Katsotaan vaan, että "söpö apina häpeää, hihihi".

Googlatkaa "see no evil, hear no evil, speak no evil".

Vierailija
44/61 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙂 inhoan tätä passiivis-aggressiivista puolihymyä

Tämä on ainoa hymiö jota käytän ja se on ihan vaan hymy! Aito ja alkuperäinen hymiö, ei passiivisagressiivinen.

Ei. Courtesy smile:

https://pics.me.me/this-how-white-people-smile-at-you-when-you-pass-177…

Vierailija
45/61 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😜

En ymmärrä, enkä ole varma, haluanko edes. Tosi ärsyttävän näköinen, eikä ilme ole mitenkään luonnollinen.

Setämiehet käyttää tuota luullessaan olevansa hauskoja ja villejä. "oon niin kreisi".

Vierailija
46/61 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😜

Setämiehet käyttää tuota luullessaan olevansa hauskoja ja villejä. "oon niin kreisi".

😱

Nyt vihaan sitä entistäkin enemmän.

Vierailija
47/61 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 😏 on Googlen mukaan Smirking Face represents the facial expression of a smirk. It's used to communicate a range of feelings, including smugness, self-confidence, self-indulgence, mischief, cheeky humor, and general satisfaction.

Ja mun mielestä tuo taas on sellainen vähän hapan ’no just joo’-ilme...

Luin myös hiljattain tuosta merkityksestä. Käytän tätä itse aika paljonkin, ja nimenomaan tuossa sarkastisessa merkityksessä.

Vierailija
48/61 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoinen neliö, jonka keskellä kysymysmerkki. Oman puhelimeni emojivalikoimassa sellaista ei ole. Saan kyllä usein sellaisen. Ehkä lähettäjällä hymiö jotain muuta ja muuttuu minulla sitten.

Vierailija
49/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI NUO OLE HYMIÖITÄ VAAN EMOJEJA.

HYMIÖT TEHDÄÄN MERKEILLÄ.

Vierailija
50/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI NUO OLE HYMIÖITÄ VAAN EMOJEJA.

HYMIÖT TEHDÄÄN MERKEILLÄ.

Kyllä emojitkin ovat hymiöitä. Ainakin siihen asti kaikki tuollaiset olivat kunnes joku tuli omien hymiöidensä kanssa ja nimesi ne emojiksi. 

Vierailija
51/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙈

Meinasin just tulla laittamaan tämän. "see no evil" -apina on yhtäkkiä alkanut symboloida nolostelua, ja sitä käytetään mitä typerimmissä tilanteissa.

Itse en käytä hymiöitä ollenkaan. Jonkun perushymyn voin joskus laittaa, jos epäilen että vastaanottajan somen turruttavat aivot pitäisivät muuten neutraalia viestiäni vihaisena -näinkin on käynyt.

Tämä. Ihmiset eivät tiedä näiden kuvien oikeaa merkitystä. Katsotaan vaan, että "söpö apina häpeää, hihihi".

Tiedän kyllä sen alkuperäisen merkityksen, mutta käytän sitä silti ''väärällä'' tavalla, ärsyttäköön ketä vaan :D

Vierailija
52/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustavalkoinen neliö, jonka keskellä kysymysmerkki. Oman puhelimeni emojivalikoimassa sellaista ei ole. Saan kyllä usein sellaisen. Ehkä lähettäjällä hymiö jotain muuta ja muuttuu minulla sitten.

Juuri noin, teillä on eri käyttikset/näppäimistöt ja sen toisen laittama emoji ei toistu samalla tavalla.

Vierailija
53/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ainoa hymiö jota käytän ja se on ihan vaan hymy! Aito ja alkuperäinen hymiö, ei passiivisagressiivinen.

Kaikki te, jotka tuota käytätte: älkää ihmetelkö, jos ihmiset ovat ärsyyntyneitä teille.

Vierailija
54/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän tuota hymiötä puolituttujen kanssa kohteliaisuushymiönä, tarkoitus ei ole passiivisaggressiivinen.

Ylipäätään mielestäni kannattaa someviestinnässä lukea toisten viestejä positiivisen kautta, eikä ladata niille omia oletuksiaan hymiöistä tai vaikka pisteiden määrästä.

Vierailija
55/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙈

Minä käytän tuota tasan sen takia, kun häpeämiselle ei ole mitään muutakaan hymiötä ja helkkarin usein sellaista kuitenkin tarvitsen. En tajua, miksi esimerkiksi tuollaisia surusilmäisiä hymiöitä on vaikka  miten paljon, mutta joillekin yleisille ja tarpeellisille asioille ei ole ainuttakaan. 

Vierailija
56/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen, miksi joillekin selkeille ja yleisille viesteille ja tunnetiloille ei löydy hymiötä. En nyt tietenkään juuri keksi yhtäkään, mutta aika usein etsin sopivaa hymiötä ja sellaista ei vain ole. 

Esim facepalm-hymiötä kaipaan (sitä sillä apinalla kai yritetään korvata?)

Samoin jotain vastinetta tälle klassikolle :P

🤦‍♀️🤦‍♂️ nämähän ovat facepalm-hymiöitä?

Tuo ei ole minun mielestäni samanlainen tunnetila kuin mitä sillä apinalla yritetään. Tuo on sellainen turhautunut ja jopa vihainen "voi v**tu, ei näin" -hymiö. Apina on sellainen humoristinen "hupsista, näin tässä nyt kävi". 

Vierailija
57/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 😏 on Googlen mukaan Smirking Face represents the facial expression of a smirk. It's used to communicate a range of feelings, including smugness, self-confidence, self-indulgence, mischief, cheeky humor, and general satisfaction.

Ja mun mielestä tuo taas on sellainen vähän hapan ’no just joo’-ilme...

Tämä!! Monet kaverit käyttää tätä ja mulla tulee tosi oudot vibat kun nään tätä käytettävän sellasessa yhteydessä mihin tää ei musta sovi. Munkin mielestä tää on semmoi justjoo ei kiinnosta...

eikä oo, kun toi on sarkastinen tai trollaushymiö

Vierailija
58/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki te, jotka tuota käytätte: älkää ihmetelkö, jos ihmiset ovat ärsyyntyneitä teille.

Mikä vika tuossa on? Ihan normaali hymy ilman mitään lisukkeita. 

Vierailija
59/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😜

Jaaha, mää käytän tota aika usein, oon tätinainen. 😜

Vierailija
60/61 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanat eivät riitä kertomaan, niin silloin ei pidä piirrosmerkkejäkään lähettämän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi