Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö jos teille tullaan ilmoittamatta kylään

Loinen
30.07.2020 |

Niin mitä mieltä täst?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. Myös kaikki muut yllättävät, esim. huoltotyöntekijöiden käynnin mahdollisuus (asun kerrostalossa), saa olon varautuneeksi, vaikka kukaan siis ei tulisikaan, mutta kun on se mahdollisuus että joku tulee yllättäen ja asunto on sekainen ja istun vaikka kakalla 😃

Vierailija
42/46 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan tykkää. Jostain syystä yksi kaveri tapasi tehdä tuollaisia yllätysvierailuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Talo on pienten lasten jäljiltä kun kaatopaikka ja minä vielä räjähtäneemmän näköinen.

44/46 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, mutta tykkään enemmän, jos ilmoitetaan edes vähän ennen tuloa. Olen aika rento ja joustava enkä stressaa tällaisilla asioilla. Mieluummin kuitenkin ilmoitus etukäteen, että osaa varautua. Enhän välttämättä edes ole kotona. Ei täällä kyllä yleensä käy kukaan yllätysvierailulla. Kotonani on aina perussiistiä, enkä muutenkaan harrasta mitään paniikkisiivouksia. Lähinnä läheisimmät ihmiset käyvät luonani, joten ei hävetä, jos sekä koti että minä itse näytämme rähjäisiltä. En ota tarjoiluistakaan mitään stressiä. Kahvia löytyy aina ja pakkasessa saattaa olla jotain hyvää. Olen ehkä outo, mutta mua ahdistaa enemmän viikkoja etukäteen sovitut tarkat aikataulut. Itse kyllä sovin kyläilyistäni etukäteen enkä tee yllätysvisiittejä. 

Vierailija
45/46 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää eikä meille enää ilmoittamatta tulla. En tykkää vieraista ylipäänsä, tapaan mieluummin omia ystäviäni kaupungilla töiden jälkeen. Mies tapaa omiaan yleensä silloin, kun minä olen työmatkalla tai muuten pois kotoa. Muutama hänen sukulaisensa tykkää perinteisestä kyläilystä mutta ovat sen verran iäkkäitä, että yleensä me (tai mies yksin) käy kylässä heidän luonaan eikä he meillä.

Vierailija
46/46 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin pienessä kylässä ja olisi joku tapa merkitä oveen se, että nyt ei sovi tulla yllätyskäynnille (luuta oven eteen?). Kaupungissa en tykkäisi, ei jotenkin sovi kaupunkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä