Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääntäkää nyt rautalangasta toi sähkötupakka

Vierailija
04.07.2013 |

Okei, nesteitä kuluu ja niitä pitää tilata. Mitkä muut osat siinä pitää vaihtaa suht usein? Esimerkiks jos tilaan tän aloituspaketin (joka nyt loppu) niin mitä siihen pitää ostella jatkossa?

http://www.finnvape.com/product/348/finnvape-ego-k-aloituspaketti-900mah-musta

"2 kpl CE5 clearomizeria (vaihdettavalla atomisaattori-päällä)"

mikä on clearomizeri?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:40"]

Lakia pitäisi muuttaa siten että sähkötupakka rinnastettaisiin täysin tupakkaan. Ärsyttää suunnattomasti työpaikalla pössyttelevät. On kuin itämaisessa basaarissa olisi kun suitsukkeet käryää.

[/quote]

Mikäs niissä ärsyttää? Se että tulee vesihöyryä suusta, ärsyttääkö sinua keittää perunoita kun tulee vesihöyryä.

[/quote]

Perunoitten keitinvesi ei haise millekään. SE siinä ärsyttää. Ja eikö niissä sitä nikotiiniakin ole, ei mua huvita impata nikkistä (en tiedä toimintaperiaatteesta tuleeko ympäristöön).

Ja yhtälailla se vie työaikaa kuin "normikäryttelykin", ei siinä ainakaan molemmat kädet ole työntouhussa. Tästähän siinä työpaikoilla käryttelyn kiellosta on pohjimmiltaan kyse.

Riittikö vai valehtelenko lisää?

Vierailija
22/63 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:31"]

Monen kaverin nikotiinin käyttö on räjähtänyt käsiin sähkötupakan kanssa. Sitä kun teoriassa voi "polttaa" missä vaan ja kotona ollessa voi pitää aina huulessa..

[/quote]

Eilen näin Länsikeskuksen Prismassa sähkötupakkaa polttavan mieshenkilön. Siis ukko tuprutteli sitä siellä kaupassa. Tämä tapaus ei ainakaan voinut odottaa että olisi ostoksensa saanut tehtyä. Säälittävää, kertakaikkiaan.

[/quote] Minua taas saalittaa nama karkin imijat, lapsiakin yllytetaan ja avustetaan pienesta pitaen noita sokeripommeja haluamaan. Kertakaikkiaan moraalitonta, eikos sita nyt yhta paivaa voi olla ilman karkkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat e-nesteet, e-savukkeet saat Suomessa Nicorexilta Puh: +358 44 360 1414

Vierailija
24/63 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini pääsi eroon tupakasta sähkötupakan avulla. (Jos kiinnostaa niin hankki tuolta ja kehui parhaaksi: http://ecmsähkötupakka.com )

En itse osaa sanoa, onko merkeillä ja valmistajilla niin väliä, mutta olen itse sähköistä nyt käyttänyt pari kuukautta ja tuntuu, että olisin myös valmis lopettamaan koko typerän tavan. Eli kai nuo siihen ainakin toimivat sitten ainakin joillain.

Vierailija
25/63 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 01:41"]Okei, nesteitä kuluu ja niitä pitää tilata. Mitkä muut osat siinä pitää vaihtaa suht usein? Esimerkiks jos tilaan tän aloituspaketin (joka nyt loppu) niin mitä siihen pitää ostella jatkossa?

http://www.finnvape.com/product/348/finnvape-ego-k-aloituspaketti-900mah-musta

"2 kpl CE5 clearomizeria (vaihdettavalla atomisaattori-päällä)"

mikä on clearomizeri?

[/quote]

clearomizer/atomizer on sähkötupakan höyrystin. Riippuu mallista ja rakenteesta mitä nimeä sähkötupakan osiosta käytetään, joskus höyrystin on kiinni tankissa kiinteästi, joskus ei jne. Yksinkertaisesti sähkötupakassa on akku, nestesäiliö ja nikotiininestettä höyrystävä höyrystin ja suu osa. Nykyään sähkötupakoissa on tehonsäätö esimerkkinä voit kattoa ns. modernin sähkötupakan miltä näyttää vaikka tuolta: http:blueboyecigs.com

Vierailija
26/63 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli että onko kukaan käyttänyt sähkötupakkaa pidempään. Mun mies on käyttänyt melkein neljä vuotta, minä kaksi ja puoli.

Rahaa meillä menee yhteensä vuodessa tuohon n. 400 euroa.

Aloittajaa en osaa sen kummemmin auttaa, meillä mies hoitaa tarvikkeiden ja nesteiden tilaamisen.

Vierailija
27/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 09:32"]

... tuloksena oli suuntäydellinen kamalan makuista nikotiinilitkua, joka kaiken lisäksi sellaisenaan raakana hörpättynä on tappavan vahvaa, jos sitä siis nielee.

[/quote]

Suuntäydellinen? Usko tai älä, mutta sitä nikotiininestettä ei ole tarkoitettu juotavaksi suoraan pullosta!

Myytävinä vahvuuksina ei edes ihan oikea "syyntäydellinen" ole tappava annos. Ei ole "raakana" (nikotiinipitoisuus 100%) nikotiininestettä saatavilla.

Tapasi avautua tuo lähinnä mieleen surullisenkuuluisan divetymonoksidihuijauksen eikä ainakaan paranna uskottavuuttasi. Villien huhujen levittely faktojen kertomisen sijaan antaa myös aiheen epäillä motiivejasi.

Se tuttusi muuten kuoli happimyrkytykseen! Happihan on myrkyllistä (suurina pitoisuuksina) ja taatusti tuttusi oli sityä joskus elimistöönsä saanut... :D

Vierailija
28/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa paskaa taas. Lopeta se röökinpoltto vähitellen vähentäen. Tommosilla tee hevon helvettiä.

Vierailija
29/63 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 01:49"]Lopeta tuo tupakoiden kanssa pelleily. Eikö olis ihanampaa näin aamuyöstä miettiä muutakin kuin jotain tupakkaa?

Lue Allen Carr:in kirja Stumppaa tähän.

*en moralisoi*

[/quote]
Eikö sinusta ole ironista, että kyseisen kirjan kirjoittaja kuoli keuhkosyöpään?

Vierailija
30/63 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin facessa tälläsen blogin, josta näkee aika hyvin miten sähkötupakat eroaa toisistaan. Toi power on kait se paras sähkötupakka.

Vierailija
31/63 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmenkymmenen vuoden sauhuttelun sain vaivattomasti lopetettua sähkötupakalla. Nyt maistuu oikea savuke pahalta eikä yskitä.

Vierailija
32/63 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa mieluummin eGo-T- malli :) tankista nesteen maku on "kirkkaampi" eikä pala/kärähdä niin helposti. Toki tankit ovat kuluva ja näinollen vaihdettava osa, mutta maksavat huomattavasti vähemmän kuin clearomisaattorit vai mitä ne oli..

Vierailija
33/63 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tosi hyvä toi vertailu! Mulla ollu just ongelmana kun ei oikeen tiedä minkä vekottimen ostaisi. Onko itelläs ollut käytössä joku noista sähkötupakoista? Mä en oikein ymmärrä mitään noista lisäosista.. esim kannattaako ostaa lisätuotteena tuollainen höyrystin ? Kiitos vinkeistä jo etukäteen :)

Vierailija
34/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa alotella jollain ego sähköllä ,   valmiilla nesteillä. ostaa joku alotus paketti missä on kaikki tarpeellinen alotukseen.(nesteet erikseen).  kannattaa ostaa vaihto atomisaattorit valmiiksi, ne on se kuluvin osa noista. jos innostuu ja omaksuu sähkön ni sitten vasta monimutkaisempia laitteita / ite sekotettavia nesteitä. eri liikkeiden hintoja kannattaa vertailla jotkut tuotteet on toisissa halvempia ja toisissa kalliimpia. hyviä liikkeitä on www.puff.fi   ja www.sauhupuoti.com/fi/ . rahaa kuluu paljon vähemmän ku röökiin ainakin mulla . 3v höyrytellyt sähköillä ja todella tyytyväinen . en ole ikinä ajatellut lopettavani kokonaan nikotiiinin käyttöä tarkotus on vaan olla tupakoimatta normitupakkaa.

Vierailija
35/63 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:23"]

sähkötupakan avulla todella pääsee tupakasta eroon. muistat vähentää nesteissä olevaa nikotiinin määrää hiljalleen, eli tilaat miedompia pikkuhiljaa. kannattaa aloituspaketin jälkeen ostaa hieman parempi ja kalliimpi pötkylä imuteltavaksi ja jokin osa siinä on kun tarvitsee vaihtaa tietyn ajoin kun kuluu, varmaan se mikä muuttaa nesteen höyryksi? mieheni pääsi vuodessa eroon tupakasta sähkiksen avulla. oon niin ylpee hänestä kun oli kuitenkin 15+ v poltellut.

[/quote]Toi egok on ihan hyvä pötkylä, ei välttämättä tarvii parempaan vaihtaa. Mulla itsellä parhaillaan se. Yli 1,5 v höyryttelyä takana monenmoisilla vehkeillä.

Ja ap:lle:  Ei olis pahitteeksi, vaikka tilaisit 2 noita aloituspakkauksia, ajan myötä huomaat, että pari akkua lisää, pari laturia ja muutama vaihtopää olis hyvä olla, mullakin eri makuja ei päissä.

Vierailija
36/63 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tupakkalaki koske tällaisia keskustelupalstojakin, myynninedistäminen (mainoslinkkeineen) pitäisi olla kielletty. Todella läpinäkyvää.

Vierailija
37/63 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo tupakoiden kanssa pelleily. Eikö olis ihanampaa näin aamuyöstä miettiä muutakin kuin jotain tupakkaa?

Lue Allen Carr:in kirja Stumppaa tähän.

*en moralisoi*

Vierailija
38/63 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkötupakan avulla todella pääsee tupakasta eroon. muistat vähentää nesteissä olevaa nikotiinin määrää hiljalleen, eli tilaat miedompia pikkuhiljaa. kannattaa aloituspaketin jälkeen ostaa hieman parempi ja kalliimpi pötkylä imuteltavaksi ja jokin osa siinä on kun tarvitsee vaihtaa tietyn ajoin kun kuluu, varmaan se mikä muuttaa nesteen höyryksi? mieheni pääsi vuodessa eroon tupakasta sähkiksen avulla. oon niin ylpee hänestä kun oli kuitenkin 15+ v poltellut.

Vierailija
39/63 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sis. siis

2 kpl 900mAh akkua
2 kpl CE5 clearomizeria (vaihdettavalla atomisaattori-päällä).

Akuthan ei oo ikuisia, eli ne joutuu jossain vaiheessa uusimaan. Clearomizer on yhdistetty säiliö ja höyrystin, ja tässä mallissa höyrystin osa voidaan vaihtaa... Toki jos käytät useampia erimakuisia nesteistä tarvitset myös tankkeja enemmän...

Vierailija
40/63 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kaverin nikotiinin käyttö on räjähtänyt käsiin sähkötupakan kanssa. Sitä kun teoriassa voi "polttaa" missä vaan ja kotona ollessa voi pitää aina huulessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme