Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin exän, hänen mielestään "kaikki naiset haaveilevat raiskatuksi tulemisesta"

Vierailija
04.07.2013 |

Minua suututtaa suunnattomasti artikkelit, joissa kerrotaan, että suuri osa naisista fantasioi raiskatuksi tulemisesta. Ääliömiehet kuvittelevat, että se tarkoittaa sitä, että se on oikeasti naisten toive. Juttelimme miesystäväni kanssa tapauksesta, jossa joku mies raiskasi naisen monta kertaa sidottuaan naisen sitä ennen jollain sähköjohdolla tms.

Miesystäväni kehtasi sanoa, että "se nainen varmaan tykkäsi siitä"! Siis vaikka oli saanut vammoja ympäri kehoa ja tilanne oli kestänyt tuntikausia! Vaadin häneltä selitystä, mutta hän ei osannut sanoa muuta kuin tuon, että kun naisilta kysellään fantasioita, kaikki haaveilevat siitä. Kysyin, mitä hän ajattelisi, jos hänen äitinsä, siskonsa tai tyttärensä raiskattaisiin, lohduttaisiko hän noilla samoilla sanoilla. Siihen ei osannut vastata.

Luin varmaan tällä viikolla jostain artikkelin, jossa kerrottiin, että joskus nainen saa raiskauksessa orgasmin itsestään, siis kiihottumatta, jotenkin automaattisesti. Nämä lisäävät vettä tollojen myllyyn, vaikka siinä olisi perääkin.

Mies on ihan ok, olemme olleet vuoden verran yhdessä. Olemme siis jo lähes viisikymppisiä. Mutta tuo kommentti kertoi minusta miehestä jotain sellaista, mitä en olisi halunnut tietää. En vain kestä häntä tai seksiä hänen kanssaan. Mieluummin olen yksin.

Kommentteja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskausfantasiat ovat kyllä naisilla yllättävän yleisiä, mutta näihin "raiskauksiin" kuuluu lähes poikkeuksetta se, että kyseessä on juuri naisten toiveiden mukainen "raiskaaja" ja "raiskaus" menee naisen toiveiden mukaisesti. Tuollaisilla fantasioilla ei ole kuitenkaan mitään tekemistä oikeiden raiskaustilanteiden kanssa, eivätkä raiskauksista fantasioivat oikeasti haaveile tulevansa raiskatuiksi.

Ymmärrän sen, että halusit jättää miehen tuollaisten juttujen takia. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tosiaan tajuta ero seksifantasioiden ja todellisen väkivallan välillä.

Vierailija
2/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä,

kiitos kommenteista. Kuten moni ymmärsikin, raiskauksessahan on kyse väkivallasta ja raiskattu saa usein lisäksi pelätä henkensä menettämistä. Ja Se häpäisy. Raiskaaja tunkeutuu väkivalloin kaikkiin ruumiinaukkoihin, kipua voi tuskin edes kuvitella. Käsittämätöntä, että joku kuvittelee jonkun tahtovan sellaista. Ja on aivan totta, että mies ei käsittänyt argumenttejani vaan pysyi kannassaan, koska "on niin monta kertaa kuullut, että naiset haaveilevat siitä". Ehkä hän piti minua vain estyneenä, mutta minun mittani täyttyi. Inhoan väkivaltaa kaikissa muodoissaan niin valtavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jatkossa neuvon sinua olemaan kysymättä miehiltä heidän mielipiteitään tuollaisista asioista. Sinun täytyy miettiä tarkkaan mitkä ovat sellaisia mielipiteet jotka loukkaavat sinua ja sitten yrittää vältellä niitä aiheita. Näin vältyt loukkaantumiselta ja ehkä löydät itsellesi miehen.

Vierailija
4/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun jätit.

Vierailija
5/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, olisin minäkin jättänyt.

Vierailija
6/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hälyttävää, että ei ymmärrä fantasian ja todellisuuden eroa. Ehkö kuitenkin ensin veisin miehen seksuaaliterapeutin luokse ja kertoisin ongelmasta. Jos mies ei tämänkään jälkeen muuta kantaansa, niin tuskin voisin olla sillä lailla ajattelevan kanssa.

Vierailija
7/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylireagoit.

Vierailija
8/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on, mitä mies ajattelee? Voihan asioista olla eri mieltä. Minä saisin jättää mieheni päivittäin, jos suuttuisin, kun hänellä on asioista eri mielipide kuin minulla!

Vierailija
10/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aika monen naisen raiskausfantasioissa kiihottavana ideana on se, että mies pitää naista niin haluttavana ettei voi hillitä itseään. Se imartelee valtavasti. Tietysti kyseessä on myös aina mies, jota nainen pitää haluttavana ja periaatteessa raiskausfantasioissa on kyseessä vain näennäinen raiskaus.

Oikea tosielämän raiskaus on aivan totaalisen eri asia. Raiskausfantasioista ja oikeista raiskauksista ei pitäisi puhua edes samassa lauseessa. Kunpa miehet ymmärtäisivät näiden asioiden eron.

Vierailija
11/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yksinkertainen mies sietääkin tulla jätetyksi.

Vierailija
12/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ethän ole tosissa, että jätit hänet tuon takia :D pientä ylireagointia!

Vierailija
13/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:22"]

Aloittaja ethän ole tosissa, että jätit hänet tuon takia :D pientä ylireagointia!

[/quote]

No jos mies on tollo niin epäilemättä se kuvastuu kaikkeen muuhunkin ajatteluun ja toimintaan....

Vierailija
14/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein kun jätit! Se joka ajattelee tuolla tavalla on päästään laho ja hyvin yksinkertainen. Olen ehkä joidenkin mielestä päästäni sekaisin kun mun mielestä kaikilta raiskaajilta pitäis leikata vehkeet pois. Aika vankila ajattelua tuollainen " se kuitenkin tykkää" selvä..leitetaan ukko vankilaan perseraiskattavaksi ja sanotaan, että "älä nyt...sähän tykkäsit siitä"  fanasiana se käy kyllä jos kumpikin parisuhteesa oikeasti tahtoo sellaista, mutta kyllä se silti aika karulta fantasialta kuulostaa. T:Mies 24

Vierailija
15/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava tyyppi. Ei ansaitse sinua. Bye bye vaan

Vierailija
16/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, taas merkki siitä, etten ole kunnon nainen. Minä kun tuppaan fantasioimaan miesten alistamisesta ja pienimuotoisesta satuttamisesta. Raiskaus-/pakottamisfantasioita mulla ei ole ollut koskaan.

Mita AP:n tilanteeseen tulee, voi olla että olisin itsekin lähtenyt kävelemään. Kyllä tuo jotain omaa vastenmielistä sanomaansa kertoo :/

Vierailija
17/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:18"]

Kunpa miehet ymmärtäisivät näiden asioiden eron.

[/quote]

Eiköhän suurin osa miehistä ymmärräkin, mutta sitten on näitä tolleroita joilla ei näköjään ole mitään käsitystä ihmisten psyyken toiminnasta. Ja kyllä olisin jättänyt minäkin jos ei äijä edes selityksen kuultuaan olisi muuttanut mieltään.

Vierailija
18/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia te yh mammat täällä notkutte...

Vierailija
19/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisin minäkin jättänyt moisen tollon.

terv. yksi, joka on raiskattu

Vierailija
20/23 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että jätit. Vielä parempi että tuollaisen kanssa ei suhteeseen edes joudu. Olen sitä mieltä että noin ajattelevat miehet ovat todennäköisiä raiskaajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän