Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylässä järjestettiin tänään tissiprotesti paljaiden rintojen puolesta

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo -60 luvulla muijat polttivat rintsikoitaan ja marssivat tissit paljaana Jenkeissä. Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
42/46 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina vasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki ovat Halkosaaren mukaan tervetulleita protestoimaan, ja kannustamaan voi mennä, vaikka ei itse halua riisuuntua."

Jaahas. No voisihan sitä käydä viikonloppuna katselemassa nuorten naisten paljaita tissejä. Räähähää!

M53

No jos tykkäät sellaisista navan kohdilla roikkuvissa nahkasäkeistä missä on vielä usein lyöty rautanaula kummankin nännin läpi. Yleensä kantajansa on muutenkin raudoitettu sieltä täältä ja iho muistuttaa jotain kirjavaa nykytaideteosta.

Ihan nättejä rintoja ainakin viimeksi oli:

http://le-meow.com/48

Toki jos kelpaa vaan silikonipallerot niin sitten ei voi mitään.

Minä en näe tuossa kuin yhdet nätit rinnat ja loput on sitten taikinaklönttejä ja yhdellä ei näköjään edes ole tissejä mutta silti pitää laittaa tyhjää tarjolle.

Vierailija
44/46 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä.

Eihän tuosta nyt kenellekään mitään vahinkoa koitunut, mutta ei myöskään ole mikään 'maailman ykkösuutinen',että tuollaista jossain tapahtuu. 

Vierailija
45/46 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki ovat Halkosaaren mukaan tervetulleita protestoimaan, ja kannustamaan voi mennä, vaikka ei itse halua riisuuntua."

Jaahas. No voisihan sitä käydä viikonloppuna katselemassa nuorten naisten paljaita tissejä. Räähähää!

M53

No jos tykkäät sellaisista navan kohdilla roikkuvissa nahkasäkeistä missä on vielä usein lyöty rautanaula kummankin nännin läpi. Yleensä kantajansa on muutenkin raudoitettu sieltä täältä ja iho muistuttaa jotain kirjavaa nykytaideteosta.

Minä en näe tuossa kuin yhdet nätit rinnat ja loput on sitten taikinaklönttejä ja yhdellä ei näköjään edes ole tissejä mutta silti pitää laittaa tyhjää tarjolle.

Mun mielestä esim. tuossa alimmassa kuvassa on pelkästään kivoja kumpuja. Mitään poikkeuksellisen upeita ei näy, mutta eipä näy niitä "navan kohdilla roikkuvia nahkasäkkejä" myöskään.

Vierailija
46/46 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

Muutamalla mimmillä näyttää olevan tissipanoon sopiva varustus. Vähän pulleitakin joukossa, mutta sellaista nuoret naiset nykyään ovat.