Koronatestissä käyneet, milloin saitte tuloksen?
Kokemuksia koronatestien valmistumisajasta Lahdessa? Tänään klo 15 otettu koronanäyte, milloin voi odottaa tuloksia? Ja tuleeko viikonlopun aikana, vai meneekö automaattisesti maanantaille jos ei huomenna perjantaina tule? Onko eroa ilmoitusajassa, jos tulos on positiivinen tai negatiivinen? Tuleeko ehkä posit nopeammin?
Kommentit (12)
Luultavasti menee maanantaille.
Mulla meni vastauksiin kaksi vuorokautta ja molemmat näyttivät väärää negaa. Vasta sairaalaan jouduttuani tuli positiivinen tulos.
Teholla lääkäri sanoi, että jopa 50% testeistä näyttää väärän negan.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti menee maanantaille.
Mulla meni vastauksiin kaksi vuorokautta ja molemmat näyttivät väärää negaa. Vasta sairaalaan jouduttuani tuli positiivinen tulos.
Teholla lääkäri sanoi, että jopa 50% testeistä näyttää väärän negan.
Nuo kaksi ekaa testiä otettiin yksityisellä, niissä meni siis kaksi vrk.
Sairaalassa otettu testi valmistui muutamassa tunnissa.
Muistakaa kuitenkin, että koronatestit ovat aika epäluotettavia, jopa 25 prosenttia antaa väärän negatiivisen tuoksen. Se pitäisi ottaa 2 -6 päivän kuluessa tartunnasta ollakseen mahdollisimman luotettava. Britanniasa löytyi juuri jotain näytteen pyyhkäisypuikkoja, jotka eivät toimineet testissä (tai niitä ei käytetty oikein jotain sen tapaista ongelmaa)
Minulla (Tre) tuli negatiivinen tulos tekstarina seuraavana aamuna. Olin iltapäivällä käynyt testissä edellisenä päivänä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kävin eilen iltapäivällä Pirkanmaalla testissä. En ole vielä saanut tuloksia. Näytteenottaja sanoi, että tavallisesti kestää 1-3 päivää.
Mulla meni kolme päivää (nega) ja otettiin se nenänielunäyte. Äidiltäni otettiin vaan suusta joku pyyhkäisy??? Ja negatiivinen tulos tuli päivässä.
Seuraavana päivänä (vaikka piti viivästyä ruuhkan takia)
Faith kirjoitti:
Minulla (Tre) tuli negatiivinen tulos tekstarina seuraavana aamuna. Olin iltapäivällä käynyt testissä edellisenä päivänä.
Ps. Sun blogi on hyvä! 💖
Kävin lauantaina aamupäivällä, vastaus tuli sunnuntaina iltapäivällä (Tre).
Kävin tällä viikolla tiistaina n. klo 14 aikoihin, tulos oli Omakannassa keskiviikkona vähän jälkeen klo 18. Eli noin 28 h meni.
Ei kokemusta kellään?