Miehen Puolikkaat Charliella sama paita useassa eri värissä
Oletteko huomanneet? Tuollainen paitapusero jossa on sivuilla tehosteväriset raidat.
Kuinkahan monta niitä kaiken kaikkiaan on? Ja miksi niitä on niin paljon?
Kommentit (9)
En ole huomannut, enkä googlaa, mutta jos noin on, niin sille on varmaan käytännön syynsä.
Yksi suomalainen näyttelijä pitää vain yhden mallisia mustia sukkia, koska se on helppoa ja vaivatonta, ei ole ikinä pulmaa mitkä sukat laittaisi, eikä tarvi kuluttaa aikaa parittomien sukkien pulmiin.
Minulla on yksiä housuja 4 saman mallista, mutta eri väreissä, koska ne istuu niin hyvin ja helpottaa elämää kun vetäisee vain kaapista mieluisat luottohousut. Yksi mekko minulla on sama kahdessa eri koossa. Istuu ja sopii mulle hitsin hyvin, mutta treenikauden mukaan painoni vaihtelee ja laitan sen kumpi sopii kulloinkin.
Ehkä tämäkin tyyppi on tykästynyt paidan malliin ja tyyliin.
Pakko kyllä myöntää että nuo paidat ovat hyvännäköisiä Charlien päällä. Siksi kai niihin olen kiinnittänyt niin huomiota 🙂
Ap
Chandler Bingillä Frendeissä samantyyppisiä, jos ei jopa samaa sarjaa, montaa eri väriä hänelläkin.
Taitaa jotenkin kuvastaa Charlien vapaata luonnetta - keilauspaita ja shortsit, ei tarvitse sen kummemmin pukeutua. Sarjassa välillä huomautetaan, että Charlie voisi laittaa edes housut jalkaan.
Samalla korostetaan Alanin tiukkisluonnetta - siistit housut ja kauluspaita tungettu housuihin.
Harkitsen tuollaista tyyliä itselleni. Vaatekaappi täynnä samanlaista paitaa, mutta monessa eri värissä, ehkä jotain väriä useampikin kappale. Alaosalle sama juttu. Niin yksinkertaista. Vähän kuin olisi aina yksi uniformu mihin pukeutuu, mutta muutama eri väri tuo vähän vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen tuollaista tyyliä itselleni. Vaatekaappi täynnä samanlaista paitaa, mutta monessa eri värissä, ehkä jotain väriä useampikin kappale. Alaosalle sama juttu. Niin yksinkertaista. Vähän kuin olisi aina yksi uniformu mihin pukeutuu, mutta muutama eri väri tuo vähän vaihtelua.
Kuulostaa fiksulta. Minusta Charlie on tyylikäs.
Ap
Sehän oli sillä jollain ex-tyttöystävän hoitolapsellakin samanlainen, ja alan ja charlie luulivat että on charlien lapsi.
Eikö toi ole tyyliltään keilailupaita? Kaipa joku puvustaja sen on joskus päättänyt, tai ohjelman tuottaja pikemminkin. Kuvastanee kaverin vapaata taiteellista rikkaan kaverin elämäntapaa, eli pukeudutaan miten lystää kun tavalliset työtätekevät joutuu pitämään amerikassa usein pukua.