mitä hel****** mä oikein teen (äijäasiaa..)
joo oikeesti nyt alkaa olla mitta täynnä... tota saakelin saamatonta ja lapsellista äijää... helvetti soikoo ku ei edes sukkaa saa pesuun vietyä.. sitä aikana katseltua päivä-kaks on jo pakko sanoa siitä ja sithän mä yllätys ylätys alan hänestä mäkättämään... perkele.. ja miten opetan lapsille että omat jäljet siivotaan automaattisesti?? jos äijä ei sitä tee... 10 vuotta olen jaksanut.. näin lomalla olessa se vielä oikein korostuu.. ei voi olla töistä väsynyt ettei jaksa viedä... täällä on ollut pistorasiassa kännykän laturikin, mitä ei enään n.koskaa tarvitse uudestaan! puhtaat sukat makkarin lattialla jne... jne... treeni kassi tippuu olalta eteisen lattialle, ei jaksa ottaa kolmea askelta ja avata vaatehuoneen ovea ja laittaa sitä sinne... tai kengät jätetään kenkä hyllyn eteen, ei jaksa kumartua ja laittaa niitä hyllylle.... loputon suo jossa rämmin.. vaikeaa olla välittämättä kun haluan et on suhkoht siistiä aina....
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 20:32"]
tää on muuttunut ajan myöte tälläiseksi, silloin ku muutettiin saman katon alle äijä tiskas omalla vuorollaan (silloin ei ollut astianpesukonetta), jopa imuroi... mut ei enään... joten ei ole sitä mitä tilasin... miksi??
[/quote] noh mihin nyt ne kaikki tietävät katosivat?? tuliko pettymys kun äijä ei olekkaan sitä mitä se oli kun tavattiin... t ap
tää on muuttunut ajan myöte tälläiseksi, silloin ku muutettiin saman katon alle äijä tiskas omalla vuorollaan (silloin ei ollut astianpesukonetta), jopa imuroi... mut ei enään... joten ei ole sitä mitä tilasin... miksi??