Jätin exän, hänen mielestään "kaikki naiset haaveilevat raiskatuksi tulemisesta"
Minua suututtaa suunnattomasti artikkelit, joissa kerrotaan, että suuri osa naisista fantasioi raiskatuksi tulemisesta. Ääliömiehet kuvittelevat, että se tarkoittaa sitä, että se on oikeasti naisten toive. Juttelimme miesystäväni kanssa tapauksesta, jossa joku mies raiskasi naisen monta kertaa sidottuaan naisen sitä ennen jollain sähköjohdolla tms.
Miesystäväni kehtasi sanoa, että "se nainen varmaan tykkäsi siitä"! Siis vaikka oli saanut vammoja ympäri kehoa ja tilanne oli kestänyt tuntikausia! Vaadin häneltä selitystä, mutta hän ei osannut sanoa muuta kuin tuon, että kun naisilta kysellään fantasioita, kaikki haaveilevat siitä. Kysyin, mitä hän ajattelisi, jos hänen äitinsä, siskonsa tai tyttärensä raiskattaisiin, lohduttaisiko hän noilla samoilla sanoilla. Siihen ei osannut vastata.
Luin varmaan tällä viikolla jostain artikkelin, jossa kerrottiin, että joskus nainen saa raiskauksessa orgasmin itsestään, siis kiihottumatta, jotenkin automaattisesti. Nämä lisäävät vettä tollojen myllyyn, vaikka siinä olisi perääkin.
Mies on ihan ok, olemme olleet vuoden verran yhdessä. Olemme siis jo lähes viisikymppisiä. Mutta tuo kommentti kertoi minusta miehestä jotain sellaista, mitä en olisi halunnut tietää. En vain kestä häntä tai seksiä hänen kanssaan. Mieluummin olen yksin.
Kommentteja?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:22"]
Aloittaja ethän ole tosissa, että jätit hänet tuon takia :D pientä ylireagointia!
[/quote]
Mun mielestä tossa on kyse myös siitä, miten tärkeäksi asiaksi ap tämän kokee. Esim. mulle on ihan ok, että vaimoni katseli Viidakon tähtösiä, vaikka itse en ohjelmasta pitänyt, mutta tv-ohjelma on eri asia kuin arvomaailmaa heijasteleva mielipide. Itse pidän raiskausta äärimmäisen tuomittavana ja vastenmielisenä tekona, joten näen lähestulkoon aina punaista, jos joku esittää tuon "naiset haluavat tulla raiskatuksi"- mielipiteen. Ymmärrän aloittajaa ja hänen tekoaan.
Ymmärrän täysin. Mulla oli teininä poikaystävä, joka intti, että se on niin yleinen fantasia, siis tosi yleinen, eikä käsittänyt miten hirveältä musta tuntui koko ajatus. Mutta jopa tälle teinipojalle oli selvää, että tositilanne on täysin eri,, ei olisi sanonut rikosuutisesta noin. Järkyttävää 5-kymppiseltä mieheltä!
On täysin eri asia mistä fantasioi ja mitä oikeasti tapahtuu. Kyllä mäkin joskus tuosta fantasioinut, mutta ikinä en oikeasti haluaisi sitä kokea. On eri asia jos mies toteuttaa minulle tuon fantasian lempeämpänä ja siten että itse sitä haluan kuin jos joku ventovieras tahtomattani tekee sen.
Jos ei 50v ole tuota eroa ymmärtänyt, niin jotain on pahasti pielessä. Teiniltä vielä menee kokemattomuuden ja nuoruuden tyhmyyden piikkiin tollanen lausahdus, mutta ei täysi-ikäiseltä kokeneelta mieheltä. Hyi yök ja olen samaa mieltä että ukolla on luurankoja kaapissaan. Haluaa selittää itselleen että se on hyväksyttävää.
Jos sulla AP on lapsia, niin varmista ettei hekään tapaa miestä enää.