Vääntäkää nyt rautalangasta toi sähkötupakka
Okei, nesteitä kuluu ja niitä pitää tilata. Mitkä muut osat siinä pitää vaihtaa suht usein? Esimerkiks jos tilaan tän aloituspaketin (joka nyt loppu) niin mitä siihen pitää ostella jatkossa?
http://www.finnvape.com/product/348/finnvape-ego-k-aloituspaketti-900mah-musta
"2 kpl CE5 clearomizeria (vaihdettavalla atomisaattori-päällä)"
mikä on clearomizeri?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:31"]
Monen kaverin nikotiinin käyttö on räjähtänyt käsiin sähkötupakan kanssa. Sitä kun teoriassa voi "polttaa" missä vaan ja kotona ollessa voi pitää aina huulessa..
[/quote]
Eilen näin Länsikeskuksen Prismassa sähkötupakkaa polttavan mieshenkilön. Siis ukko tuprutteli sitä siellä kaupassa. Tämä tapaus ei ainakaan voinut odottaa että olisi ostoksensa saanut tehtyä. Säälittävää, kertakaikkiaan.
Itse tykkään todella paljon 510-mallista, sillä käyttökokemus on lähimpänä perinteistä tupakkaa. Ja juuri sen takia olen päässyt eroon perinteisestä tupakasta (lue: 2v.polttamatta) ja sähkötupakkaakin käytän aika vähän. Tiputellut ajan saatossa aina nikotiinimäärää niin addiktio pienenee koko ajan:) Ostin 510-mallin www.sheriffecig.com sähkötupakkakaupasta ja ollut todella tyytyväinen. Hyvät ohjeet myös sivuilla kun aluksi olin aika pihalla miten mikäkin toimii. Toisaalta 510-malli on siitä hyvä että siinä on makupatruunoiden kanssa vain kaksi osaa:)
T.Savuton since 2011
Sähkötupakan mussutus on ihan yhtä idiootin ja luuserin näköistä kuin tupakointikin. MIHIN te tarvitsette näitä tutteja???
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:23"]
sähkötupakan avulla todella pääsee tupakasta eroon. muistat vähentää nesteissä olevaa nikotiinin määrää hiljalleen, eli tilaat miedompia pikkuhiljaa. kannattaa aloituspaketin jälkeen ostaa hieman parempi ja kalliimpi pötkylä imuteltavaksi ja jokin osa siinä on kun tarvitsee vaihtaa tietyn ajoin kun kuluu, varmaan se mikä muuttaa nesteen höyryksi? mieheni pääsi vuodessa eroon tupakasta sähkiksen avulla. oon niin ylpee hänestä kun oli kuitenkin 15+ v poltellut.
[/quote]
Mun mies pääsi tupakasta eroon kuukaudessa, ilman sähkötupakkaa tai nikotiinilaastareita tms. Ihan vaan lopettamalla kerralla. Oli huomattavasti helpompaa kuin tuo vuoden sähkötupakointi.
Niinhän me kaikki :) aika hyvin yleistetty.
hmm... jos on ollut vuoden röökaamatta, niin silloin voi sanoa lopettaneensa, mutta alle vuos, niin puhutaan lakosta! Työkaverini sanoo 10vuoden tupakattomuuden jälkeenkin vielä, että kun ketuttaa, niin rööki se on eka mielessä!
Todellakin se sähkötupakka on ärsyttävä! Koska sitä voi polttaa melkein missä vain, ja vetäistä pari sauhua nopeasti, sitä myös vedetään koko ajan. Mun mies on koko ajan se saatanan tutti suussa, aina kun kaupungillakin ollaan niin pari imaisua joka minuutin välein. Tosi hermostuttavaa katsoa sitä imeskelyä. Röökiä sentään poltti vain yhden parin tunnin välein ja meni ulos sitä polttamaan, mutta tuota vempelettä pitää roikottaa suussa jatkuvasti.
Ite olen tilaillut täältä näitä eshishoja http://www.lollypuffstore.com/ ja on kyllä
hyvänmakusia! Noissahan ei ole nikotiinia, tupakkaa eikä mitään muita myrkkyjäkään niin ei mene terveyskään:)
Minusta on törkeää että lapsille myydään oli sitten ikää 7v. tai 15v.nikotiininesteitä tästä kyseisestä kaupasta. Kauppiaan asenne kysyttäessä asiaan on: Ei ole laitonta myydä alle 18v.
Mitä olette mieltä jos esim.10v. lapsenne tilaa näitä onko se ok?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 00:26"]
Minusta on törkeää että lapsille myydään oli sitten ikää 7v. tai 15v.nikotiininesteitä tästä kyseisestä kaupasta. Kauppiaan asenne kysyttäessä asiaan on: Ei ole laitonta myydä alle 18v.
Mitä olette mieltä jos esim.10v. lapsenne tilaa näitä onko se ok?
[/quote]
:D Ja millähän ilveellä nelosluokkailainen sen osaisi/keksisi tehdä?
http://www.cigabuy.com/authentic-eleaf-ismoka-ijust-2-55ml-sub-ohm-2600mah-starter-kit-p-7714.html
Tuo on ainaki omasta mielestä tosi hyvä vehe eikä oo kalliskaan vaikka on vähän laadukkaampi kun ego tikut. Ja toi kauppaki on tosi halpa! :D halvimmat nesteet ja laitteet mitä oon nähny on tuolla. Voittaa fasttech hinnatki 100-0 ja ei ne nesteet mitää kauheaa kuraakaan ole
Siis mikä hitto tää Carrin kirjan mainostaminen ja hypetys on? Joskus vähän selaillut ja setä kertoo kirjassa tyyliin "voit lopettaa iha millo vaan, ei se oo paha!" ja sen pitäs sitten jotenkin merkittävästi auttaa mua lopettamaan? En oikein tiedä kenelle toi kirja on suositeltu.. jolleki lapsille? Joo mä tiedän kyllä ilman kirjaakin että voisin periaatteessa lopettaa millon vaan. Käytännössä ei niin helppoa.
