Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tähän kysymykseen asiallisia vastauksia

Vierailija
30.07.2020 |

Tämä ei ole provo. Enkä jaksa kuunnella provo huutelua kun kyse on kuitenkin aika vakavasta asiasta....

Eli tulin yhden yön jutusta raskaaksi vahingossa. Minulla on myös omia ongelmia joiden takia minulla käy tukihenkilöitä. Eli kysymys kuuluu, jos uskallan paljastaa raskauteni, onko mahdollista että ne alkavat painostaa aborttiin, vaikken sitä tahdo? Eli käytännössä pakotetaan omasta tahdostani huolimatta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin otan kaiken avun mitä saan vastaan ja pidän itseni selvänä. Niin luulisi ettei ongelmaa olisi?

Vierailija
2/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista että painostetaan, mutta ei voi pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti, minkälainen sun ongelmasi on, mutta ei pakottaa voi.. On olemassa huostaan otto:-(.. Mutta jos asiasi hyvällä tolalla nyt niin pidä se linja ja vauvasi. Lapsi antaa voimaa jaksaa..

Vierailija
4/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kuitenkin parempi harkita aborttia, jos et tule omillasi toimeen? Ne ongelmat ei ainakaan parene vauvan tulon jälkeen.

Vierailija
5/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti, minkälainen sun ongelmasi on, mutta ei pakottaa voi.. On olemassa huostaan otto:-(.. Mutta jos asiasi hyvällä tolalla nyt niin pidä se linja ja vauvasi. Lapsi antaa voimaa jaksaa..

Ei enää niin paha kun joskus 18 vuotiaana. Viikonloppuisin juonnu välillä. Erosin lapseni isästä ja lapsi jäi isälleen.Vähän päästä tapasin yhden miehen ja sitten tapahtui semmone vahinko humalassa :( tarkoitus ei ollut mikään uus suhde vaan yhden yön juttu joka meni sitten meni... Nyt olen kahden vaiheilla pidänkö vaiko en? Jos haluan pitää pelkään että aletaan painostamaan :(

Vierailija
6/6 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan