Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki oikeasti sitä mieltä, ettei ulkomaalaisesta voi löytää netissä aitoa rakkautta?

Vierailija
30.07.2020 |

Otsikko ehkä vähän oudosti kirjoitettu, mutta en osannut sitä muotoilla. Kyllähän näitä tapauksia nimittäin on, että löytyi rakkaus netistä esim. englantilaisen kanssa. Ei se mielestäni täysi mahdottomuus ole vaikkakin varovainen saa mielestäni kuitenkin olla. Ja entä, jos ehdottaa skypepuhelua ja se menee ihan ok?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään kyllä tosi paljon huijatuksi tulemista :( Kun oon nyt pari päivää viestitellyt PenPalWorldissa yhden amerikkalaismiehen kanssa. Ja minä siis alun perin otin yhteyden häneen. Tuntuu kuin hän olisi kiinnostunut mutta voi myös ystävällisyyttään kertoa pitävänsä minusta ja että kiva kuulla minusta. Voi kuulla perusamerikkalaisuuteen tai sitten on täysi huijaus :( Ajattelin nyt rauhoittaa itseni, etten tänään ollenkaan viestittele. Varmaan pitää kysyä ensi kerralla s-postiosoite, ettei palstalle vain jäisi. Voi olla että oon joittenkin mielestä hölmö, mutta rahahuijaukseen en varmasti lähde.

Pyydä Skypeen. Sehän on ilmainen ja Skype tilin pystyy luomaan tosi nopeasti. Ainakin näkisitte toisenne.

Toimiiko skype hyvin myös puhelimessa? Entäs haittaako, kun omalla nimellä oon siellä vai voiko vaihtaa, ettei näy sukunimeä siellä?

Toimii ja asetuksista voi muokata nimimerkkiään. Välillä puhelimen kautta tehty nimimerkin muutos ei näy, joten kannattaa käydä varmentamassa koneella näkyvillä oleva nimi.

Ok. Pystyykö myös tietokoneeseen jaetulla netillä sen tekemään? Taidan ensin s-postin pyytää, koska profiilikuva ei niin selkeä. Jos voi laittaa sinne selvempiä kuvia itsestään.

Vierailija
42/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään kyllä tosi paljon huijatuksi tulemista :( Kun oon nyt pari päivää viestitellyt PenPalWorldissa yhden amerikkalaismiehen kanssa. Ja minä siis alun perin otin yhteyden häneen. Tuntuu kuin hän olisi kiinnostunut mutta voi myös ystävällisyyttään kertoa pitävänsä minusta ja että kiva kuulla minusta. Voi kuulla perusamerikkalaisuuteen tai sitten on täysi huijaus :( Ajattelin nyt rauhoittaa itseni, etten tänään ollenkaan viestittele. Varmaan pitää kysyä ensi kerralla s-postiosoite, ettei palstalle vain jäisi. Voi olla että oon joittenkin mielestä hölmö, mutta rahahuijaukseen en varmasti lähde.

Pyydä Skypeen. Sehän on ilmainen ja Skype tilin pystyy luomaan tosi nopeasti. Ainakin näkisitte toisenne.

Toimiiko skype hyvin myös puhelimessa? Entäs haittaako, kun omalla nimellä oon siellä vai voiko vaihtaa, ettei näy sukunimeä siellä?

Toimii ja asetuksista voi muokata nimimerkkiään. Välillä puhelimen kautta tehty nimimerkin muutos ei näy, joten kannattaa käydä varmentamassa koneella näkyvillä oleva nimi.

Ok. Pystyykö myös tietokoneeseen jaetulla netillä sen tekemään? Taidan ensin s-postin pyytää, koska profiilikuva ei niin selkeä. Jos voi laittaa sinne selvempiä kuvia itsestään.

Pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy.

Ok. Tosiaan tuo hänen profiilikuvansa ei kerro koko totuutta ja ymmärrän kyllä, ettei kaikki halua laittaa nettiin liian selkeää kuvaa itsestään. Joillakin ei ollenkaan kuvaa. Siksi parempi ensin s-posti ja sinne kuvia, ettei tule järkytyksenä juttelu skypessa jonkun ihmehyypiön kanssa, joka ei yhtään näytä samalta kuin profiilikuvassa. Tosin voihan tietysti tulla järkytyksenä silti, jos laittanut feikkikuvia s-postiin. Mutta mahdollisesti harhakuvitelmat häviäisi jo s-postikuvat näkemällä.

Vierailija
44/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy.

Ok. Tosiaan tuo hänen profiilikuvansa ei kerro koko totuutta ja ymmärrän kyllä, ettei kaikki halua laittaa nettiin liian selkeää kuvaa itsestään. Joillakin ei ollenkaan kuvaa. Siksi parempi ensin s-posti ja sinne kuvia, ettei tule järkytyksenä juttelu skypessa jonkun ihmehyypiön kanssa, joka ei yhtään näytä samalta kuin profiilikuvassa. Tosin voihan tietysti tulla järkytyksenä silti, jos laittanut feikkikuvia s-postiin. Mutta mahdollisesti harhakuvitelmat häviäisi jo s-postikuvat näkemällä.

Tai tietysti myös skypeen voisi laittaa kuvia ja viestitellä.

Vierailija
45/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu maasta.

Vierailija
46/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin netissä Aasialaisen miehen kun olin laittanut asetuksista että voin etsiä koko maapallolta. Ei ole kysynyt mitään rahaa tai että maksaisin hänen lentoliput, ihan itse on ne maksanut ja on jopa välillä lainannut minulle rahaa kun itselläni ollut tiukkaa. Hän omassa maassaan keskituloinen, minä Suomessa pienituloinen.

millä nettisivulla tapasitte?

Vierailija
47/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin netissä Aasialaisen miehen kun olin laittanut asetuksista että voin etsiä koko maapallolta. Ei ole kysynyt mitään rahaa tai että maksaisin hänen lentoliput, ihan itse on ne maksanut ja on jopa välillä lainannut minulle rahaa kun itselläni ollut tiukkaa. Hän omassa maassaan keskituloinen, minä Suomessa pienituloinen.

Sivusta. Kaveri kertoo nähneensä paljon aasialaisia miehiä sekä naisia cherryblossomissa

Vierailija
48/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettirakkaudessa iso osa suuresta tunteesta ja käsitys toisesta on omaa mielikuvitusta ja omaa fantasiaa. Kaiken konkretian puutteessa (näkö, kuulo, haju, maku, toisen eleet ja sanaton viestintä...) ihmisen mieli rakentaa toisesta aikamoisen satuolennon.

Tämä on fiksusti sanottu.

Sanoisin, että on äärimmäisen hankala löytää netin kautta "se oikea".

Minä tiedän yhden tapauksen jossa se onnistui. Suomalainen mies ja amerikkalainen nainen. Mies meni ensin tutustumiskäynnille naisen kotikonnuille ja vuoden päästä muutti sinne kokonaan. Tämä on aivan ihana tarina ja olen onnellinen hänen puolestaan.

Ei kai se voi olla äärimmäisen hankalaa jos minäkin suomalaisena tavismiehenä siinä onnistuin. Kolme vuotta tiivistä yhteydenpitoa ja tutustumista ja muutama lähempi tutustumiskäynti. Sitten yhteistuumin naimisiin.

Who dares, wins. Ja Pelle Miljoonan sanoin: ’Elämän voi tuhlata, mutta sitä ei voi säästää’

Vierailija
49/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OkCupid. Olen tykännyt kun siinä on se yhteensopivuusprosentti algoritmi jos jaksaa vastailla moniin kysymyksiin niin voi löytää kaltaisensa vaikka toiselta puolelta maailmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi