VL-lapset mäkkärissä
Kävimme sitten McDomaldsissa. Eipä mekään mitenkään pröystäillen syöty, mutta lapset alkoi silti surkuttelemaan viereisen pöydän 9-lapsista lestadiolaisperhettä. Vanhemmat ostivat kaikille euron juustoharmpurilaiset, mutta eivät MITÄÄN juotavaa, ei jälkiruokia tms. . Ei ihme että olivat hiukka apeita ja katselivat toisten pöytiin mitä siellä syödään. Jos minulla olisi ollut sellainen tilanne ettei ole varaa juomista ostaa niin sitten olisi kyllä haettu autokaistalta tai ei oltaisi tultu ollenkaan. Mutta ehkä vl-vanhempi näkee tilanteen toisin, että sillä on joku jalo tarkoitus. Itselle on sellaista vaikea löytää. Säälitti nuo lapset
Kommentit (26)
No mulle se nyt on ihan yks hörön plöö mitä mun tekemisistä ajatellaan. TUlin vaan asettuneeksi tuossa VL-lasten asemaan aja ajatelleeksi sitä, että miltä heistä tuntuu kun muut saa sitä, tätä ja tuota ja heistä monet näyttää rääsyissä ja kenkäöromuissa kulkevan ja nyt näköjään jäävän ilman juomaa hampurilaisbaarissa. Että eikös se ole aika ikävää kun joissakin perheissä on niin kovin köyhää ihan lapsiluvun takia ja riutuneet vanhemmat sekä lasten apeus siihen päälle. mutta oisko se sitten hyvä ollut, että olisin vaan naureskellut partaani, että köyhät kyykkyyn- minunpa lapsilla on millä mällätä? Taukki. Vai oisko se ollut paikallaan onnitella herrasväkeä?
http://www.vauva.fi/keskustelu/3833611/ketju/muslimi_lapset_makkarissa
öö.
Muutenkin alkaa kyllästyttää tuo vl-sitä ja vl-tätä. Mikä hitsi niissä veeällissä on niin erikoista, et pitää joka päivä sata ketjua niistä aloittaa? Saa mun puolesta elää rauhassa aivan niin kuin haluavat. EVVK. (ja miks jotain kiinnostaa..?)
Ja mistä tiedät, että perhe oli vl? Kysyit suoraan?
Jaa, ei olla vl-perhe ja ollaan silti käyty joskus mäkissä ja ostettu vaan euron juustot jokaiselle, ei ole yhtään noloa.
En nyt ota kantaa muuhun, kuin siihen että olisi minustakin aika onnetonta syödä hampurilaista ilman minkäänlaista juotavaa. Hampurilainen on sen verran kuivaa tavaraa, että jano tulee väkisinkin.
Minä ostin Euron juuston itselleni parikin kertaa Jyväskylän asemakeskuksen mäkkäristä junaa odottaessani ja menin odotustilaan syömään, vesipullo omasta repusta. Se se vasta onkin noloa.
Eikö tavallisissa perheissä voi ola 9 lasta, pitääkö olla ain ajoku hemmetin vl-perhe????
Tää avaus oli eilen versiona "muslimilapset mäkkärissä". Ilmoitin sen asiattomaksi ja se poistettiin. Siinä tosin oli kaikenlaiset pedofiliapohdinnat sun muut mukana. Ap:ta kehottaisin hankkimaan elämän.
Miten Mäkkärissä voisi edes syödä pröystäillen? Ymmärrän, että mennään kalliiseen ravintolaan ja pistetään pöytä notkumaan ja syödään pitkän kaavan mukaan, se olisi pröystäillen syömistä jos siihen yhdistyisi vielä huono käytös muita asiakkaita kohtaan, kuten "kattokaa ku me syödään kalliisti".
Mäkkäriin nyt mennään tyydyttämään akuutti nälkä tai silloin kun tekee erityisesti mieli roskaruokaa. Jos kokee Mäkkärin jotenkin potentiaalisen paikan pröystäilemiselle, niin kyllä oma elämä alkaa olemaan aikamoista nappikauppaa.
PS: Paska trolli
Sen kerran ku mä käyn mäkkärissä, ostan usein just yhden euron juuston tms. Sen on tarkoitus olla pieni välipala niin, että jaksan kotiin asti. En ikinä korvaa kunnon ateriaa mäkkiruoalla. Samoin jos käydään joskus miehen lasten (3v ja 5v) kanssa Hesellä, niin heille ostetaan yksi lastenateria puoliksi ja ehkä vielä jätskit mieheen. Ihan riittävästi on yleensä.
No voi, jos joskus sinne lasten kanssa eksyn niin takuuvarmasti ostamme noita halppishampurilaisia ja harvoin mitään muuta, jälkkärit? :)
..ja lapsia on vain kolme
Miksi sinä et tarjoutunut ostamaan juomia niille onnettomille rassukoille? Ihmettelen vain kun niin kovin näky sydäntäsi viilsi niin mikset toiminut ja tehnyt jotain!!
Mitähän meistä ajatellaan. Lapsi saa ruokaa ja minä syön jätskiä. Lapsi on maitoallerginen ja minä mcFlarry fani. Lapsi ei sitä jätskiä oikasti himoitse. Olen kyllä ateisti, ehkä se helpottaa asiaa.
Noihin rääsyihin ja kenkärämiin voisin kommentoida, että ainakin meidän perän vl-lapset ovat yleensä puettu siististi ja merkkivaatteisiin. On ilmeisesti jokin muoti heidän keskuudessa "stailailla" lapsia ja hyvä laatuvaatteet myös pysyy hyvänä kun perityvät niin monelle lapselle.
Tuohon hampurilaisjuttuun en osaa kommentoida kun tosi harvoin itsekään mäkkäreissä käyn.
Ajatellaankohan meistä näin:
Voi surku tuota yh:n yksilapsista perhettä, kun käyvät määkkärissä niin ensinnäkin ainoastaan lapselle ostetaan ja hänellekin vain se euron hampurilainen.
Voi, voi, kun elämä on köyhää ja hankalaa...
Juuri ostettu lapselle iso määrä uusia vaatteita, ilmoitettu kalliisiin harrastuksiin, käyty ulkomailla, mutta kun saa Mäkkärissä vain pelkän euron hampurilaisen, niin on lapsen elämä pilalla.
Voi surku, säälittää ap:n perhe. Mäkkärissä syömässä? Siis eikö ole varaa ostaa kunnon ruokaa lapsille? En kyllä kehtaisi mennä ja näyttäytyä lapsineni moisessa paikassa, joku vielä tajuaisi ettei ole rahaa syödä ulkona kunnon ruokaa. Jäisin kotiin syömään tai tekisin kunnon eväät piknikille.
Aika säälittävää, että joku edes rehvastelee miten osti lapsilleen jopa juomat ja jälkkräit mäkissä =D
Mistä muuten päättelit, että ovat vl-perhe? Mistä tiedät etteivät olleet juuri hetki sitten syöneet fiinisti jossain hienossa ravintolassa terveellistä ruokaa ja tulivat vain nappaamaan välipalaksi yhdet euron juustot? Sen sijaan te ilmeisesti hoiditte koko aterioinnin siellä roskaruokalassa ja vielä oikein pidemmän kaavan kautta.
Tsekkasitko muuten muiden samaan aikaan siellä syöneiden ostokset Ja lasten lukumäärät ?
No ainoa säälittävä asia tässä on se, että pöljät ihmiset yleensä käyvät mäkkärissä. Voishan sitä paskaa tehdä kotonakin ja leikkiä että se on ruokaa. No, ei ehkä ihan niin surkeita aineksia kyllä mistään saisi.
Oletko miettinyt mistä huono itsetuntosi johtuu, ettet kehtaisi syödä ilman juomia paikan päällä vaan pitäisi autokaistalta piilossa ostaa ja piilossa kotona syödä? Miksi sua liikuttaa, että mitä toiset ajattelee sun tekemisistä?