Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki oikeasti sitä mieltä, ettei ulkomaalaisesta voi löytää netissä aitoa rakkautta?

Vierailija
30.07.2020 |

Otsikko ehkä vähän oudosti kirjoitettu, mutta en osannut sitä muotoilla. Kyllähän näitä tapauksia nimittäin on, että löytyi rakkaus netistä esim. englantilaisen kanssa. Ei se mielestäni täysi mahdottomuus ole vaikkakin varovainen saa mielestäni kuitenkin olla. Ja entä, jos ehdottaa skypepuhelua ja se menee ihan ok?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin nettitreffeiltä itselleni amerikkalaisen aviomiehen. 10v takana jo. 

Vierailija
2/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Miten pian tapasitte? Ja miten syntyi luottamus? Ja nyt jos tapahtuisi korona-aikana, ei kai voisi laittaa elämäänsä jarrutustilaan ja odotella milloin voi taas matkustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että joukossa on vain paljon huijareita. 

Sinkkkis

Vierailija
4/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi löytyä, toki voi myös löytyä catfish-huijari.

Vierailija
5/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että joukossa on vain paljon huijareita. 

Sinkkkis

Jos kuiten skypessa onnistuu videopuhelu eikö se jo osoita ettei tod näk huijari?

Vierailija
6/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
7/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarit on äärimmäisen helppo kyllä erottaa. Niissä on heti kättelyssä kaikki ne elementit mistä ei tarvi arvuutella mikä homma kyseessä.

Vierailija
8/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Itse olen viestitellyt kolme kuukautta amerikkaisen miehen kanssa, joka on ollut upseerina laivastossa. Säästän parasta aikaa hänen lentolippuihin varaa. Miehellä on itse talous aika tiukalla, koska hänen kaikki rahat ovat palaneet lähisukulaisensa sairaalakuluihin. Ja voin siis vannoa, että tämä ei ole huijaus, vaan ihan 100-varmasti aito tapaus. <3

Vierailija
9/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettirakkaudessa iso osa suuresta tunteesta ja käsitys toisesta on omaa mielikuvitusta ja omaa fantasiaa. Kaiken konkretian puutteessa (näkö, kuulo, haju, maku, toisen eleet ja sanaton viestintä...) ihmisen mieli rakentaa toisesta aikamoisen satuolennon.

Vierailija
10/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi. Itse olen viestitellyt kolme kuukautta amerikkaisen miehen kanssa, joka on ollut upseerina laivastossa. Säästän parasta aikaa hänen lentolippuihin varaa. Miehellä on itse talous aika tiukalla, koska hänen kaikki rahat ovat palaneet lähisukulaisensa sairaalakuluihin. Ja voin siis vannoa, että tämä ei ole huijaus, vaan ihan 100-varmasti aito tapaus. <3

Tää oli kyl hyvä LOL

Vierailija
11/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Miten pian tapasitte? Ja miten syntyi luottamus? Ja nyt jos tapahtuisi korona-aikana, ei kai voisi laittaa elämäänsä jarrutustilaan ja odotella milloin voi taas matkustaa?

Hän oli Suomessa kun tapasimme. 

Vierailija
12/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin netissä Aasialaisen miehen kun olin laittanut asetuksista että voin etsiä koko maapallolta. Ei ole kysynyt mitään rahaa tai että maksaisin hänen lentoliput, ihan itse on ne maksanut ja on jopa välillä lainannut minulle rahaa kun itselläni ollut tiukkaa. Hän omassa maassaan keskituloinen, minä Suomessa pienituloinen.

Vierailija
13/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettirakkaudessa iso osa suuresta tunteesta ja käsitys toisesta on omaa mielikuvitusta ja omaa fantasiaa. Kaiken konkretian puutteessa (näkö, kuulo, haju, maku, toisen eleet ja sanaton viestintä...) ihmisen mieli rakentaa toisesta aikamoisen satuolennon.

Eikö aika hyvin paljastu videopuhelussa millainen on?

Vierailija
14/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli Suomessa kun tapasimme. 

Ok. Eli sattumalta oli asiaa Suomeen vai sovitteko, että hän tulee Suomeen?

Vierailija
15/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin netissä Aasialaisen miehen kun olin laittanut asetuksista että voin etsiä koko maapallolta. Ei ole kysynyt mitään rahaa tai että maksaisin hänen lentoliput, ihan itse on ne maksanut ja on jopa välillä lainannut minulle rahaa kun itselläni ollut tiukkaa. Hän omassa maassaan keskituloinen, minä Suomessa pienituloinen.

Pyysitkö videoyhteyttä ennen ensi tapaamista ja miten nopeasti?

Vierailija
16/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa kun oltiin kirjoiteltu netissä niin kysyin videopuhelua ja siitä sit aika usein videopuheltiin ennen tapaamista. En menis tapaamaan ketään jos ei ole ensin nähnyt tyyppiä videolla..

Vierailija
17/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpais kyllä minullekkin.

Vierailija
18/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa kun oltiin kirjoiteltu netissä niin kysyin videopuhelua ja siitä sit aika usein videopuheltiin ennen tapaamista. En menis tapaamaan ketään jos ei ole ensin nähnyt tyyppiä videolla..

Ok. Kirjoitellaan nyt yhdellä palstalla. Ajattelin s-posteja vaihtaa ja pyytää kuviaan lähettämään sinne. Ja vähän ajan päästä videopuhelua ellei sitten jo kuvista paljastu joku outo friikki. Nyt pelkkä profiiikuva hänestä.

Vierailija
19/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa sopia kuukauden sisään tapaaminen julkiselle paikalle ja miettiä siitä eteenpäin jatkoa. Ulkomailta voi löytää rakkauden, mutta missään nimessä ei pidä jättää nettiromanssin tasolle, eikä pyytää tai lähettää rahaa.

Skype edesauttaa yhteydenpidossa, muttei tietenkään korvaa livenä tapahtuvaa kommunikaatiota.

Vierailija
20/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpais kyllä minullekkin.

Menet Tinderiin, Okcupidiin tai Rosebridesiin. Siellä niitä on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi