Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasarinuori, mikä oli suosikki vaatteesi ?

Vierailija
30.07.2020 |

Entä hiustyylisi ?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkivaate kyllä taitaa olla yhdyssana. Pahoittelut.

Vierailija
2/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella kasarin lopulla. Mulla oli siili päälaella ja takajeejee. Silloin kyllä sanoin että pitkä takatukka. Silmälasit oli megasuuret. Lumipestyt farkut oli kova sana.

Sen muistan, että yläastelaisten ”univormu” silloin oli siniset farkut, sininen farkkutakki ja valkoiset lenkkarit, varrella. Hevareilla oli mustat pillifarkut ja musta farkkutakki. Ne oli koulun koviksia. Mä olin juntti ja vähän hikke. Mahtavaa aikaa nyt muisteltuna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivipestyt siniset farkut, joku pastellinvärinen väljä kolitsipaita ja vaaleanpunaset purkkarit - mun tyypillinen asu yläasteella. Hiuksissa tietty permis ja meikkinä sähkönsinistä ripsaria ja melkein valkosta huulikiiltoa.

Vierailija
4/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä jo nuori aikuinen, mutta mun lempivaate oli kesällä hihaton haalari. Se oli niin ihana, etten muita vaatteita olisi pitänytkään. Viileillä ilmoilla oli farkut ja t-paidat, paitapuserot ja collegepuserot. Tukka oli tyypillinen kasaripermis.

Vierailija
5/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansiniset samettihousut, punasävyinen ruutupaita ja luonnonvalkoinen villapaita. Suosikkikenkiä ei ollut.

Vierailija
6/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella mullakin oli ne vaaleansiniset farkut ja farkkutakki.

Lukiossa oli mustat farkut ja pappan vanha musta puvuntakki vähän kevennettuna.

Vierailija
7/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli päällä Benettonia, Kappaa, Lacostetta ja Paul&Sharkia. Piti pukeutua merkkikuteisiin niinkuin nykyäänkin.

Vierailija
8/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivipestyt siniset farkut, joku pastellinvärinen väljä kolitsipaita ja vaaleanpunaset purkkarit - mun tyypillinen asu yläasteella. Hiuksissa tietty permis ja meikkinä sähkönsinistä ripsaria ja melkein valkosta huulikiiltoa.

Lisään tähän, että tosiaan käytin minäkin sitä sinistä farkkutakkia.

Lukiossa piti sitten yrittää esittää coolia ja ikäistään vanhempaa, ja muistan käyttäneeni jotain bleisereitä farkkujen kanssa, isoilla olkatoppauksilla totta kai!

Vierailija
9/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin oli päällä Benettonia, Kappaa, Lacostetta ja Paul&Sharkia. Piti pukeutua merkkikuteisiin niinkuin nykyäänkin.

Joo, Lacoste, Kappa ja Levi’s - ne rulas! 😁 Niin ja Adidas ja Reebok oli myös must!

Vierailija
10/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin pastelliväreistä ja niitä sitten oli sekä collegepaidoissa että verkkapuvuissa. Valkoiset varsilenkkarit oli muistaakseni kova sana ja niihin piti itse vaihtaa jotkut hauskakuvioiset nauhat. Farkut oli kivipestyt tjsp. Hiukset mulla oli pitkät ja sikäli epämuodikkaat, mutta ihan kivoja sivulettejä yms ajanmukaisia virityksiä niistä sai ja joskus värjäilinkin vaikka lilaksi niitä härpäkkeitä. Monella likkakaverilla hiukset oli sellaiset päältä pystyyn jumalattomalla geelimäärällä loihditut ja takaa jotain olkapäille ulottuvat.

Vierailija
11/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levikset, purkkarit, pikeepaita, college, farkkutakki sekä kuohkeet hiukset ja helmiäishuulipunaa

Vierailija
12/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

trenssi ja oli takatukka

Vierailija
13/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksankymmentäluvun (eikä minkään helvetin kattilan, ei sitä silloin sellaiseksi nimitetty) alkupuolella minulla oli mustat nahkahousut ja punainen kangaspusakka. Solmiot, jos käytin, olivat ohuita nahkaisia.

Vierailija
14/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beaversin farkut tai sammarit ja isoveljen villapaita.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Beavers

Vierailija
15/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Froteinen hikipanta a la Simon le Bon.

Vierailija
16/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Marimekon raitapaidat, rockserin huppari, mieluiten raidallinen, talvella sellainen parkatakkityylinen, levikset, purkkarit ja ikinä ei ollu pipoa päässä. Paitsi lasketellessa piti olla Husky-pipo. Isolla tupsulla. Parhaat oli sellaiset neuvostoliiton sotilaan housuja muistuttavat farkut. Sellaiset pussihousut.

Vierailija
17/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardikuvioinen tiukka "body" eli sellainen paita jossa oli napit haarovälissä. Sen kanssa joko matalahkovyötäröiset farkut, mikroshortsit tai musta tiukka hame. Tukka oli aina tupeerattu isoksi ja tönkkölakattu kaikki hiukset taaksepäin. 

Oli mulla myös supervärikkäät salihousut kesäkäyttöön. Ja tietysti Kappa verkkarit, joista tehtiin sexyt vetämällä haaraosa ylös persiiseen niin että pakarat ja kamelinvarpaat taatusti näkyy.

Vierailija
18/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttikö tuolloinkaan kukaan hametta tai mekkoa?

Vierailija
19/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kasarin loppuvuosina / ysärin alussa getat ja palestiinalaishuivi lemppariasusteet

Vierailija
20/43 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkönsiniset matalat nilkkurit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan