Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisin tehdä tässä tilanteessa?

Vierailija
03.07.2013 |

Olimme muutama viikko sitten hotellissa ja minulta jäi hotellihuoneen kaappiin jakkupuku lähtötohinassa. Muistin asian kotimatkalla ja soitin hotelliin n. 3t lähtöni jälkeen. Lupasivat etsiä pukuni ja toimittaa postikuluja vastaan minulle. No mitään ei kuulunut, joten laitoin heille mailia ja kerroin tapahtuneesta. Lupasivat edelleen selvittää. Sain viikon päästä soiton ja sanoivat että ovat haastatelleet siivojia ja e vät muista löytäneensä ko huoneesta mitään. Ja että tietysti on mahdollista että seuraava asiakas olisi ottanut, pahoittelivat asiaa. Kysyin vielä kerran eikö voi asialle mitään tehdä ja eikö pukua todella löydy, niin ei löydy ja eivät voi tehdä mitään, toivottivat vain hyvää kesää.

Siis onko oikeasti näin, että hotellilla ei ole mitään vastuuta jos sinne jätät vahingossa tavaraa? Tämä kait koskee sitten myös teattereiden narikoita ym. jonne helposti saattaa jotain unohtua. Ja mitä voin tässä tilanteessa tehdä, vai voinko yhtään mitään?? Harmittaa todella usemman sadan euron muutaan kuukauden vanhan puvun menettäminen ja minä kun olin puhelun jälkeen niin helpottunut :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hotellin vastuista ja velvollisuuksista, mutta onpa ikävä tilanne :( Varsinkin jos muutama tunti lähtösi jälkeen ovat luvanneet selvittää asian, ja jakkupukua ei silti löydy. Vaikkei hotellilla olisi mitään vastuuta, niin laittaisin silti palautetta ja toivoisin että ottavat sen vakavasti ja tarjoisivat lahjakorttia tms. vastineeksi.

Voihan tätä kysellä myös matkavakuutuksesta, korvaisiko se mitään?

Vierailija
2/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava asiakas ottanut?? Täh? Kai ne huoneet siivotaan siinä välissä ja kaikki paikat vilkaistaan. Hotellilla ei ole viimekäden vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkavakuutus...

Vierailija
4/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, matkavakuutus on ainoa, mutta korvaako se, kun itse unohtaa? Ellei ole todella hyvä vakuutus, niin ei.

Sori...

Vierailija
5/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan jo huutonetissä tms., googleta.

Vierailija
6/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hotellissa töissä (ulkomailla) ja minusta tuo kuulostaa omituiselta. Asiakkaan oma vikahan se on, että jotain sinne unohtaa emmekä niitä täällä ainakaan korvaa mutta en ymmärrä miten siivoojat eivät tuota ole voineet nähdä. Täällä ainakin tarkastavat kaapit yms. asiakkaan lähdettyä ja vievät unohtuneet tavarat respaan josta niitä voi kysellä. 

Soittaisin vielä kerran hotelliin ja kysyisin, että miten on mahdollista että siivouksen yhteydessä sitä ei ole nähty.

Vierailija
7/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siivoojilla ole joku lista minkä mukaan huoneet siivoavat? Kait siihen kuuluu kaappien tarkastus ym. Eli ovat laiminlyöneet työtehtävänsä ja jos seuraavalla on ollut mahdollisuus pukusi ottaa. Ja uskomatonta ettei hotellilla ole halua selvittää asiaa tuon paremmin jos olet satavarma että pukusi siellä oli. Siivoojat joko laiskoja tai varkaita! Mikä hotelli?

Vierailija
8/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalin Kylpylä :(

ap

Vierailija
9/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kuin edellinen: joko siivoojat ovat varastaneet sen tai sitten lintsanneet töistään (eivät ole siivonneet kunnolla ja seuraava asiakas on ottanut puvun). Ei hyvää mainosta ko. hotellille.

Sinänä hotellilla ei ole velvollisuutta korvata asiakkaan unohtamia tavaroita, varsinkaan jos niitä ei löydy - muutenhan sitä aika moni asiakas unohtaisi uuden rolexinsa huoneeseen :)

Oman kokemukseni mukaan unohtuneet tavarat ovat aina löytyneet ja palautuneet, hotellit ovat myös oikeasti tehneet töitä asian eteen.

Todella outoa tuo naantalin kylpylän suhtautuminen asiaan, epäammattimaista toimintaa. Laitahan reklamaatio asiasta, noin ei voi toimia (varsinkin kun olet noin nopeasti reagoinut asiaan).

Vierailija
10/10 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti reklamaatio ylemmälle taholle! Ei ole normaalia, että asiakkaan unohtama tavara (joka on noinkin iso kuin vaate eikä mikään pieni korvakoru) häviää muutamassa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä