Mieheni inhottaa minua :/
En pysty enää olemaan miehen lähellä, miehen suudelmat eivät tunnu miltään, halaukset ovat epämiellyttäviä.. Tekee mieli olla vähintäänkin 3 metrin etäisyydellä koko miehestä..
Kaikki alkoi siitä kun 4 kk seurusteltuamme mies alkoi kommentoimaan ulkonäköäni. Aina huomasi kaikki pienetkin virheet esim. kasvoissa oleva pieni finni, ja siitä piti aina tietysti ilmoittaa minulle.
Raskaaksi tullessani mies kommentoi mahaani isoksi ja huomautteli arvista, että niitä pitää rasvata ja jankutti samaa asiaa päivästä toiseen. Tunsin olevani kamala arpinen lehmä :( Synnytettyäni mies käski jo 2 vk jälkeen minun alkaa laihduttamaan! Saan päivittäin kuulla piilovittuilua siitä miten ruma mahani on (roikkuu, arpia, ruskeat viivat ja napa (en muista nyt niiden oikeaa nimeä).. Mies tökkii ja puristelee mahaani, mikä tuntuu todella ikävältä. Olen sanonut ja pyytelee aina anteeksi, mutta ei silti lopeta..
Nyt hän on alkanut puhumaan minulle toisista naisista, kuinka kuuma kukakin on ja telkkarissa nähdessään tissejä kuolaa viimeistä päivää ja kommentoi minulle!! Eräs päivä tässä hän sanoi että televisiossa oli joku nainen ja voi että oli aika kuuma kissa :( Itsetuntoni romahti TÄYSIN.
Mies ei ymmärrä miksi olen viimeisen viikon itkenyt ja ollut ihan masennuksissa.. En tiedä mitä sanoa, olen niin sanaton.. Loukattu :(
Tuntuu etten voi antaa anteeksi enää, en pysty! En kykene puhumaan mitään miehelleni, olen mennyt aivan lukkoon..
Mitä minä teen :(
Kommentit (14)
Se on raskasta... nyt kannattaa kuitenkin miettiä tuota omaa reaktiota, koska se on se mihin voit vaikuttaa.. Jos vähennät fyysistä kontaktia mieheen niin miehesi kaltainen heikkoitsetuntoinen ihminen lisää siunun haukkumista sitä tahtia.
Parasta olisi jos voisitte puhua tuosta aiheesta ilman herneitä nenässä, mutta se on todella vaikeaa jos ja kun molemmilla on masennusta.
Minulla oli tuollainen mies, ja kestin ja kestin, itkin ja kestin, ja sitten kiitos tästä oli, että kun olin 32, mies jätti minut ja vaihtoi johonkin ukrainalaiseen pitkäsääriseen 19-vuotiaaseen. Olisi pitänyt dumpata äijä jo aiemmin, mutta minä rakastin, ja kun oli tytärkin...
Kissa pöydälle, miehelle viimienen mahdollisuus muuttaa tapansa. Kirjotia vaikka itsellesi ylös muistiin mitä kaikkea haluat miehelle sanoa. Kerro miltä sinusta tuntuu. Tee selväksi, että tuollaisen käytöksen on loputtava, tai sinä lähdet.
Pohjimmiltaan mies lienee todella epävarms itsestään, ja pelkää jätetyksi tulemista. Lyttää sinua maan rakoon, jotta itseluottamuksesi olisi nollassa ja näin pienempi riski lähteä vieraan matkaan.
Ennen kaikkea, muista, sinä olet kaunis. Maailmassa on paljon miehiä, jotka arvostavat sinun kauneuttasi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:15"]
Kaikki alkoi siitä kun 4 kk seurusteltuamme mies alkoi kommentoimaan ulkonäköäni. Aina huomasi kaikki pienetkin virheet esim. kasvoissa oleva pieni finni, ja siitä piti aina tietysti ilmoittaa minulle.
Raskaaksi tullessani...
[/quote]
Niin siis vaikka haukkui sinua 4kk seurustelun jälkeen menit kuitenkin tekemään lapsen sen kanssa?
Kuule ihan saat syyttää itseäs...
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 11:15"]
Raskaaksi tullessani...
[/quote]
Niin siis vaikka haukkui sinua 4kk seurustelun jälkeen menit kuitenkin tekemään lapsen sen kanssa?
Kuule ihan saat syyttää itseäs...
[/quote]
Itsekkin olen jatkanut suhdetta ja tehnyt lapsia vaikka oli ongelma, jälkikäteen sitä ei ymmärrä miksi kaiken teki niin, ehkä kaikissa ihmisissä on ne hyvätkin puolet. Tai ehkä jotkut ovat oikeasti niitä sipulikasveja ja manipuloivat heikompia..
[/quote]
Itsekkin olen jatkanut suhdetta ja tehnyt lapsia vaikka oli ongelma, jälkikäteen sitä ei ymmärrä miksi kaiken teki niin, ehkä kaikissa ihmisissä on ne hyvätkin puolet. Tai ehkä jotkut ovat oikeasti niitä sipulikasveja ja manipuloivat heikompia..
[/quote]
Näin.. Ja itse aloin huomata vasta myöhemmin, että tätä oli jatkunut pitempäänkin.. Kun aloin miettiä olenko ollut koskaan onnellinen tässä suhteessa, alkoi palat loksahdella paikoilleen ja totuus valjeta..
ap
Idiootti mies, itse on varmaan virheetön ja täydellinen... huhhuh.
tuohan menee ihan henkisen väkivallan puolelle nauttiiko hän jollain sairaalla tavalla toisten haukkumisesta luulisi miehen kuitenkin arvostavan lapsensa äidin vartaloa sillä kropalla.on kuitenkin saatettu se lapsi maailmaan ? itse en nostaisi kissaa edes pöydälle vaan laittaisin ukon suoraan ovesta ulos en usko että tällainen ihminen pystyy ikinä arvostamaan suo ap niin paljon kuin ansaitsisit etsi joku joka pystyy ei kannata hukata elämäänsä tämän urpon kanssa!!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 12:08"]
[/quote]
Mies kehuu itseään ja todellakin luulee olevansa jollain tasolla täydellinen? onko tuo nyt enää tervettäkään :D
ap
No ei ole! Itse en lähtisi kyllä tuollaisen narsistin kanssa keskustelemaan enää yhtään mistään! Normaali ihminen olisi jo tajunnut muuttaa käytöstään - henkisesti sairas ei.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 12:52"]
[/quote]
Mies kehuu itseään ja todellakin luulee olevansa jollain tasolla täydellinen? onko tuo nyt enää tervettäkään :D
ap
[/quote]
Mikä tässä on se vaikea kohta? Sä jätät sen! Vai mitä sä luulit tekeväsi? Muuttavasi sen miehen jollain ihmeellisellä tavalla vai?
[/quote]
Meillä oli tilanne se että mies luuli ja monella tapaa tosiaan olikin, paitsi siis luonteen puolesta. Mutta mies oli pitkä, komea, harrasti monipuolisesti urheilua, oli älykäs, suurituloinen ja omaisuutta oli muutenkin esim. sijoitusasuntoja... Oli myös viehättävä seuramies, paitsi minulle kodin seinien sisäpuolella ihan toinen ihminen, julma sivaltaja.
Puhutteli minua esimerkiksi usein nimellä "lehmä". Haukkui koko ajan ulkonäköäni, eleitäni, asennettani, kaikkea. Valitettavasti en usko että kyse oli meillä mistään niin viattomasta kuin että miehellä olisi olltu huono itsetunto ja siksi alisti - päinvastoin, sillä oli suorastaan yli-inhimillisen hyvä itsetunto. Joko vain käytöstavaton öykkäri tai ehkä jopa narsisti se oli. Toivottavasti ap:n mies ei ole samantapainen, meinaan jos on, siihen miehen käytökseen tuskin parannusta tulee.
t. 4
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:06"]
[/quote]
Meillä oli tilanne se että mies luuli ja monella tapaa tosiaan olikin, paitsi siis luonteen puolesta. Mutta mies oli pitkä, komea, harrasti monipuolisesti urheilua, oli älykäs, suurituloinen ja omaisuutta oli muutenkin esim. sijoitusasuntoja... Oli myös viehättävä seuramies, paitsi minulle kodin seinien sisäpuolella ihan toinen ihminen, julma sivaltaja.
Puhutteli minua esimerkiksi usein nimellä "lehmä". Haukkui koko ajan ulkonäköäni, eleitäni, asennettani, kaikkea. Valitettavasti en usko että kyse oli meillä mistään niin viattomasta kuin että miehellä olisi olltu huono itsetunto ja siksi alisti - päinvastoin, sillä oli suorastaan yli-inhimillisen hyvä itsetunto. Joko vain käytöstavaton öykkäri tai ehkä jopa narsisti se oli. Toivottavasti ap:n mies ei ole samantapainen, meinaan jos on, siihen miehen käytökseen tuskin parannusta tulee.
t. 4
[/quote]
Valitettavasti kertomasi kuulostaa ikävän tutulta :/ Kuinka pääsit tuollaisesta miehestä eroon?
ap
Kaikista pahinta tässä on se, että olen kuunnellut koko ikäni äidin kommentointia ulkonäöstäni. En ikinä olisi uskonut että joudun sitä vielä aikuisenakin kestämään OMALTA MIEHELTÄ! Tuntuu että en kelpaa kenellekkään tälläisena :( On niin arvoton olo..
ap