Mulla on tälläinen, Finnvapelta tilasin vajaa vuosi sitten. Enää sitä ei näy olevan heidän valikoimissaan. Maksoi 60€. Toiminut niinkuin pitää.
ihan uskomatonta miten monet on päässyt helposti eroon tupakasta juuri sähkötupakan avulla. Itsekin olen kokeillut kaikenmaailman laastarit ja purkat eikä mistään ollut mitään apua. Vasta tilattuani sähkötupakka aloituspakkauksen pääsin röökistä kunnolla eroon!Suosittelen lämpimästi tilaamaan esim täältä www.paulsaar.com saa vielä aloituspakkauksiin pari nestettä kaupan päälle, ainakin menthol neste toiminut todella hyvin :)
Tuossa vielä linkki kauppaan http://www.paulsaar.com/
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:04"]
ihan uskomatonta miten monet on päässyt helposti eroon tupakasta juuri sähkötupakan avulla. Itsekin olen kokeillut kaikenmaailman laastarit ja purkat eikä mistään ollut mitään apua. Vasta tilattuani sähkötupakka aloituspakkauksen pääsin röökistä kunnolla eroon!Suosittelen lämpimästi tilaamaan esim täältä www.paulsaar.com saa vielä aloituspakkauksiin pari nestettä kaupan päälle, ainakin menthol neste toiminut todella hyvin :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 15:40"]
Lakia pitäisi muuttaa siten että sähkötupakka rinnastettaisiin täysin tupakkaan. Ärsyttää suunnattomasti työpaikalla pössyttelevät. On kuin itämaisessa basaarissa olisi kun suitsukkeet käryää.
[/quote]
Mikäs niissä ärsyttää? Se että tulee vesihöyryä suusta, ärsyttääkö sinua keittää perunoita kun tulee vesihöyryä.
[/quote]
ei se mitään vesihöyryä ole vaan polypropeeniglygoliä tai glyserolia höyrystyneenä.
sehän tässä pikkasen huolestuttaa kun sähtötupakalaitteet ovat kasvaneet tehoiltaan ja höyryntuotoltaan aivan tolkuttomasti siihen nähden mitä ne muutama vuosi sitten oli.
porukka kiskoo aivan hillittömiä määriä noita kemikaaleja sisuksiinsa saadakseen aikaan mahtavia, ulospuhallettavia pilviä. Pitemmän päälle keuhkojen tahmaaminen nihkeällä glygoliliuoksella ei välttämättä ole ihan terveellistä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:18"]
Lakia pitäisi muuttaa siten että sähkötupakka rinnastettaisiin täysin tupakkaan. Ärsyttää suunnattomasti työpaikalla pössyttelevät. On kuin itämaisessa basaarissa olisi kun suitsukkeet käryää.
[/quote]
Mikäs niissä ärsyttää? Se että tulee vesihöyryä suusta, ärsyttääkö sinua keittää perunoita kun tulee vesihöyryä.
[/quote]
ei se mitään vesihöyryä ole vaan polypropeeniglygoliä tai glyserolia höyrystyneenä.
sehän tässä pikkasen huolestuttaa kun sähtötupakalaitteet ovat kasvaneet tehoiltaan ja höyryntuotoltaan aivan tolkuttomasti siihen nähden mitä ne muutama vuosi sitten oli.
porukka kiskoo aivan hillittömiä määriä noita kemikaaleja sisuksiinsa saadakseen aikaan mahtavia, ulospuhallettavia pilviä. Pitemmän päälle keuhkojen tahmaaminen nihkeällä glygoliliuoksella ei välttämättä ole ihan terveellistä.
[/quote]
Sähkötupakka ei ole terveellistä, mutta on se siitä huolimatta turvallisempaa kuin tavallinen tupakka. Parashan tietenkin olisi se, ettei polta mitään, mutta jos sähkötupakan avulla pääsee tavallisesta eroon, on se kuitenkin terveyden kannalta suotuisampaa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sähkötupakka ei ole terveellistä, mutta on se siitä huolimatta turvallisempaa kuin tavallinen tupakka. Parashan tietenkin olisi se, ettei polta mitään, mutta jos sähkötupakan avulla pääsee tavallisesta eroon, on se kuitenkin terveyden kannalta suotuisampaa.
[/quote]
On juu, käytän itsekin sähköhöyrykettä. Lähinnä nuo 50...100 wattiset höyrykoneet pistää miettimään... Niistä kiskotaan aikamoisia kemikaalinestemääriä keuhkoon.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 01:41"]
Okei, nesteitä kuluu ja niitä pitää tilata. Mitkä muut osat siinä pitää vaihtaa suht usein? Esimerkiks jos tilaan tän aloituspaketin (joka nyt loppu) niin mitä siihen pitää ostella jatkossa?
http://www.finnvape.com/product/348/finnvape-ego-k-aloituspaketti-900mah-musta
"2 kpl CE5 clearomizeria (vaihdettavalla atomisaattori-päällä)"
mikä on clearomizeri?
[/quote]
Nelonen jatkaa asialinjalla.
clearomizer on siis se osa, johon tulee neste ja siitä tuo osa eli atomisaattori on se joka sähkövirran avulla kuumenee ja höyrystää tuon nesteen. Ja atomisaattorit siis ikäänkuin palavat puhki ajan kuluessa.