mitä hel****** mä oikein teen (äijäasiaa..)
joo oikeesti nyt alkaa olla mitta täynnä... tota saakelin saamatonta ja lapsellista äijää... helvetti soikoo ku ei edes sukkaa saa pesuun vietyä.. sitä aikana katseltua päivä-kaks on jo pakko sanoa siitä ja sithän mä yllätys ylätys alan hänestä mäkättämään... perkele.. ja miten opetan lapsille että omat jäljet siivotaan automaattisesti?? jos äijä ei sitä tee... 10 vuotta olen jaksanut.. näin lomalla olessa se vielä oikein korostuu.. ei voi olla töistä väsynyt ettei jaksa viedä... täällä on ollut pistorasiassa kännykän laturikin, mitä ei enään n.koskaa tarvitse uudestaan! puhtaat sukat makkarin lattialla jne... jne... treeni kassi tippuu olalta eteisen lattialle, ei jaksa ottaa kolmea askelta ja avata vaatehuoneen ovea ja laittaa sitä sinne... tai kengät jätetään kenkä hyllyn eteen, ei jaksa kumartua ja laittaa niitä hyllylle.... loputon suo jossa rämmin.. vaikeaa olla välittämättä kun haluan et on suhkoht siistiä aina....
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:41"]
ainiin vielä lapsellisuudesta esim. tänään en antanut nyppiä irtohiuksiani olkapäältä kun piti pyykit levittää... ekaks lupas lapsille et lähdetään puistoon, sitkun lapset kysyy et joko lähdetään mies lapsellisesti et kysykää äidiltä miksei voida lähteä... ei uskois et hänen lapsuutensa on isä hoitanut tiskit ruuan jne koko paskan... ois pitänyt olla hyvä miehen malli....
[/quote] no onneks lähti kai tajus oman lapsellisuuden... miks mä elän tollasen kirjaimellisesti viis vuotiaan kanssa. mä hoidan niitä töikseni ihan tarpeeksi.... perkele! jotka nekin tuntuu levan viisampia ku äijä ikuna...
Miten suakaan voi jaksaa, kun kirjoitus on samaa tasoa kuin varmaan miehes ja muiden käytös.
Sori, mutta pyykinpesu ei tod. ole miehen hommaa.
Kauppaan voin kuskata ja ostaa uuden käätyn kerran vuodessa, mutta johonkin se raja on miehenkin pakko vetää, helvetti soikoon!
Kuvasit suunnilleen vaimoni, tiedän tunteen. Sietämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:43"]
Kauppaan voin kuskata ja ostaa uuden käätyn kerran vuodessa, mutta johonkin se raja on miehenkin pakko vetää, helvetti soikoon!
[/quote]
Entä jos mies asuu yksin, kuka sen pyykit pesee, äidillekö kiikuttaa?
[/quote]
mikä sitten on??
t.ap joka pesee ne pyykit mut äijä AUTTAA levitämään ne se ei tiskaa, tee ruokaa ei siivoa ainostaan vie roskat, tyhjää lAsten kanssa asitanpesukoneen (ei edes täytä sitä) auttaa levittämään pyykit ja siivoaa OMAT SOTKUT JA JÄLKENSÄ! mä en ole mikään piika!! ja mä ajan itse sinne kauppaan...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:47"]
Entä jos mies asuu yksin, kuka sen pyykit pesee, äidillekö kiikuttaa?
[/quote]
Usein juurikin näin.
Kyllä mies pyykkäämässä on niin hintin näköistäkin, että huh huh.
Melkein yhtä paha kuin mies imemässä jäätelöä kuin k****a julkisella paikalla :- X
Toki tänä päivänä on näitä metroseksuaaleja, joita ei juuri naisesta erota. Ne varmaan pyykkää ja tanssii persettä vatkaten kun muija käskee.
Edelleen ap, kuvasit edelleen vaimoni. Ei voi yleistää sukupuoleen. Ei tee ruokaa, ei käy kaupassa, ei siivoa jälkiään, jättää aivan kaiken lojumaan minne tahansa. Vaikka hänelle on ostettu valtavasti lisää vaatesäilytystilaa, silti vaatteet lojuvat pitkin poikin. Yksi kasa ruokapöydällä, seuraavat sen tuoleilla, ja jatkuvat siellä sun täällä. No pyykit pesee selvästi useammin kuin minä. Mutta silti kaikki miestentyöt on mun heiniä, riippumatta siitä että hoidan lasta keskimäärin siinä missä hänkin ja teen ruuan ja käyn kaupoissa. Siivoamiset varmaan suunnilleen puoliksi.
Häneltä puuttuu kokonaan tuollainen "kodin hengetär -ohjelma" pääkopastansa. Välttää lähinnä aivan kaikkea mikä voisi jotenkin miellyttää miestänsä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:48"]
[/quote]
mikä sitten on??
t.ap joka pesee ne pyykit mut äijä AUTTAA levitämään ne se ei tiskaa, tee ruokaa ei siivoa ainostaan vie roskat, tyhjää lAsten kanssa asitanpesukoneen (ei edes täytä sitä) auttaa levittämään pyykit ja siivoaa OMAT SOTKUT JA JÄLKENSÄ! mä en ole mikään piika!! ja mä ajan itse sinne kauppaan...
[/quote] asutaan kerrostalossa ja auton korjaa merkkiliike ei mies... ja en tod tollasen vätyksen kanssa muuttas omakotitaloon...
No tekee sun mies enemmän kuin monen muun ukko. Jos omat sotkunsa siivoaa, auttaa pyykeissä ja tyhjentää astianpesukoneen niin siinähän on jo ihan hyvin.
Ja muutenkin, kannattaa valita sellainen kumppani jolla on suht samanlaiset standardit siivouksen suhteen tai sitten sopeutua puolin ja toisin. Ei mun mielestä siivoushullulla ole mitään oikeutta vaatia toistakin siivoamaan kamalasti (jos siis toinen nyt kuitenkin siivoaa omat jälkensä jne). Toisille se täysin puhdas lattia ei ole elämässä niin tärkeää, toisille on.
Mitä tarkoittaa "levittää pyykit"?
Murre-ero varmaan etten ymmärrä.
Jos vaimosi on noin saamaton ja laiska, niin miksi ihmeessä olet hänen kanssaan mennyt perheen perustamaan ja muuttamaan yhteen? Ei kai se vaimo yhdessä yössä tuollaiseksi muuttunut? Vai oliko sun kriteerit naiselle kuitenkin ihan jotain muuta, kuin se että osallistuu tasa-arvoisesti kaikkiin kotitöihin..
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:57"]
Edelleen ap, kuvasit edelleen vaimoni. Ei voi yleistää sukupuoleen. Ei tee ruokaa, ei käy kaupassa, ei siivoa jälkiään, jättää aivan kaiken lojumaan minne tahansa. Vaikka hänelle on ostettu valtavasti lisää vaatesäilytystilaa, silti vaatteet lojuvat pitkin poikin. Yksi kasa ruokapöydällä, seuraavat sen tuoleilla, ja jatkuvat siellä sun täällä. No pyykit pesee selvästi useammin kuin minä. Mutta silti kaikki miestentyöt on mun heiniä, riippumatta siitä että hoidan lasta keskimäärin siinä missä hänkin ja teen ruuan ja käyn kaupoissa. Siivoamiset varmaan suunnilleen puoliksi.
Häneltä puuttuu kokonaan tuollainen "kodin hengetär -ohjelma" pääkopastansa. Välttää lähinnä aivan kaikkea mikä voisi jotenkin miellyttää miestänsä.
[/quote]
asutaan kerrostalossa ja auton korjaa merkkiliike ei mies... ja en tod tollasen vätyksen kanssa muuttas omakotitaloon...
[/quote]
Enkä minä todellakaan ottaisi tuollaista tänne omakotitalooni asumaan.
Nainen, joka haluaa jonkun sukkia noukkivan "pyykkimuijan" on melko varmasti joku kaappilesbo ja mitä minä - mies - sellaisella tekisin!?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 20:00"]
[/quote]
Levittää pyykit = ripustaa märät pyykit kuivumaan
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 20:00"]
[/quote]
Levittää pyykit = ripustaa märät pyykit kuivumaan
[/quote]
Ahaa ok kiitos, aina oppii uutta!
No tekee sun mies enemmän kuin monen muun ukko. Jos omat sotkunsa siivoaa, auttaa pyykeissä ja tyhjentää astianpesukoneen niin siinähän on jo ihan hyvin.
Ja muutenkin, kannattaa valita sellainen kumppani jolla on suht samanlaiset standardit siivouksen suhteen tai sitten sopeutua puolin ja toisin. Ei mun mielestä siivoushullulla ole mitään oikeutta vaatia toistakin siivoamaan kamalasti (jos siis toinen nyt kuitenkin siivoaa omat jälkensä jne). Toisille se täysin puhdas lattia ei ole elämässä niin tärkeää, toisille on.
[/quote]
enhän mä VAADI ÄIJÄLTÄ muutakuin SIIVOAISI OMAT SOTKUT JA KORJAISIA käyttämänsä TAVARAT paikoilleen (ELI siihen paikkaa mistä on ne ottanutkin) vai eikö viiden min kuluttua enään muistanut mistä laatikosta ruuvimeisselin otti vaikka laatikko olisi auki.... tai sen laturin tai tai tai... enkä mä ole mikään siivoushirmu kerran viikossa imuroin.... ja pesen vessat...
Itse ukkosi olet valinnut ja sen perään vongannut. Sitä sait mitä tilasit!
[/quote]
Tänne samat kuin ap:lle. Itse akkasi valitsit ja siltä vonkasit ja naimisiin halusit. Turha valittaa. Sait mitä tilasit, ei voinut tulla yllätyksenä.
[/quote]lukisitko koko viesti ketjun... kiitos t.ap ku se ei siivoa niitä omia sotkujaan edes oma-aloitteisesti vaan mä joudun sanomaan monta miljoonaa kertaa enennekuin asoille tapahtuu jotain.. eli sit mä mäkätän.....hänen mielestään...
ainiin vielä lapsellisuudesta esim. tänään en antanut nyppiä irtohiuksiani olkapäältä kun piti pyykit levittää... ekaks lupas lapsille et lähdetään puistoon, sitkun lapset kysyy et joko lähdetään mies lapsellisesti et kysykää äidiltä miksei voida lähteä... ei uskois et hänen lapsuutensa on isä hoitanut tiskit ruuan jne koko paskan... ois pitänyt olla hyvä miehen malli....